Circuitdag op Zandvoort met BookATrack.com [05-aug-2010]
Nou wij zijn ook net thuis, Of zoals Martin het zegt aangekomen op het eind van de wereld, :lol: ( of in de buurt van denemarken)
Ondanks dat ik zelf niet heb gereden, heb ik wel de hele dag met een smile rond gelopen.
iedereen bedankt voor de gezellige dag. en frans nog even voor het regelen van een snel etentje.
Frank en miguel bedankt voor het meerijden ( miguel / ook namens Ilona )
Ondanks dat ik zelf niet heb gereden, heb ik wel de hele dag met een smile rond gelopen.
iedereen bedankt voor de gezellige dag. en frans nog even voor het regelen van een snel etentje.
Frank en miguel bedankt voor het meerijden ( miguel / ook namens Ilona )
Erg gave dag gehad! Het weer was prima en de drukte viel reuze mee. Leuk ook om weer zoveel mensen van de club te zien, zowel nieuwe als bekende gezichten. Voor de volgende keer regel ik een setje 888's, DS-2500's en ga ik zelf ook de baan op.
Bedankt aan alle coureurs met wie ik mee mocht rijden, super! :-)
Bedankt aan alle coureurs met wie ik mee mocht rijden, super! :-)
Gaskleppie wrote:Al met al wel lekker kunnen knallen en nog mn ronde record scherper gezet. Ondanks de kleine B16 onder de kap toch een nette 2:07 gereden. Ben ik blij mee. De speciale wiel setup lijkt te werken.
Hele nette tijd! Als ik daar in de buurt kan komen met mijn CTR ben ik ook helemaal tevreden.
super dag gehad met mooi weer ondanks ik zelf geen meter heb mee/gereden
en leuk om te zien dat iedereen elkaar helpt als iemand problemen of storing heeft
en Brian liep ook de hele dag met een glimlach van hier tot Tokio, dus dan blijkt dat je met een kleine EF net zo veel rijplezier kan hebben als met een ...
en iedereen gaat steeds beter rijden (niet dat ik er verstand van heb) maar het ziet er allemaal snel uit
kan niet wachten tot de volgende keer !!
en leuk om te zien dat iedereen elkaar helpt als iemand problemen of storing heeft
en Brian liep ook de hele dag met een glimlach van hier tot Tokio, dus dan blijkt dat je met een kleine EF net zo veel rijplezier kan hebben als met een ...
en iedereen gaat steeds beter rijden (niet dat ik er verstand van heb) maar het ziet er allemaal snel uit
kan niet wachten tot de volgende keer !!
Ik wil iedereen weer bedanken voor de gezelligheid. Fantastisch weer gehad en de hele dag lekker gereden.
Na de twee olie incidenten de we veroorzaakte is het een hard les dat we in het vervolg allemaal na de eerste twee ronden niet alleen de banden spanning aanpassen maar ook alles goed controleren op olie lekkage. (@Ries; Ducktape is the sh*t 8) )
@Wesley; Wanneer kom je nog even koffie drinken in box 23 bij mij voor de deur? Kan je meteen even helpen met het opruimen van de olie op de vloer :wink:
BookaTrack is voor mij de top van track-days. Geweldig geregeld en hier zijn wat van de 242 foto's

Na de twee olie incidenten de we veroorzaakte is het een hard les dat we in het vervolg allemaal na de eerste twee ronden niet alleen de banden spanning aanpassen maar ook alles goed controleren op olie lekkage. (@Ries; Ducktape is the sh*t 8) )
@Wesley; Wanneer kom je nog even koffie drinken in box 23 bij mij voor de deur? Kan je meteen even helpen met het opruimen van de olie op de vloer :wink:
BookaTrack is voor mij de top van track-days. Geweldig geregeld en hier zijn wat van de 242 foto's

- CTR-Voorburg
Hoi allemaal.
Het was een geweldige dag, zeer goed georganiseerd door BaT en het weer was ook nog eens perfect voor een track-day!
Het was voor mij de eerste keer dat ik met (semi) slicks gereden heb. Wat maakt dat een verschil zeg! ik ga nooit meer zonder. Mijn snelste (gemeten) ronde tijd was 2:14, wat ik best aardig vind voor een zware FN2. Pica's volgen snel.
Grtz,
Lucas
Het was een geweldige dag, zeer goed georganiseerd door BaT en het weer was ook nog eens perfect voor een track-day!
Het was voor mij de eerste keer dat ik met (semi) slicks gereden heb. Wat maakt dat een verschil zeg! ik ga nooit meer zonder. Mijn snelste (gemeten) ronde tijd was 2:14, wat ik best aardig vind voor een zware FN2. Pica's volgen snel.
Grtz,
Lucas
Deus Ex Machina!
Als je een praatje maakt met de bestuurder lukt het vrijwel altijd. Ik kom al sinds 2003 op BaT dagen in NL, BE, en UK, en nog nooit gehad dat iemand die dat kon hebben echt weigerde om iemand anders mee te nemen. Ik heb weleens meegemaakt dat iemand samen met een ander de kosten hadden gedeeld, en zij gingen altijd samen naar buiten in dezelfde tweezitter. Maar verder niet echt.CTR-Voorburg wrote:Leuke middag gehad met gelukkig mooi weer en er achter gekomen dat foto's maken van racende "R's" verdomd moeilijk is.
Moet hier nog veel in leren!
Jammer alleen dat ik met niemand (spontaan) mee kon rijden had dat graag een keer willen ervaren!
Dus voor de volgende keer zou ik zeggen: wie niet waagt, blijft maagd! :wink:
CTR-Voorburg wrote:Leuke middag gehad met gelukkig mooi weer en er achter gekomen dat foto's maken van racende "R's" verdomd moeilijk is.
Moet hier nog veel in leren!
Jammer alleen dat ik met niemand (spontaan) mee kon rijden had dat graag een keer willen ervaren!
Het spijt me Wim. Ik had het je belooft maar ben het helemaal vergeten kerel

Volgende keer zeker!
@Wesley; is goed kerel. Ben je al een beetje bijgekomen van de schrik?
Was een geslaagde dag inderdaad, denk dat iedereen zich goed vermaakt heeft. De paar problemen die er waren hebben de pret niet mogen drukken.
Zelf wel een beetje gebaald van het feit dat ik met veel vermogenverlies rond heb moeten rijden, kpro map is ' toally fecked' om het goed te zeggen. Als ik de 200pk haalde was het heel wat, tussen 5k / 6k rpm echt 0 vermogen en hij liep zo lekker vorige week :cry: Koppeling zou ook nog oorzaak kunnen zijn. Hoop dat ik het snel goed krijg en oorzaak kan vinden en hij weer loopt zoals hij zou moeten met mijn mods.
Maar met de 888 voor de eerste keer en LSD heb ik me toch nog kostelijk vermaakt. Lekker lopen smijten met de auto al zal ik als de auto goed loopt toch proberen wat strakker te rijden en meer tijdgericht/efficient te rijden. Al is het smijten wel zo vermakelijk haha
Ja Frans dat spul heeft zijn werk gedaan ! Maar ga alles is goed nalopen en goed zetten want wil niet nog meer verrassingen.
Zal zo de foto's is downloaden en filmpjes bekijken, is heel wat bij elkaar en verwacht nog een hoop foto's van anderen ook natuurlijk.
Eten was lekker maar ik was zo ontzettend gaar van een al zware week(lees incl. begrafenis) en intense dag (me neefjes ook trouwens hehe ) dat we snel weer vertrokken zijn richting huis om te crashen.
Thanks ! 8)
Zelf wel een beetje gebaald van het feit dat ik met veel vermogenverlies rond heb moeten rijden, kpro map is ' toally fecked' om het goed te zeggen. Als ik de 200pk haalde was het heel wat, tussen 5k / 6k rpm echt 0 vermogen en hij liep zo lekker vorige week :cry: Koppeling zou ook nog oorzaak kunnen zijn. Hoop dat ik het snel goed krijg en oorzaak kan vinden en hij weer loopt zoals hij zou moeten met mijn mods.
Maar met de 888 voor de eerste keer en LSD heb ik me toch nog kostelijk vermaakt. Lekker lopen smijten met de auto al zal ik als de auto goed loopt toch proberen wat strakker te rijden en meer tijdgericht/efficient te rijden. Al is het smijten wel zo vermakelijk haha

Ja Frans dat spul heeft zijn werk gedaan ! Maar ga alles is goed nalopen en goed zetten want wil niet nog meer verrassingen.
Zal zo de foto's is downloaden en filmpjes bekijken, is heel wat bij elkaar en verwacht nog een hoop foto's van anderen ook natuurlijk.
Eten was lekker maar ik was zo ontzettend gaar van een al zware week(lees incl. begrafenis) en intense dag (me neefjes ook trouwens hehe ) dat we snel weer vertrokken zijn richting huis om te crashen.
Thanks ! 8)
-
Martin.O wrote:...en Brian liep ook de hele dag met een glimlach van hier tot Tokio, dus dan blijkt dat je met een kleine EF net zo veel rijplezier kan hebben als met een ...
Hahaha, echt wel! Ik heb me meesterlijk vermaakt.
Nooit gedacht dat dat oude gebakkie van mij zo hard kon. En bedoel niet toen ik aan het rijden was, maar toen Frank(gaskleppie) even een paar rondjes ging rijden! Pfff, heb hier en daar nog een "paar" verbeteringen te maken.
Ook gaaf om weer een aantal bekende gezichten te zien (engeland, castle comb :lol: )!
Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn...
Ik heb mij prima vermaakt.
Donderdag bij aankomst, het eerste wat ik zag is dat wesley gesleept werd richting de box..
Was even schrikken, maar gelukkig kon hij weer doorrijden in de middag.
Ik vond het heel erg geslaagd en wil volgend jaar ook zeker zelf rijden ipv mee in wesley zijn auto...
Wokken vond ik ook erg gezellig
Donderdag bij aankomst, het eerste wat ik zag is dat wesley gesleept werd richting de box..
Was even schrikken, maar gelukkig kon hij weer doorrijden in de middag.
Ik vond het heel erg geslaagd en wil volgend jaar ook zeker zelf rijden ipv mee in wesley zijn auto...
Wokken vond ik ook erg gezellig

'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince
- vtec vince