Foto topic
Gister een nieuwe 7D gekocht. Nog niet heel erg veel mee kunnen spelen, maar tot nu toen ben ik zeer onder de indruk! Filmen is ook echt te gek
Ik heb net even snel een klein filmpje in elkaar geflanst van onze katten. Niets bijzonders, maar gewoon om te testen. Ik ben 'm nu aan het exporteren. Zal 'm zo uploaden.
http://www.vimeo.com/12696288

Ik heb net even snel een klein filmpje in elkaar geflanst van onze katten. Niets bijzonders, maar gewoon om te testen. Ik ben 'm nu aan het exporteren. Zal 'm zo uploaden.
Dimer wrote:Gister een nieuwe 7D gekocht. Nog niet heel erg veel mee kunnen spelen, maar tot nu toen ben ik zeer onder de indruk! Filmen is ook echt te gek
Nice !!
Ik heb onlangs een 550D gekocht. Wat een power vergeleken met mijn vorige camera .... De kit-lens is echter waardeloos maar ja je moet wat als je vlak voor je vakantie zit :-).
Toch maar een 18-200 Tamron erbij gekocht. Ben niet ontevreden 8)
Nadeel is wel dat als je, zoals ik, alles bewaart wat je "schiet" je toch wel veel te backuppen hebt ... De HD filmpjes gaan met 5mb/sec maar ja .. het is het waard
Nog geen tijd gehad om foto's van de ITR te maken ... Hij moet eerst eens goed worden gepoetst :roll:
Onderstaande foto is verkleind van 7Mb (jpg) naar 150k (jpg).

-
Filmen met een DSLR valt zeker niet meer....
Ik heb het een paar keer geprobeerd met de 5d, maar het voelt onnatuurlijk.
Volgens mij heb je een deftige rigg nodig om echt lekker te kunnen filmen.
Momenteel ben ik veel aan het oefenen met "modellen" in een studiotje met wat bevriende fotografen.
Erg leuk om te doen... zelf voor zo'n antisociaal contact gestoord persoon als ik.
Ik heb vorige week voor het eerst op locatie gewerkt met een model en dan zonder flitsers...
Best lastig, maar wel erg leuk om te doen. (als het model de foto's heeft zal ik er enkele plaatsen als het gewenst is)
Hier een kleine selectie foto's (die voor mij door de beugel kunnen)
Ik ben eingelijk nooit echt helemaal tevreden, maar het gaat langzaam beter.
Ze zijn echter niet automotive...
Ander werk.
Een spinnetje van 3mm op iS01600 (extreme CROP en veel ruis)
En ik moest ook een keer straaljager geweld proberen te fotograferen op een europese oefening (TIGER MEET)
Deze kwam ook even landen voor een Show in frankrijk
.jpg)
Ik heb het een paar keer geprobeerd met de 5d, maar het voelt onnatuurlijk.
Volgens mij heb je een deftige rigg nodig om echt lekker te kunnen filmen.
Momenteel ben ik veel aan het oefenen met "modellen" in een studiotje met wat bevriende fotografen.
Erg leuk om te doen... zelf voor zo'n antisociaal contact gestoord persoon als ik.
Ik heb vorige week voor het eerst op locatie gewerkt met een model en dan zonder flitsers...
Best lastig, maar wel erg leuk om te doen. (als het model de foto's heeft zal ik er enkele plaatsen als het gewenst is)
Hier een kleine selectie foto's (die voor mij door de beugel kunnen)
Ik ben eingelijk nooit echt helemaal tevreden, maar het gaat langzaam beter.
Ze zijn echter niet automotive...

Ander werk.

Een spinnetje van 3mm op iS01600 (extreme CROP en veel ruis)

En ik moest ook een keer straaljager geweld proberen te fotograferen op een europese oefening (TIGER MEET)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Deze kwam ook even landen voor een Show in frankrijk
.jpg)
itr703 wrote:Dimer wrote:Gister een nieuwe 7D gekocht. Nog niet heel erg veel mee kunnen spelen, maar tot nu toen ben ik zeer onder de indruk! Filmen is ook echt te gek
Nice !!
Ik heb onlangs een 550D gekocht. Wat een power vergeleken met mijn vorige camera .... De kit-lens is echter waardeloos maar ja je moet wat als je vlak voor je vakantie zit :-).
Nadeel is wel dat als je, zoals ik, alles bewaart wat je "schiet" je toch wel veel te backuppen hebt ... De HD filmpjes gaan met 5mb/sec maar ja .. het is het waard
Nog geen tijd gehad om foto's van de ITR te maken ... Hij moet eerst eens goed worden gepoetst :roll:
Is de leguaan van jou?
Heb ik ooit gehad met tal van andere hagedissen.
Er komt waarschijnlijk een steppevaraan bij!

Demian.
Dc5-Driver wrote:itr703 wrote:Dimer wrote:Gister een nieuwe 7D gekocht. Nog niet heel erg veel mee kunnen spelen, maar tot nu toen ben ik zeer onder de indruk! Filmen is ook echt te gek
Nice !!
Is de leguaan van jou?
Heb ik ooit gehad met tal van andere hagedissen.
Er komt waarschijnlijk een steppevaraan bij!![]()
Demian.
Nee .... ik was op Curacao op vakantie ..... Lopen ze zo over je schoenen :razz:
Aangezien ik niet telkens een topic wil aanmaken, hier maar even mijn niet-autogerelateerde foto's.
Afgelopen zaterdag avond 24-07 gehaast naar de camping. De ballonvlucht ging gewoon door (dat hoor je op het laatst nog ivm het weer)...
Was totaal niet zenuwachtig, had al eens eerder in een ballon gevaren. Namelijk de ballon die ik vanuit onze ballon heb gefotografeerd... Grappig.
Het uitzicht was fantastisch, maar erg bosrijk, dus af en toe wat saai. Maar toch mooie plaatjes gemaakt.
Na een perfecte landing weer gauw huiswaarts. Volgend jaar ga ik weer mee hoor! Weet ik nu al zeker!!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Afgelopen zaterdag avond 24-07 gehaast naar de camping. De ballonvlucht ging gewoon door (dat hoor je op het laatst nog ivm het weer)...
Was totaal niet zenuwachtig, had al eens eerder in een ballon gevaren. Namelijk de ballon die ik vanuit onze ballon heb gefotografeerd... Grappig.
Het uitzicht was fantastisch, maar erg bosrijk, dus af en toe wat saai. Maar toch mooie plaatjes gemaakt.
Na een perfecte landing weer gauw huiswaarts. Volgend jaar ga ik weer mee hoor! Weet ik nu al zeker!!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.