kamelenjager | de perfecte crx? :D p6 ?
-
Waaaaauw dat is even geleden dat ik hier een update gedaan heb zeg.
We zijn inmiddels een aantal auto's verder (EE8, ED9, EE8, EE8, EG....)
Huidige stand: EK VTEC-E daily, en een EE8 waar nog nooit aan gelast is (reuze trots op!) van liefhebber geweest en meer binnen dan buiten gestaan. en vooral.. GEEN ROEST! :lol:
Hier een hoop van mijn eigen modificaties op toegebracht... alles in de gedachte om de auto origineel te behouden dan wel te verbeteren.
JDM B18C-R
JDM Y1 + aftermarker LSD
66mm blox gasklep, 3" intake met blox velocity stick filter
2,5" megapower uitlaat van skunk2
Conversie OBD1 + chipped ECtune (eigen licentie), dus zelf met laptopje afstellen, hiervoor is ook een AEM wideband aangesloten
HASport aandrijfassen
Exedy stage 1 koppeling
Remmerij: Voor; dubbelzuigerige legend klauwen + 303mm gegroevde schijven, Ferodo DS2500 remblokken.
Achter; 282mm upgrade kit van D2, OMP competitie remblokken.
HEL RVS remleidingen
Carbon motorkap van VIS racing.
AEM AFR meter (in dashboardkastje).
Sportstuurtje.
red carbon look pook.
Originele stoelen in nieuw leer bekleed (oem, zonder 'crx vtec' logo). (niet gemonteerd)
Recaro SR5 stoelen (zelfde type als Integra Type-R stoelen) met nieuwe bolsters.
odyssey PC680 gelaccu Verplaatst achter passagiersstoel.
Shortshifter.
Alle rubbers/kogels in onderstel vervangen.
Skunk2 draagarmen.
k-sport verstelbare schroefset (nieuwere type).
Veerpootbrug voor-boven, achter-onder, achter-boven, Strutbar B-stijl, C-stijl, Floorbar.
Pittig alarm systeem, meer info daarover niet beschikbaar :P.
En ben er super trots op!
We zijn inmiddels een aantal auto's verder (EE8, ED9, EE8, EE8, EG....)
Huidige stand: EK VTEC-E daily, en een EE8 waar nog nooit aan gelast is (reuze trots op!) van liefhebber geweest en meer binnen dan buiten gestaan. en vooral.. GEEN ROEST! :lol:
Hier een hoop van mijn eigen modificaties op toegebracht... alles in de gedachte om de auto origineel te behouden dan wel te verbeteren.

JDM B18C-R
JDM Y1 + aftermarker LSD
66mm blox gasklep, 3" intake met blox velocity stick filter
2,5" megapower uitlaat van skunk2
Conversie OBD1 + chipped ECtune (eigen licentie), dus zelf met laptopje afstellen, hiervoor is ook een AEM wideband aangesloten
HASport aandrijfassen
Exedy stage 1 koppeling
Remmerij: Voor; dubbelzuigerige legend klauwen + 303mm gegroevde schijven, Ferodo DS2500 remblokken.
Achter; 282mm upgrade kit van D2, OMP competitie remblokken.
HEL RVS remleidingen
Carbon motorkap van VIS racing.
AEM AFR meter (in dashboardkastje).
Sportstuurtje.
red carbon look pook.
Originele stoelen in nieuw leer bekleed (oem, zonder 'crx vtec' logo). (niet gemonteerd)
Recaro SR5 stoelen (zelfde type als Integra Type-R stoelen) met nieuwe bolsters.
odyssey PC680 gelaccu Verplaatst achter passagiersstoel.
Shortshifter.
Alle rubbers/kogels in onderstel vervangen.
Skunk2 draagarmen.
k-sport verstelbare schroefset (nieuwere type).
Veerpootbrug voor-boven, achter-onder, achter-boven, Strutbar B-stijl, C-stijl, Floorbar.
Pittig alarm systeem, meer info daarover niet beschikbaar :P.
En ben er super trots op!
-
-
-
Nieuwe Velgs liggen klaar
Het zijn dus Team Dynamics Racing - Pro Race 1.2 in 15" ET-45 en 7J in mat zwart, met Toyo R1R banden.
Nog een leuk extraatje welke ik er niet bij besteld had maar wel gekregen heb, het hart is extra gehad, daar bij de wielmoeraansluiting, en de naaf is uitgedraaid naar Honda specs.
Ben benieuwd hoe we met de remmerij uit gaan komen..
En kwam nog wat unda da hood foto's tegen laatst, zijn van jaf '10
Versnellingsbak is inmiddels gereviseerd met synchrotech carbon lined kit, zodoende de LSD eens goed kunnen bekijken. Kan er geen merk aan vinden, maar na research kom ik bij Mugen uit. Het is tevens ook een platen lsd.. maar daar waren we al gauw achter gekomen twee jaar terug toen we er voor het eerst mee gingen rijden.
Groet!
:shock:

Het zijn dus Team Dynamics Racing - Pro Race 1.2 in 15" ET-45 en 7J in mat zwart, met Toyo R1R banden.
Nog een leuk extraatje welke ik er niet bij besteld had maar wel gekregen heb, het hart is extra gehad, daar bij de wielmoeraansluiting, en de naaf is uitgedraaid naar Honda specs.
Ben benieuwd hoe we met de remmerij uit gaan komen..

En kwam nog wat unda da hood foto's tegen laatst, zijn van jaf '10

Versnellingsbak is inmiddels gereviseerd met synchrotech carbon lined kit, zodoende de LSD eens goed kunnen bekijken. Kan er geen merk aan vinden, maar na research kom ik bij Mugen uit. Het is tevens ook een platen lsd.. maar daar waren we al gauw achter gekomen twee jaar terug toen we er voor het eerst mee gingen rijden.
Groet!
:shock: