kamelenjager | de perfecte crx? :D p6 ?

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

STOER!
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Waaaaauw dat is even geleden dat ik hier een update gedaan heb zeg.
We zijn inmiddels een aantal auto's verder (EE8, ED9, EE8, EE8, EG....)
Huidige stand: EK VTEC-E daily, en een EE8 waar nog nooit aan gelast is (reuze trots op!) van liefhebber geweest en meer binnen dan buiten gestaan. en vooral.. GEEN ROEST! :lol:

Hier een hoop van mijn eigen modificaties op toegebracht... alles in de gedachte om de auto origineel te behouden dan wel te verbeteren.

Image

Image

Image


JDM B18C-R
JDM Y1 + aftermarker LSD
66mm blox gasklep, 3" intake met blox velocity stick filter
2,5" megapower uitlaat van skunk2
Conversie OBD1 + chipped ECtune (eigen licentie), dus zelf met laptopje afstellen, hiervoor is ook een AEM wideband aangesloten
HASport aandrijfassen
Exedy stage 1 koppeling
Remmerij: Voor; dubbelzuigerige legend klauwen + 303mm gegroevde schijven, Ferodo DS2500 remblokken.
Achter; 282mm upgrade kit van D2, OMP competitie remblokken.
HEL RVS remleidingen
Carbon motorkap van VIS racing.
AEM AFR meter (in dashboardkastje).
Sportstuurtje.
red carbon look pook.
Originele stoelen in nieuw leer bekleed (oem, zonder 'crx vtec' logo). (niet gemonteerd)
Recaro SR5 stoelen (zelfde type als Integra Type-R stoelen) met nieuwe bolsters.
odyssey PC680 gelaccu Verplaatst achter passagiersstoel.
Shortshifter.
Alle rubbers/kogels in onderstel vervangen.
Skunk2 draagarmen.
k-sport verstelbare schroefset (nieuwere type).
Veerpootbrug voor-boven, achter-onder, achter-boven, Strutbar B-stijl, C-stijl, Floorbar.
Pittig alarm systeem, meer info daarover niet beschikbaar :P.

En ben er super trots op!
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

mooie crx!!!!!!

daar mag je idd trots op zijn!!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Jaloers!

Maaruhm, dit is niet degene die ik laatst gezien heb toen ik de veren/dampers op ging halen voor de Silvia, toch?

Pracht auto, echt eentje om jaloers op te zijn!
Hou hem heel jochie, anders hebben we serieuze ruzie :lol:
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Tnx!

@mr. X, ik denk dat je de verkeerde voor je hebt :p
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Nee niet weer 1....

* must have CRX *

Gaaf ding florian.
'98 JDM Integra Type-R
honda4ever
Posts: 6
Joined: Sat Dec 27, 2008 1:16 am

Post by honda4ever »

hahahaha jij ook hier!!!

:D :D :D :D
Type-Q
Posts: 122
Joined: Sun Jul 27, 2008 8:12 pm

Post by Type-Q »

Schitterende EE8! Heb er zelf ook een gehad, vind het nog steeds ongelooflijk dat Honda in 1990 al zo'n fantastische motor/auto kon bouwen!
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Ziet er goed uit, florian. 1-tje om trots op te zijn 8)
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Nieuwe Velgs liggen klaar :D
Het zijn dus Team Dynamics Racing - Pro Race 1.2 in 15" ET-45 en 7J in mat zwart, met Toyo R1R banden.
Nog een leuk extraatje welke ik er niet bij besteld had maar wel gekregen heb, het hart is extra gehad, daar bij de wielmoeraansluiting, en de naaf is uitgedraaid naar Honda specs.

Ben benieuwd hoe we met de remmerij uit gaan komen..
Image

Image

En kwam nog wat unda da hood foto's tegen laatst, zijn van jaf '10
Image

Image

Image

Versnellingsbak is inmiddels gereviseerd met synchrotech carbon lined kit, zodoende de LSD eens goed kunnen bekijken. Kan er geen merk aan vinden, maar na research kom ik bij Mugen uit. Het is tevens ook een platen lsd.. maar daar waren we al gauw achter gekomen twee jaar terug toen we er voor het eerst mee gingen rijden.

Groet!
:shock:
Locked