Foodstrip Amsterdam 2012
mr. X wrote:Vrijdag ben ik in Amsterdam van 19:00 tot 20:00 om mijn pakken af te passen. Na afloop wil ik een heel goed vriendinnetje van me een verrassingsbezoek brengen maar mocht die nou niet thuis zijn kom ik richting de foodstrip. Zijn er meerdere dan aanwezig? Ga niet in m'n remie daar staan tussen de andere gangsters.
Ik vind jou ook best gangster hoor
- vtec vince
Laurens, je hebt echt een irritant plaatje. Je oude was beter. Denk nu iedere keer dat Micronsil iets gepost heeft
Ik was er rond 20:00 maar stond redelijk alleen. Na 15 minuten kreeg ik een telefoontje van iemand die me daar zag staan toen hij de snelweg op wilde rijden, met de vraag of ik naar een andere meet wilde komen. Daar uiteindelijk tot 01:00-01:30 gebleven. Erg gezellig.
SJ nog wel even gesproken op de Strip, dat was ook een beste tijd geleden.
Overigens kom ik binnenkort een keer langer 'buurten'
.

Ik was er rond 20:00 maar stond redelijk alleen. Na 15 minuten kreeg ik een telefoontje van iemand die me daar zag staan toen hij de snelweg op wilde rijden, met de vraag of ik naar een andere meet wilde komen. Daar uiteindelijk tot 01:00-01:30 gebleven. Erg gezellig.
Overigens kom ik binnenkort een keer langer 'buurten'

mr. X wrote:Laurens, je hebt echt een irritant plaatje. Je oude was beter. Denk nu iedere keer dat Micronsil iets gepost heeft
Overigens kom ik binnenkort een keer langer 'buurten'.
REEEEMIIIIIEEEEEEEH!!!!!! Wat was er nou met die telefoon en de foodstrip? had je em daar gewoon op de grond gelegd ofzo?
- vtec vince
Ola Jen, pfff ik was nog een half uur of 40 minuten langer dan jullie blijven plakken. Deed wel even zeer met opstaan vanmorgen. Het eten was erg lekker, jammer dat we er pas zo laat waren. Ik had nog wel een paar van die bordjes met sushi op kunnen eten.
De reden was namelijk dat ik mijn telefoon op dat stenen hekwerk naast me had gelegd toen ik met SJ aan het praten was. Toen hij opeens over de voorkant van de auto begon om iets te verduidelijken, sprong ik op en liep zijn kant op. Een paar seconde later kwam Dimer aangereden en daardoor ben ik gelijk in de auto gesprongen en weg gereden omdat we snel jullie kant op wilde komen. Onderweg zat ik mijn telefoon te zoeken en besefte gelijk dat die daar nog lag. Toen we dus eenmaal goed en wel omgekeerd waren en de telefoon weer opgepikt hadden, was er een dik half uur voorbij.
Is het nu nou eindelijk duidelijk? :razz:
De reden was namelijk dat ik mijn telefoon op dat stenen hekwerk naast me had gelegd toen ik met SJ aan het praten was. Toen hij opeens over de voorkant van de auto begon om iets te verduidelijken, sprong ik op en liep zijn kant op. Een paar seconde later kwam Dimer aangereden en daardoor ben ik gelijk in de auto gesprongen en weg gereden omdat we snel jullie kant op wilde komen. Onderweg zat ik mijn telefoon te zoeken en besefte gelijk dat die daar nog lag. Toen we dus eenmaal goed en wel omgekeerd waren en de telefoon weer opgepikt hadden, was er een dik half uur voorbij.
Is het nu nou eindelijk duidelijk? :razz:
Stiekem moet je gewoon om 20.00 nog niet op de Foodstrip zijn :lol:
Maar voor de mensen hier is het wel gezellig als iedereen komt op 1 avond bijvoorbeeld :P ipv random heen rijden en hopen dat iedereen er is ...
Dat uit eten verklaarde ook waarom ik Wesley aan de telefoon kreeg toen ik Dimer belde ^^
Maar voor de mensen hier is het wel gezellig als iedereen komt op 1 avond bijvoorbeeld :P ipv random heen rijden en hopen dat iedereen er is ...
Dat uit eten verklaarde ook waarom ik Wesley aan de telefoon kreeg toen ik Dimer belde ^^
'98 JDM Integra Type-R