waar voorruit vervangen?
Hmm bij Hillegom, dan komt het goed!
Ik heb ook een nieuw raam. (CTR)
Als ik het bij dealer zou doen betaalde ik 150 euro, bij autototaalglas betaalde ik 75 euro.
Maar als de dealer dan tegemoet komt...Dat wist ik niet!
Maar moet zeggen ben ook tevreden, aardige man ook(Alkmaar)
Ook voor een steentje langs geweest, was gratis want ik was toch 'klant'! Even snel iets voor 1700 kon ik gewoon nog langskomen.
Wat btreft mijn raam, ik kon er gewoon op wachten... Ik had de tijd, maar denk 30-45 min, en dan nog even wachhten met rijden...
Ik heb ook een nieuw raam. (CTR)
Als ik het bij dealer zou doen betaalde ik 150 euro, bij autototaalglas betaalde ik 75 euro.
Maar als de dealer dan tegemoet komt...Dat wist ik niet!
Maar moet zeggen ben ook tevreden, aardige man ook(Alkmaar)
Ook voor een steentje langs geweest, was gratis want ik was toch 'klant'! Even snel iets voor 1700 kon ik gewoon nog langskomen.
Wat btreft mijn raam, ik kon er gewoon op wachten... Ik had de tijd, maar denk 30-45 min, en dan nog even wachhten met rijden...
L4urenZ wrote:Oh btw, ga gewoon weg niet naar Auto Totaal Glas
Mijn raam lekt weer..... Ik kan zwemmen op mijn vloermat :twisted:
Mijn rubbers beginnen ook steeds langzamerhand los te zitten. Binnenkort maar een steen tegen het raam gooien en de langs de dealer voor een OEM ruit met rubbers :twisted:
Ik heb mijn raam vandaag dus laten doen bij autotaalglas.
Ik kan maar 1 ding zeggen: Helemaal top!!!!
hij had voor ogv 1000,- euro aan onderdelen besteld:
raam
binnenlijst
buitenlijst
alle clipjes en andere kleine delen
raam zit er ook perfect in. (had alles opgemeten na het lezen van de topic van L4urenz)
Heb nog even gepraat met die man en weet nu ook waarom de 1 niet goed is en de ander wel:
Ze zijn in tegenstelling tot Carglass kompleet zelfstandig. Autotaalglas is alleen de verzamelnaam en de 24uur service naam. Verder hebben ze helemaal niets met elkaar te maken. Het is dus een kwestie van de goede Autotaalglas zoeken.
Carglass is eigenlijk gewoon 1 bedrijf met lokaties door het hele land. Daar gaat het dus alleen maar om zo veel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk kosten. service intresseert ze niet zo veel (3 keer ervaren). En ook al willen ze je helpen op de lokatie waar je klant bent dan krijgen ze "ruzie" met het hoofdkantoor dat de kosten te hoog worden en dat de bedrijfsleider bij een volgende keer zijn spullen kan pakken.
Conclusie:
Carglass is een slecht bedrijf
Autotaalglas KAN een slecht bedrijf zijn tenzij je wat meer onderzoek doet en de goede eruit pikt. 8)
Tip bij het zoeken naar een geschikte lokatie: zoek een bedrijf uit waar <5 mensen werken en ga eerst eens langs voor een praatje.
owja en de dealers doen hun werk ook niet altijd goed... als je in Doetinchem bij de dealer zegt dat je een integra hebt denken ze dat je een susuki rijd :cry:
Ik kan maar 1 ding zeggen: Helemaal top!!!!
hij had voor ogv 1000,- euro aan onderdelen besteld:
raam
binnenlijst
buitenlijst
alle clipjes en andere kleine delen
raam zit er ook perfect in. (had alles opgemeten na het lezen van de topic van L4urenz)
Heb nog even gepraat met die man en weet nu ook waarom de 1 niet goed is en de ander wel:
Ze zijn in tegenstelling tot Carglass kompleet zelfstandig. Autotaalglas is alleen de verzamelnaam en de 24uur service naam. Verder hebben ze helemaal niets met elkaar te maken. Het is dus een kwestie van de goede Autotaalglas zoeken.
Carglass is eigenlijk gewoon 1 bedrijf met lokaties door het hele land. Daar gaat het dus alleen maar om zo veel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk kosten. service intresseert ze niet zo veel (3 keer ervaren). En ook al willen ze je helpen op de lokatie waar je klant bent dan krijgen ze "ruzie" met het hoofdkantoor dat de kosten te hoog worden en dat de bedrijfsleider bij een volgende keer zijn spullen kan pakken.
Conclusie:
Carglass is een slecht bedrijf
Autotaalglas KAN een slecht bedrijf zijn tenzij je wat meer onderzoek doet en de goede eruit pikt. 8)
Tip bij het zoeken naar een geschikte lokatie: zoek een bedrijf uit waar <5 mensen werken en ga eerst eens langs voor een praatje.
owja en de dealers doen hun werk ook niet altijd goed... als je in Doetinchem bij de dealer zegt dat je een integra hebt denken ze dat je een susuki rijd :cry:
Alles is relatief...
Ik kan jou ook een eikel vinden, terwijl de ander je helemaal geweldig vind...
Ik heb ervaring met Carglass (CRX) en met Carglass (Civic en de ITR)...
Carglass Hoofddorp is k*t...
k*t bedrijf, k*t medewerker, k*t service...
Maja... das historie...
Carglass Mobile Service - specifieke monteur... Helemaal super
Goede service... erg nauwkeurig.. nam overal de tijd voor... en heeft extra voorzichtig gedaan met de ITR.
Veel extra uitleg gegeven...
Erg tevreden over...
Ik kan jou ook een eikel vinden, terwijl de ander je helemaal geweldig vind...
Ik heb ervaring met Carglass (CRX) en met Carglass (Civic en de ITR)...
Carglass Hoofddorp is k*t...
k*t bedrijf, k*t medewerker, k*t service...
Maja... das historie...
Carglass Mobile Service - specifieke monteur... Helemaal super
Goede service... erg nauwkeurig.. nam overal de tijd voor... en heeft extra voorzichtig gedaan met de ITR.
Veel extra uitleg gegeven...
Erg tevreden over...