Wat is de raarste vraag dat je ooit over je R hebt gehad ?
Oke dat wist ik niet, ik merk met de integra dat als ik hard rij (mag niet zeggen hoe hard) en dan een bocht pak dat hij beter blijft liggen... Maar dit kan ook idee van zijn, net zoals met een luide uitlaat dat je harder lijkt te gaan :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Haha, toen ik vorige week mijn auto aan t poetsen was liep er een stranger voorbij die vroeg waar de andere Honda was.
Ik vraag: huh??? Hij noemde een rode EXACT dezelfde auto. Deze vondt meneer namelijk erg mooi.
Ik zeg tegen m dat er niet een zelfde auto in de straat is en al helemaal niet rood. Maargoed hij is er heilig van overtuigd want hij heeft veel verstand van auto's (zo beweerd hij).
Wat blijkt: Hij bedoelt de oude civic van mijn broertje, die was notabene bruin.....
Ik vraag: huh??? Hij noemde een rode EXACT dezelfde auto. Deze vondt meneer namelijk erg mooi.
Ik zeg tegen m dat er niet een zelfde auto in de straat is en al helemaal niet rood. Maargoed hij is er heilig van overtuigd want hij heeft veel verstand van auto's (zo beweerd hij).
Wat blijkt: Hij bedoelt de oude civic van mijn broertje, die was notabene bruin.....
Rikky wrote:Ik vind het juist andersom Skyline kan je verglijken met een baksteen.
Super met een nette coupe met een hoge spoiler en een lage neus...
Integra is meer een coupe met een hoge spoiler en een lage neus...

Hangt van je smaak af denk ik, persoonlijk vind ik een supra een lomp ding en een Skyline weer niet.
Vandaar ook de foto's om het iets duidelijker te maken.
'98 JDM Integra Type-R
Ik zal een hoop kritiek krijgen.. maar ik vind een supra en een skyline mooier dan een dc2 ... Maar een DC2 rijd veen fijner
Maar dat ben ik
Maar van voren heeft een JDM dc2 inderdaag iets weg van een skyline ..
Van achteren meer een supra .. door de spoiler en de lange achterlichten..
En als je van die lelijke altezza achterlichten op een dc2 doet dan helemaal hahah
Maar goed.. ik hou van mijn dc2 en wil op t moment geen enkel andere auto.
-------------------------------------------------------------------------------
Weer on topic...
Ik kwam gisteren bij de kebab tent bij mij in de buurt aan na het werk.
Eigenaak kebab tent: Shit man vervelend voor je dat je deur stuk is.
ik : HUH ??!??!? Waar heb je het over?
E. K.T : Ik zie je toch uitstappen aan de rechterkant.
Ik: euhm... mijn stuur zit rechts..
E.K.T.: Dat kan niet .. auto's met rechts stuur bestaan niet.
Ik: bestaat wel daar staat er een en er bestaat zelfs een met stuur in het midden.
E.K.T.: Ja dat weet ik die van batman ja die schuift naar het midden en dan dat je op je buik komt te liggen maar dat is geen echte auto dat is een film auto.
ik: ( denk bij mijzelf WTF ???) Euhm .. Nee daar had ik het niet over.. De Mcclaren heeft een stuur in het midden.
E.K.T.: What is een mcclaren?
Ik: Bedankt voor het klaarmaken van de bestelling.. fijne avond verder....
:roll:
Maar dat ben ik

Maar van voren heeft een JDM dc2 inderdaag iets weg van een skyline ..
Van achteren meer een supra .. door de spoiler en de lange achterlichten..
En als je van die lelijke altezza achterlichten op een dc2 doet dan helemaal hahah
Maar goed.. ik hou van mijn dc2 en wil op t moment geen enkel andere auto.
-------------------------------------------------------------------------------
Weer on topic...
Ik kwam gisteren bij de kebab tent bij mij in de buurt aan na het werk.
Eigenaak kebab tent: Shit man vervelend voor je dat je deur stuk is.
ik : HUH ??!??!? Waar heb je het over?
E. K.T : Ik zie je toch uitstappen aan de rechterkant.
Ik: euhm... mijn stuur zit rechts..
E.K.T.: Dat kan niet .. auto's met rechts stuur bestaan niet.
Ik: bestaat wel daar staat er een en er bestaat zelfs een met stuur in het midden.
E.K.T.: Ja dat weet ik die van batman ja die schuift naar het midden en dan dat je op je buik komt te liggen maar dat is geen echte auto dat is een film auto.
ik: ( denk bij mijzelf WTF ???) Euhm .. Nee daar had ik het niet over.. De Mcclaren heeft een stuur in het midden.
E.K.T.: What is een mcclaren?
Ik: Bedankt voor het klaarmaken van de bestelling.. fijne avond verder....
:roll:
Rikky wrote:Nice!! Wel ingelijst hoop ik en niet betaald ofcourse??
Om precies te zijn stond Subaru doorgestreept en was ernaast Honda geschreven. Op z'n kop gekregen van zijn collega waarschijnlijk...

Maar ik heb 'm nog ja.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007