Vakantie helaas weer achter de rug. Heerlijk met de ATR naar Frankrijk geweest. Was een heerlijke rit, zo'n 2000 km. alles bij elkaar gedaan. Heerlijke rit, en vooral leuk op de bergweggetjes, veel bekijks toch ook nog. Heb nog wat fotootjes geschoten. In Frankrijk de auto nog 's goed onder handen genomen: kleien, 3 stappenplan van Meguiars gebruikt en toen wassie ook echt helemaal clean!
Thuisgekomen vorige week de auto laten taxeren door een taxateur die heel goed op waarde kan schatten wat liefde voor een auto betekent. Aangeraden door mijn verzekeraar Verburg, aardige kerel, Toyota liefhebber, maar wist ook bijzonder goed wat er in ondermeer Honda-land verkrijgbaar is, ik kan 'm iedereen aanraden. M'n CRX laat ik binnenkort ook doen. Ben erg blij met het rapport en de waarde, erg handig mocht je ooit onverhoopt in conflict belanden met een verzekeraar bij schades/diefstal.
Ik heb trouwens besloten de orginele schokdempers en veren terug te plaatsen, omdat het toch de gezinswagen is en het met comfort nu wel karig gesteld is. KW gaat er dus onderuit. Originele velgen worden binnenkort opgeknapt en gaan er eveneens onder.
wat pics: