Hoeveel pech kan je binnen 24 uur hebben????
Hoeveel pech kan je binnen 24 uur hebben????
Zoals de titel het al zegt!
Niet Honda gerelateerd.
Vandaag kwam de installateur van mijn nieuwe keuken. 6:30 mijn nest uit,crossen naar het huis en wat blijkt...keuken is gister incompleet geleverd EN er zijn beschadingen geconstateerd!!! :evil:
Daarna kwam de laminaat boer met een palletje laminaat en toebehoren...kwam die vent midden op straat vast te zitten met zijn karretje!!!!! 40 pakken laminaat en toebehoren zitten sjouwen/slepen naar het huis bij 30+ :silly: graden! :evil:
Honda gerelateerd!!!!
Auto mooi geparkeerd achter de zaak. Na sluitings wou ik wegrijden....??!! Heee, mijn raam staat halfopen!! WTF! Stoelen naar achteren geduwd :shock: KLOTEZOOI!!!! DAPPERT-ROOF dacht ik....
En ja hoor.....sleutel kan ik niet meer draaien en mijn stuur stond halfjes gedraaid en helemaal gelocked! Na kwartiertje proberen toch maar politie en ANWB gebeld...tis niet anders.ANWB opgelost en morgen maar de verzekering bellen en ook de dealer....hopelijk krijgt ik wel wat vergoed omdat er geen krassen in het contactgedeelte te bespeuren valt. Ja ja en mijn raam ging zeker automatich open en de stoelen kwamen opeens tot leven?
Niet Honda gerelateerd.
Vandaag kwam de installateur van mijn nieuwe keuken. 6:30 mijn nest uit,crossen naar het huis en wat blijkt...keuken is gister incompleet geleverd EN er zijn beschadingen geconstateerd!!! :evil:
Daarna kwam de laminaat boer met een palletje laminaat en toebehoren...kwam die vent midden op straat vast te zitten met zijn karretje!!!!! 40 pakken laminaat en toebehoren zitten sjouwen/slepen naar het huis bij 30+ :silly: graden! :evil:
Honda gerelateerd!!!!
Auto mooi geparkeerd achter de zaak. Na sluitings wou ik wegrijden....??!! Heee, mijn raam staat halfopen!! WTF! Stoelen naar achteren geduwd :shock: KLOTEZOOI!!!! DAPPERT-ROOF dacht ik....
En ja hoor.....sleutel kan ik niet meer draaien en mijn stuur stond halfjes gedraaid en helemaal gelocked! Na kwartiertje proberen toch maar politie en ANWB gebeld...tis niet anders.ANWB opgelost en morgen maar de verzekering bellen en ook de dealer....hopelijk krijgt ik wel wat vergoed omdat er geen krassen in het contactgedeelte te bespeuren valt. Ja ja en mijn raam ging zeker automatich open en de stoelen kwamen opeens tot leven?
Vraagje..
Heeft je auto geen alarm dan?
Heeft niemand je auto gehoord als dat afgegaan is?
Die van mij is met van alles en nog was uitgerust.
Als mijn ramen open staan en je steekt je hand naar binnen gaat ie al af. ( ik weet dat je raam niet open stond, Maar ik geef een v.b. )
En hij is LUID !!! erg Luid ..
Heeft je auto geen alarm dan?
Heeft niemand je auto gehoord als dat afgegaan is?
Die van mij is met van alles en nog was uitgerust.
Als mijn ramen open staan en je steekt je hand naar binnen gaat ie al af. ( ik weet dat je raam niet open stond, Maar ik geef een v.b. )
En hij is LUID !!! erg Luid ..
Je kan altijd nog een stuurslot en wielklem plaatsen.
Ohja en met een hangslot je trekoog aan een lantarenpaal vastzetten :roll:
OF!
Benzine aftappen en meenemen.
Bougies lostrekken. (en dan natuurlijk je motorkap opener ombouwen en ergens anders in de auto verstoppen)
Stoelen demonteren en meenemen.
Paar zekeringen eruit halen.
Ohja en met een hangslot je trekoog aan een lantarenpaal vastzetten :roll:
OF!
Benzine aftappen en meenemen.
Bougies lostrekken. (en dan natuurlijk je motorkap opener ombouwen en ergens anders in de auto verstoppen)
Stoelen demonteren en meenemen.
Paar zekeringen eruit halen.
Ik heb nu (nog) alleen de standaard alarm,maar snapt ook zelf niet hoe mijn raam half openstond. Zo blind en onhandig ben ik ook weer niet met mijn R. Maar goed....ik zal wel even aan de ECU denken.
Niemand heeft wat gehoord-gezien.
Er spook de hele tijd de gedachte over jongenluis die het speciaal op R's gemunt hebben.....bah!
Niemand heeft wat gehoord-gezien.
Er spook de hele tijd de gedachte over jongenluis die het speciaal op R's gemunt hebben.....bah!
Die vriend van me is hier op de site ook actief...
Hij zweert erbij nadat een civic van een van onze vrienden gestolen is.
Ik zit er ook aan te denken om te doen maar als ik op werk ben staat de auto in een gge onder de grond waar je niet in komt zonder lazer key en thuis staat de auto voor mijn balkon.
Balkon deur altijd open want mijn slaapkamer waar het balkon zit.
Dus horen doe ik het altijd ... ik slaap erg licht.
Eergisteren ben ik wel 2 keer midden in de nacht in mijn boxer het balkon op gerend omdat ik een alarm hoorde.
Iemand zat toen aan de audi tt van mijn buurman..
K heb die persoon ook meteen gevraagd wat hij moet.
Hij zweert erbij nadat een civic van een van onze vrienden gestolen is.
Ik zit er ook aan te denken om te doen maar als ik op werk ben staat de auto in een gge onder de grond waar je niet in komt zonder lazer key en thuis staat de auto voor mijn balkon.
Balkon deur altijd open want mijn slaapkamer waar het balkon zit.
Dus horen doe ik het altijd ... ik slaap erg licht.
Eergisteren ben ik wel 2 keer midden in de nacht in mijn boxer het balkon op gerend omdat ik een alarm hoorde.
Iemand zat toen aan de audi tt van mijn buurman..
K heb die persoon ook meteen gevraagd wat hij moet.