mis dat jullie me kunnen helpen.
heb sinds een paar dagen een mugen twinloop catback er onder maar sinds dien rook de auto op het moment als ik in de v-tec heb gereden en weer rustig ga rijden.het is geen zwarte rook wat er uit kom maar gewoon blanke rook.heb de olie na gekeken en de koelvloeistof in de gaten gehouden maar is gewoon oke.heb hier op het forum gezocht maar kan het nie vinden.
Imand ervaring mee?alvast bedankt!
mis dat jullie me kunnen helpen. heb sinds een paar dagen een mugen twinloop catback er onder maar sinds dien rook de auto op het moment als ik in de VTEC heb gereden en weer rustig ga rijden.het is geen zwarte rook wat er uit kom maar gewoon blanke rook.heb de olie na gekeken en de koelvloeistof in de gaten gehouden maar is gewoon oke.heb hier op het forum gezocht maar kan het nie vinden. Imand ervaring mee?alvast bedankt!
Misschien komt er ergens wat vocht op het systeem uit een leiding? Tektiel?
Ik denk nu ongeveer al een tank dus dat is dus ongeveer 350 400 klm.
En kwa rook betreft is het dat hij behoorlijk rook na dat ik in de v-tec heb gezeten.heb wel afgelopen vrijdag mijn stationair gasklep schoon gemaakt.
mis komt het daar door?
Dan kan het best dat de vorige eigenaar een serieus probleem met zn motor gehad heeft en een sloot olie achter heeft gelaten in de uitlaat. Dat kan dan wel even duren voor dat allemaal opgebrand is.
kan ook de uitlaat zijn maar het rare is dat ik gister mis 60 70 klm heb gereden en geen rook te zien was en dat was op de snelweg en we gaan de snelweg af en rijden binnendoor en ga een auto in halen en op dat moment begint hij te roken.mis inwendige lek?
Lijkt mij inderdaad wat olie restanten die vrijkomen nadat de temperatuur van de uitlaat flink is opgelopen.
Mijn twinloop rookt in ieder geval niet, ook niet toen hij nieuw was.
mis is het dan toch de olie, maar dat moet er dan toch al lang uit zijn dan?
heb er wel 10w60 olie in zitten.heb al gelezen bij gasklepje dat het alleen voor cirquit gebruik was.mis is dat de probleem?met deze temperaturen?
is die race olie nie goed voor de winter dan?moet ik dan weer overstappen op 10w40?de pijlstok staat wel net boven het maximum.mis dat het prbleem?
overtallige olie?