BBQ -Kentekenplaat- meeting [01-08-2010]
- CTR-Voorburg
De lijst up-to-date:
1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2) +1
5. Lucas (FN2 of ZF1) met vrouw en kind
6. Laurens (ITR)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (ITR)
10. Benjamin (public transport :wink: )
11. Tim (CTR)
12. Patrick (ITR)
13. Arno (ITR)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
18. Wendy (ITR)
19. Jan (ITR)
20. Vincent (ATR) met vriendin
21. Erwin (CTR)
22. Eduard (CTR)
----------------------
Totaal aantal mensen 25 (met de kinderen wordt speciale rekening gehouden maar, naar gelang de leeftijd, zal daar geen BBQ plaats voor gereserveerd worden.)
De mogelijkheden:
Speciale wensen
Zijn er nog mensen met speciale wensen? Vegetarisch of allergisch voor bepaalde zaken? Dit mag per PM indien iemand het liever niet openbaar wil maken.
Klussers
En zijn er nog mensen die gebruik willen maken van de grote kennisbank (onder de mom van: "twee weten meer dan een") die we die dag tot onze beschikking hebben? Met andere woorden, zijn er mensen die op deze dag nog de handen uit de mouwen willen steken? Laat dit dan even weten en zet er bij wat je ongeveer wil doen zodat we/ik er rekening mee kunnen houden. Een brug hebben we hier niet maar voor de rest qua gereedschap hebben we alles veelal in tweevoud.
Aanhang
Zoals Frans dus al aangegeven heeft is aanhang welkom. Laat even weten hoeveel mensen je mee sleurt zodat we genoeg in huis kunnen halen.
De locatie
Adres zal per PM van te voren naar iedereen toegezonden worden. Dit wordt niet openlijk hier gepost om privacy overwegingen.
Het is krap 5 minuten rijden van 's-Hertogenbosch om een indicatie te hebben.
De tijd
Vooralsnog houden we de start-tijd op 14:00 maar probeer er om uiterlijk 16:00 te zijn. We hebben wat vrienden die van ver komen. Zodoende lijkt het me verstandig om rond 17:00 te gaan eten zodat zij de mogelijkheid hebben op een normaal tijdstip thuis te kunnen komen.
Het liefste zo snel mogelijk in verband met reserveren van het vlees.
@ Arno
Nu de uitdeukdag verzet wordt, mag ik je dan bij deze noteren voor de Kentekenplaten BBQ?
1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2) +1
5. Lucas (FN2 of ZF1) met vrouw en kind
6. Laurens (ITR)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (ITR)
10. Benjamin (public transport :wink: )
11. Tim (CTR)
12. Patrick (ITR)
13. Arno (ITR)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
18. Wendy (ITR)
19. Jan (ITR)
20. Vincent (ATR) met vriendin
21. Erwin (CTR)
22. Eduard (CTR)
----------------------
Totaal aantal mensen 25 (met de kinderen wordt speciale rekening gehouden maar, naar gelang de leeftijd, zal daar geen BBQ plaats voor gereserveerd worden.)
De mogelijkheden:
Speciale wensen
Zijn er nog mensen met speciale wensen? Vegetarisch of allergisch voor bepaalde zaken? Dit mag per PM indien iemand het liever niet openbaar wil maken.
Klussers
En zijn er nog mensen die gebruik willen maken van de grote kennisbank (onder de mom van: "twee weten meer dan een") die we die dag tot onze beschikking hebben? Met andere woorden, zijn er mensen die op deze dag nog de handen uit de mouwen willen steken? Laat dit dan even weten en zet er bij wat je ongeveer wil doen zodat we/ik er rekening mee kunnen houden. Een brug hebben we hier niet maar voor de rest qua gereedschap hebben we alles veelal in tweevoud.
Aanhang
Zoals Frans dus al aangegeven heeft is aanhang welkom. Laat even weten hoeveel mensen je mee sleurt zodat we genoeg in huis kunnen halen.
De locatie
Adres zal per PM van te voren naar iedereen toegezonden worden. Dit wordt niet openlijk hier gepost om privacy overwegingen.
Het is krap 5 minuten rijden van 's-Hertogenbosch om een indicatie te hebben.
De tijd
Vooralsnog houden we de start-tijd op 14:00 maar probeer er om uiterlijk 16:00 te zijn. We hebben wat vrienden die van ver komen. Zodoende lijkt het me verstandig om rond 17:00 te gaan eten zodat zij de mogelijkheid hebben op een normaal tijdstip thuis te kunnen komen.
real187 wrote:Wanneer moet je het definitief weten?
weet het pas zeker een paar dagen van te voren.
Het liefste zo snel mogelijk in verband met reserveren van het vlees.
@ Arno
Nu de uitdeukdag verzet wordt, mag ik je dan bij deze noteren voor de Kentekenplaten BBQ?