Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
Hmm kneedbaar metaal kan misschien ook ja.
Maar ik vraag me af of dat dun genoeg is om netjes als plamuur te bewerken. Tevens creeer je daar mogelijk wat onbalans mee in het wiel omdat het meer weegt dan wat er van origine zat. En als laatste hoop ik dat het wil hechten op lichtmetaal.
Maar als dat allemaal geen probleem is lijkt het me de ideale oplossing ;-). Wantmetaal is altijd beter...
Oh je kan ook een las electrode erop zetten en zo materiaal toevoegen.. Dat heb ik volgens mij eens zien doen op TV.
Groeten Vincent
Maar ik vraag me af of dat dun genoeg is om netjes als plamuur te bewerken. Tevens creeer je daar mogelijk wat onbalans mee in het wiel omdat het meer weegt dan wat er van origine zat. En als laatste hoop ik dat het wil hechten op lichtmetaal.
Maar als dat allemaal geen probleem is lijkt het me de ideale oplossing ;-). Wantmetaal is altijd beter...
Oh je kan ook een las electrode erop zetten en zo materiaal toevoegen.. Dat heb ik volgens mij eens zien doen op TV.
Groeten Vincent
Update
Om precies te zijn, zijn het 2 posters van het formaat C0 1297 x 917 mm groot (het gaat hier om het afgedrukte gedeeldte)
Kleur is in het echt wat helderder maargoed het was ook gratis dus ik heb niks te klagen :roll:
Groetjes,

Om precies te zijn, zijn het 2 posters van het formaat C0 1297 x 917 mm groot (het gaat hier om het afgedrukte gedeeldte)
Kleur is in het echt wat helderder maargoed het was ook gratis dus ik heb niks te klagen :roll:
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Danny wrote:Nette integra dit zeg. Heb deze eens goed bekeken op de RSP meet toen. Heb zelfs nog een stukje toen achter je aangereden.
Die velg kan je voor ongeveer 15 euro laten maken bij een bandenbedrijf. Anders zelf schuren en beetje bijtippen. 8)
Haha er zijn er me toen wel inderdaad een paar gevolgd ja :lol:
Dank u... Ben er ook erg blij mee!!
Ja dat gebeurt deze winter een keer als hij in de stalling staat :wink: de velgen zagen er toch al heel slecht uit dus het zou zoiezo gebeurt zijn.
mr. X wrote:Tattoo.....
Niet te ver doordraven allemaal. Dadelijk moeten we je doorverwijzen naar een psycholoog.
Daar loop ik al :lol:
Nee er komt binnen kort wel een custom made zilver hangertje voor aan me ketting :roll:
Verder wil ik een Honda koffie mok voor op het werk... Ik heb een Made in Japan sleutelhanger aan de auto sleutels hangen... Type-R polo en jas en nu 2x C0 formaat posters....
zo'n 10 Honda model kits...
Misschien ben ik wel aan het door draven :lol:
Rikky wrote:mr. X wrote:Tattoo.....
Niet te ver doordraven allemaal. Dadelijk moeten we je doorverwijzen naar een psycholoog.
Daar loop ik al :lol:
Nee er komt binnen kort wel een custom made zilver hangertje voor aan me ketting :roll:
Verder wil ik een Honda koffie mok voor op het werk... Ik heb een Made in Japan sleutelhanger aan de auto sleutels hangen... Type-R polo en jas en nu 2x C0 formaat posters....
zo'n 10 Honda model kits...
Misschien ben ik wel aan het door draven :lol:
Nu is er nog een weg terug, maar je moet wel willen...
micronsil wrote:Heb je al een onderhemd met de auto erop en een boxer met "vtec just kicked in yo"
Hahah
de boxer zou wel geniaal zijn.
GVD ik schiet hier op het werk in de lach en nu kijken ze me allemaal vreemd aan :lol:
Die boxer is gewoon een must have :lol:
Onderhemden doe ik niet aan :razz:
micronsil wrote:HAHAHA
ik ging hier ook al kapot toen ik dat becacht hahah
Zou geniaal zijn als dat aan de voorkant staat en aan de achterkant de power of dreams hahah
Kan iemand dat niet fotoshoppen hahaha
Hmm ja goed idee en dan shoppen we Rik er meteen ook even in.. OF Rik post even een foto van hemzelf in een witte of grijze boxer.. Dat maakt het ons wat makkelijker ;-).
Greetz Vincent