Iemand ervaring met JBT brakes?
Iemand ervaring met JBT brakes?
Ola,
Heeft iemand ervaring met een Big Brake Kit van JBT??
Zoja wat :dunno:
Ik wil nml een setje onder mijn EP3 plaatsen....
Heeft iemand ervaring met een Big Brake Kit van JBT??
Zoja wat :dunno:
Ik wil nml een setje onder mijn EP3 plaatsen....
Ik was bezig met Brembo's,blijken ze alleen mar schijven van 330 mm te hebben voor de "R", de remklauw is net iets te groot,kom ik +/- 2 mm te kort ivm mijn velgen. Velgen zijn 17".
Spoorverbreders waren ook geen optie,omdat de velg dan teveel naar buiten kwam. Helaas geen Brembo's. Vandaar dat mijn keus is gevallen op JBT. Wordt veel gebruikt in de racerij in Amerika.
Spoorverbreders waren ook geen optie,omdat de velg dan teveel naar buiten kwam. Helaas geen Brembo's. Vandaar dat mijn keus is gevallen op JBT. Wordt veel gebruikt in de racerij in Amerika.
Brembo heeft 100% zeker een BBK die op jou auto passt.
Anders is er ook nog AP, Wilwood, en Alcon.
Mugen heeft ook een nieuwe BBK!
Wat is de offset van jou velgen?
En als je de spoor 2mm breder maakt steken de velgen ook niet te veel naar buiten.
De voorschermen van een Ep3 zijn best breed dus passt veel in, achter woord het soms moeilijk.
Anders is er ook nog AP, Wilwood, en Alcon.
Mugen heeft ook een nieuwe BBK!
Wat is de offset van jou velgen?
En als je de spoor 2mm breder maakt steken de velgen ook niet te veel naar buiten.
De voorschermen van een Ep3 zijn best breed dus passt veel in, achter woord het soms moeilijk.
Benjdmin wrote:Damn zo veel nep merken, bij remmen zou ik echt niet voor zo een brand gaan!
Marja ben een snob...
Benjamin, rotora en JBT vergelijken met D2 en K sport is echt vloeken in de kerk. Ben het met je eens dat het geen alcon, ap's of willwoods zijn maar dit is wel erg extreem...
Ooh en is overigens geen verkoop praatje verkoop het spul niet

nickR wrote:Ik was bezig met Brembo's,blijken ze alleen mar schijven van 330 mm te hebben voor de "R", de remklauw is net iets te groot,kom ik +/- 2 mm te kort ivm mijn velgen. Velgen zijn 17".
heb je alles wel goed uitgerekend en opgemeten ?
Zou jammer zijn als je je hierin vergist.
http://www.zeckhausen.com/Brembo/wheel_ ... mplate.htm
Als je er niet uitkomt dan kan je wel pm'en.
Hey Maskertje,
De garage waar ik mijn wagen altijd breng heeft het opgemeten en kwam tot deze conclusie. De link die jij doorstuurt geeft het ook al aan...
Brembo's official recommendation is that you allow 3mm of clearance between the caliper and the back of the spoke or the barrel of the wheel.
En die ruimte was er niet,helaas, want het liefste zou ik er Brembo's onder willen. Even passen kan ook niet,want ze moeten speciaal worden besteld.
De remklauw van JBT is iets smaller en past wel,ook met een schijf van 330mm.
De garage waar ik mijn wagen altijd breng heeft het opgemeten en kwam tot deze conclusie. De link die jij doorstuurt geeft het ook al aan...
Brembo's official recommendation is that you allow 3mm of clearance between the caliper and the back of the spoke or the barrel of the wheel.
En die ruimte was er niet,helaas, want het liefste zou ik er Brembo's onder willen. Even passen kan ook niet,want ze moeten speciaal worden besteld.
De remklauw van JBT is iets smaller en past wel,ook met een schijf van 330mm.