demonteren 3e remlicht ITR

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Sharky

demonteren 3e remlicht ITR

Post by Sharky »

Iemand enig idee hoe ik het 3e remlicht moet demonteren? zie geen schroefjes oid zitten.Alleen zie ik 2 drukknopjes (daar lijkt het tenminste op) zitten...

heb geen zin om wat kapot te maken daarom vraag ik het hier eerst maar eens. :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Moet je eerlijk bekennen dat het nog nooit in me op is gekomen dat te demonteren. Zijn het van die drukknopjes met een 'los' midden deel? Zo ja, dan druk je dat naar binnen en kan je de rest er zo uit trekken. Als het een normaal drukknopje is zal je die toch eruit moeten jagen :D

Mocht je willen wachten tot de BBQ meet, heb ik speciale tangen voor je om die clipjes los te halen zonder ze te slopen.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik heb hem eraf gekregen maar eerlijk gezegt weet ik niet meer hoe...
Volgens mij via de binnenkant. Die 2 dopjes moet je er dacht ik uithalen en dan zitten daar de schroeven achter.
Rikky

Post by Rikky »

Ben ik ook mee bezig geweest en de druk knopjes kan je indrukken daardoor kan je de knopjes eruit halen. alleen dan is het probleem dat je de kap eraf moet halen maar in verband met het zwarte kunstof aan de onderkant is dit bijna tot niet mogelijk.

(weet niet of iemand mij snapt) :roll:

Anders kan ik zo wel even foto's maken :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X

Post by mr. X »

Dan zijn het waarschijnlijk precies de drukknopjes die ik bedoel. Deze hebben een staafje in het midden. Die moet je er eigenlijk in duwen waardoor deze er aan de achterkant uit komt. Geen nood want ze zijn her te gebruiken. Bij montage druk je eerst het drukkertje erin en daarna het staafje. Dit staafje zorgt er simpelweg voor het het drukkertje opengaat en zodoende vast zit.
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:Dan zijn het waarschijnlijk precies de drukknopjes die ik bedoel. Deze hebben een staafje in het midden. Die moet je er eigenlijk in duwen waardoor deze er aan de achterkant uit komt. Geen nood want ze zijn her te gebruiken. Bij montage druk je eerst het drukkertje erin en daarna het staafje. Dit staafje zorgt er simpelweg voor het het drukkertje opengaat en zodoende vast zit.

inderdaad het zijn die knopjes :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Sharky

Post by Sharky »

mr. X wrote:Dan zijn het waarschijnlijk precies de drukknopjes die ik bedoel. Deze hebben een staafje in het midden. Die moet je er eigenlijk in duwen waardoor deze er aan de achterkant uit komt. Geen nood want ze zijn her te gebruiken. Bij montage druk je eerst het drukkertje erin en daarna het staafje. Dit staafje zorgt er simpelweg voor het het drukkertje opengaat en zodoende vast zit.

jep die knopjes zijn het.

maar ik wacht wel ff tot de BBQ dan kan je helpen Maarten :lol:

owja zal jullie dan ook even vertellen waarom ik het 3e remlicht eraf wil halen:

omdat ik het blinderingsfolie er afgehaalt heb zitten daarachter nog lijmresten en dat ziet er niet uit...
mr. X

Post by mr. X »

Ohja ik moet die knipperlichtjes nog voor je zoeken.

Komt goed, we slopen hem er wel af :D
Sharky

Post by Sharky »

Slopen kan ik zelf ook heel goed :lol:

alleen et heel houden kost me soms enige moeite.....

ja zoek die knippers eens op joh!
Locked