ChristopheR wrote:Ben deze voormiddag bij inter-tuning geweest om de Flashpro af te stellen
Met Flashpro, Invidia en RRC intake zit ik aan 216pk en 197nm. Op het eerste zicht geen indrukwekkende cijfers, maar de motor is vooral krachtiger in de middentoeren en hij blijft trekken.
Ik ben nog ah wachten op mijn spruitstuk, dus dat gaat nog meer pk/koppel geven.
Als ik in de loop van volgende dagen meer tijd heb, plaats ik de curve.
En ik heb ook al een tijdje Ferodo remblokjes vooraan, merkbaar beter!
Groeten
Klopt nog niet echt indrukwekkend vooral na het afstellen,..
Zijn normale cijfers voor jouw setup. Hondapower had 223 met toda header dus daar mag je je rond verwachten na je nieuwe header.
Mugen box zou ook nog wel veel doen.
Ja, ik verwachte er ook geen 300 hoor. Dat zijn maar piekpk's
Ik ben ook wel benieuwd wat de Mugen airbox gaat doen. Maar met wat die kost ben ik andere dingen van plan.
ja, de header heeft hier een paar dagen op de tafel in de living gestaan maar onder lichte druk van mijn vriendin heb ik het terug inpakt in de doos en in de garage gezet
Weet wat je bedoeld, toen ik mijn uitlaat thuis had uitgepakt zocht ik er ook een mooi plekje voor, alles stond vol voor een lanparty, behalve het bed. :roll:
Goede resultaten Chris. Vooral in het middentoerengebied vanaf 5000 rpm neemt het koppel sterk toe. Het is vooral hier dat de motor hard accelereert.
Met een beter inductiesysteem komt er nog wel wat extra vermogen uit.
Proficiat.
tot nu toe is gruppy m en mugen airbox qua pk winst hetzelfde. Als je bij de mugen airbox een scoop bij aanbrengt dan wint de mugen airbox.
Op civinfo staat er een groot review met alle voor en nadelen van de airintakes. Het spijtige is dat die van de fn2 al zo goed is!
Type R CW wrote:tot nu toe is gruppy m en mugen airbox qua pk winst hetzelfde. Als je bij de mugen airbox een scoop bij aanbrengt dan wint de mugen airbox. Op civinfo staat er een groot review met alle voor en nadelen van de airintakes. Het spijtige is dat die van de fn2 al zo goed is!
ohh ja joh?? graag wil ik wel ff een linkje, kan je die ff erop zetten?