Op het glas (plastic) van m'n FN2 waar de toerenteller en meters zitten etc.. zitten krasjes, heeft iemand enig idee of dit gedeelte te vervangen is? Zo ja, wat zijn hier de kosten van?
MLM wrote:Kun je het niet gewoon eruit halen en even polijsten? Volgens mij zijn het hele kleine krasjes, want k zie alleen een toerenteller.
Nou het probleem is dat de krassen niet of nauwelijks te zien zijn als je er recht voor zit... Maar als je naast me zit dan zie je allemaal krassen en behoorlijke ook. Zou ook niet weten hoe je deze los kunt maken
Bij de DC2, EK9, EJ9, en EG's stelt het niks voor om dat paneel eruit te halen. Vaak zijn het twee schroefjes die je ziet als je vanaf onder tegen de bovenkant van het dashbord aan kijkt. Die haal je los en trek je er een paar keer aan. Vaak zit het een beetje gelijmd of geklemd. Als het goed is moet het tussen stuur en dashbord heen kunnen.
Is de lamp van kunstof of van glas (volgens mij glas) ik zou het voor zichtig proberen met polijst middelen en steeds wat verder gaat tot je verschil merkt ( ik poets ze altijd met polijst middel van Meg Step 1)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik had ook last van een paar krasjes en heb mijn schermpje behandeld
met Displex Display Polish voor gsm's (mobiele telefoons). Koste 5 euro.
Nu blinkt dat scherm echt en lijkt het heel glad, alleen aan de randen is het moeilijker polijsten. Ben meer dan 1u bezig geweest. Maar het resultaat mag er zijn.
ChristopheR wrote:Ik had ook last van een paar krasjes en heb mijn schermpje behandeld met Displex Display Polish voor gsm's (mobiele telefoons). Koste 5 euro. Nu blinkt dat scherm echt en lijkt het heel glad, alleen aan de randen is het moeilijker polijsten. Ben meer dan 1u bezig geweest. Maar het resultaat mag er zijn.
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar, op mijn dc2 was ik me laatst aan het afvragen of dat glas er wel zat :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!