Danny Integra | update p7

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Dat klopt....

Die EJ heb ik ook al vaker gespot. Waar woon je zelf ergens?
LCR

Post by LCR »

Welkom...leuke EJ.
Hoeveel vroeg je ervoor..?
micronsil

Post by micronsil »

Welkom.

Mocht je toch eens een rhd willen proberen.. voordat je een rhd helemaal afblaast zonder dat je het geprobeert hebt..

Want het rijd hetzelfde als LHD.. kwestie van heel even wennen.
Ik woon in arnhem...
Mocht je een keer die kant op komen dan wil ik je best een stukje laten rijden zodat je dan ook weet hoe RHD rijd
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

micronsil wrote:Welkom.

Mocht je toch eens een rhd willen proberen.. voordat je een rhd helemaal afblaast zonder dat je het geprobeert hebt..

Ik woon in arnhem...
Mocht je een keer die kant op komen dan wil ik je best een stukje laten rijden zodat je dan ook weet hoe RHD rijd

Veel mensen vinden het gewoonweg niet handig!
mr. X

Post by mr. X »

Veel mensen praten ook mee over dingen waar ze niks van weten :wink:.
Het rijdt inderdaad erg lekker maar voor practisch dagelijks gebruik (denk aan parkeergarages inrijden) wellicht minder makkelijk.

Ik neem het graag voor lief, vandaar ook de EK9. Het heeft namelijk ook zijn voordelen (je mist nooit meer een apex :D ).
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Welkom.

Volgens mij herken ik je civic wel van CCH.
Net ding en de stap naar een ITR kan ik iedereen aanbevelen !

ITR DC2 wrote:Veel mensen vinden het gewoonweg niet handig!

Veel mensen lijkt het niet handig( zonder het zelf gereden te hebben ), want ja toch de verkeerde kant he...

Ik denk dat de meeste mensen die wel een RHD auto rijden, alle argumenten van niet handig of niet-te-doen zo weg kunnen vegen met hun eigen argumenten...
'98 JDM Integra Type-R
Danny

Post by Danny »

Ik woon in Born dus het kan inderdaad zijn dat je die vaker gespot hebt.. De civic is inderdaad ook bekent op CCH en staat daar te koop voor 5100 ( vraagprijs ).

Ik wil gewoon graag een LHD omdat RHD mij irritant lijkt en vele mensen raden me dit ook echter af. Je kan niet goed inhalen buiten bebouwde kom. Parkeer kaartje pakken etc. Het zal natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn maar ik geef gewoon de voorkeur aan LHD.

Ik wil trouwens niet de RHD afzeiken.
Rikky

Post by Rikky »

Danny wrote:Ik woon in Born dus het kan inderdaad zijn dat je die vaker gespot hebt.. De civic is inderdaad ook bekent op CCH en staat daar te koop voor 5100 ( vraagprijs ).

Ik wil gewoon graag een LHD omdat RHD mij irritant lijkt en vele mensen raden me dit ook echter af. Je kan niet goed inhalen buiten bebouwde kom. Parkeer kaartje pakken etc. Het zal natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn maar ik geef gewoon de voorkeur aan LHD.

Ik wil trouwens niet de RHD afzeiken.

Ik heb dezelfde mening gehad als jou... En nu achteraf heb ik er misschien wel een beetje spijt van... Dus denk er goed overna!!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Aha Born, daar heb ik 2 jaar gewerkt
Danny

Post by Danny »

@ Rikky : anders koop jij een RHD, dan koop ik jou integra wel over haha. Maar hoezo zou je spijt hebben dan ?

@ ITR DC2 : leuk zeg , waar dat dan ?

Heb btw net geluk gehad met dit weer. Was een hele tent op ons huis geland en het scheelde niet veel of de civic had heel veel schade gehad :( . Huis heeft wel wat schade pfff
micronsil

Post by micronsil »

Inhalen = ... Kan gewoon.. je moet alleen iets meer sfstand nemen en beter kijken.

Parkeer kaart pakken = gewoon je gordel los en over de passagier stoen hangen en je kan het gewoon pakken je hoeft niet super veel moeite te doen.

Mc donnalds = Same thing..

Dames ... = die vinden het geweldig... ze vinden het eerst raar als ze denken dat ze aan de bestuurderskant moeten instappen.
Geeft je alleen maar plus punten op een date want dan kan je ook nog eens een keer praten wat jij leuk vind ( je auto).. want veel vrouwen vinden het compleet on-interresant on te horen wat je allemaal aan de auto hebt gedaan.
Maar zit het stuur aan de andere kant is er al extra gespreks stof.

Ik vind persoonlijk dat je RHD ook niet moet afschrijven zonder dat je het zelf geprobeert hebt.

Als iedereen zegt dat een B18 een troep motor is geloof je het toch ook niet...

Ik zeg gewoon een keertje proberen en dan weet je ook of het allemaal waar is.

Maar don't get me wrong.. LHD DC2 is ook extreem nice... welke je ook neemt met een DC2 kan je niet fout gaan..

Succes met de zoektocht
LaurenZ

Post by LaurenZ »

micronsil wrote:Inhalen = ... Kan gewoon.. je moet alleen iets meer sfstand nemen en beter kijken.

Parkeer kaart pakken = gewoon je gordel los en over de passagier stoen hangen en je kan het gewoon pakken je hoeft niet super veel moeite te doen.

Dames ... = die vinden het geweldig... ze vinden het eerst raar als ze denken dat ze aan de bestuurderskant moeten instappen.
Geeft je alleen maar plus punten op een date want dan kan je ook nog eens een keer praten wat jij leuk vind ( je auto).. want veel vrouwen vinden het compleet on-interresant on te horen wat je allemaal aan de auto hebt gedaan.

Ik vind persoonlijk dat je RHD ook niet moet afschrijven zonder dat je het zelf geprobeert hebt.

Amen,

Hoevaak krijg jij btw de opmerking van een bijrijder, dat ze graag een xtra stuurtje zouden willen hebben. Mijn teller staat op 23...
'98 JDM Integra Type-R
Sharky

Post by Sharky »

Ik woon in arnhem...

jij bent op woensdag ook wel eens bij de rijnhal toch?

wil et wel een keer proberen :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Jullie vergeten wellicht het grootste pluspunt, een rechtsgestuurde DC2 heeft een betere gewichtsverdeling. Deze auto is gemaakt om RHD te zijn. Voor de Europese markt is het stuur omgezet maar verder blijft alles identiek waardoor de gewichtsverdeling verstoord wordt.
micronsil

Post by micronsil »

L4urenZ wrote:
micronsil wrote:Inhalen = ... Kan gewoon.. je moet alleen iets meer sfstand nemen en beter kijken.

Amen,

Hoevaak krijg jij btw de opmerking van een bijrijder, dat ze graag een xtra stuurtje zouden willen hebben. Mijn teller staat op 23...

Hahah.. Er hebben nog niet zoveel mensen mee gereden.
Bij mij staat de teller op 9
Hoeveel keer bij accelereren de mede passagier de rem pedaal heeft gezocht ... ontelbaar hahah dat is echt priceless je ziet ze ook echt trappen met hun voet hahah
micronsil

Post by micronsil »

Sharky wrote:

Ik woon in arnhem...

jij bent op woensdag ook wel eens bij de rijnhal toch?

wil et wel een keer proberen :lol:

Geen probleem sharky..

Als ik er weer ben loop maar ff naar me toe..
Ik zit er uiteraard wel naast..

maar is echt geen prob.

Straks heb ik jou ook aan de RHD haha :twisted:
wesjes

Post by wesjes »

Bijna iedereen is hetzelfde in NL als ze instappen in een RHD,.. ze doen allemaal alsof ze een nep stuurtje hebben :)
Rikky

Post by Rikky »

Danny wrote:@ Rikky : anders koop jij een RHD, dan koop ik jou integra wel over haha. Maar hoezo zou je spijt hebben dan ?

Haha :lol:

Om de rede die Micronsil verteld... Iedereen wil mee rijden iedereen weet meteen dat het wat aparts is enzovoort, nu rij ik volgens vele een opgepimpte civic.

Maar nee mijn auto gaat nooit meer weg :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Danny wrote:@ ITR DC2 : leuk zeg , waar dat dan ?

Kasteeltje op de markt (architectenbureau)
MLM

Post by MLM »

Grap van het extra stuurtje is idd een ouwe al. Heb wel een keertje een vrouwtje gezien die een speelgoedstuurtje had geplaatst. Ze had toen dr hondje op de bijrijdersstoel zitten. Dat was wel grappig.
Locked