Danny Integra | update p7

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Danny

Danny Integra | update p7

Post by Danny »

Hallo allemaal.

Ik zal me als eerste even netjes voorstellen.
Ik ben Danny 20 jaar en woon in Limburg. Ik rijd op dit moment in een Honda civic Ej9 waar ik nu 2 jaar aan geklust heb. verder ben ik van plan om een witte Integra Dc2 Edm aan te schaffen. Ik hoop dat ik de civic dus snel verkocht krijg zodat ik hier een b18 voor de deur heb staan.

Als jullie iemand weten die een mooie integra verkoopt, laat het me dan aub weten.

Groetjes Danny
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Welkom! Er staan genoeg DC2's in de verkoop. Vraag is eerder wat zoek je precies, JDM of EDM, stock of modified, budget, etc
Jo&

Post by Jo& »

Welkom Danny. Bedankt voor het netjes voorstellen.
Succes met je zoektocht naar een nette DC2. Maar moet vast goedkomen, je bent iig hier al aan een goed adres.
Rikky

Post by Rikky »

Welkom, succes met de zoek tocht en inderdaad wat vtecmoon zegt...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Danny

Post by Danny »

Ik wil graag een EDM versie omdat ik niks van dat rechtsgestuurde moet hebben :razz:
Verder geef ik de voorkeur aan een stock integra, modified mag ook mits het in het budget past. Budget ligt rond de 9000-9500.
Ik ben vorige week donderdag al gaan kijken naar een integra in duitsland
Deze had pas 124*** gelopen maar had daarnaast heel veel minpuntjes zoals: Roest, voorbumper en achterbumper niet netjes etc.

Hij zei dat gebladerde voor en achter bumpers een integra ziekte was ? is dat normaal ?
Jo&

Post by Jo& »

Danny wrote:Hij zei dat gebladerde voor en achter bumpers een integra ziekte was ? is dat normaal ?

Ik heb geen ITR, maar ik heb er nooit van gehoord. Klinkt eerder als slecht spuitwerk.
Rikky

Post by Rikky »

Danny wrote:Hij zei dat gebladerde voor en achter bumpers een integra ziekte was ? is dat normaal ?

Nog nooit gehoort of gezien... Enigste wat normaal is dat er blaasjes op je achterspoiler kunnen komen te staan...

Kan hier vanavond wel een foto van maken :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Stéphane

Post by Stéphane »

Blaasjes kunnen ontstaan door osmose. Dit is vocht wat door de lak heen kruipt en dan onder de lak komt. Dat kan ook ontstaan doordat bij het spuiten er vocht in/op bijvoorbeeld de bumper zat.

Ander probleem met kunststof is altijd aanbrengen van een goede primer. Als dat niet goed gebeurt laat de lak ook los.
Danny

Post by Danny »

achja ik ga nu gewoon op zoek naar een mooie ITR en laten we die andere maar vergeten haha.
vtec vince

Post by vtec vince »

Welkom Danny, en suc6 met de zoektocht!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

Welkom.

Tijdje geleden stonden er twee te koop in die prijsklasse.

Wellicht kan ik er een voor je regelen. Ik werk bij Honda De Bois en daar is vorige week een DC2 ingeruild. De auto is echt nét binnengekomen. Niet alleen dat maar de oud eigenaar is een goede kennis van me. Die auto is echt van een liefhebber geweest, is perfect, ligt iets boven je budget maar wellicht kunnen we zonder inruil wat doen. Ik zeg er vast even bij, deze is elke cent waard.

Honda De Bois

Mocht je interesse hebben, stuur me even een PM dan zorg ik dat de auto in Amersfoort (waar ik werk) komt te staan zodat je even kan snuffelen en we een gesprek aan kunnen gaan!
DH

Post by DH »

mr. X wrote:Welkom.

Tijdje geleden stonden er twee te koop in die prijsklasse.

Wellicht kan ik er een voor je regelen. Ik werk bij Honda De Bois en daar is vorige week een DC2 ingeruild. De auto is echt nét binnengekomen. Niet alleen dat maar de oud eigenaar is een goede kennis van me. Die auto is echt van een liefhebber geweest, is perfect, ligt iets boven je budget maar wellicht kunnen we zonder inruil wat doen. Ik zeg er vast even bij, deze is elke cent waard.

Honda De Bois

Mocht je interesse hebben, stuur me even een PM dan zorg ik dat de auto in Amersfoort (waar ik werk) komt te staan zodat je even kan snuffelen en we een gesprek aan kunnen gaan!

Goed bezig zakenman haha!

Demian.
XavCTR

Post by XavCTR »

Welkom, en succes met je zoektocht! =)
MLM

Post by MLM »

Andy van sneakytuning heeft er net een staan. Ruim passend in jouw budget.
mr. X

Post by mr. X »

Ik zou het niet doen als ik niet volledig achter de auto stond, Demian. :wink:

Bij toeval is dit een erg mooi exemplaar die echt van een liefhebber is geweest. Deze man had namelijk tot voor kort het volgende rijtje auto's: NSX en EE8 (beide al +- 10 jaar in zijn bezit), DC2, S2000, facelift EJ9 en een Accord Coupé.

Nogmaals Danny, je bent van harte welkom maar bekijk er gerust meerdere dan weet je dat hij zijn prijs waard is. Het is een origineel Nederlandse auto met bekende historie. Zoveel vind je er niet meer.
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Welkom!

Heb je foto's van je EJ?

Bij je zoektocht, pas op met roest...
Waarschijnlijk kun je nog een veel beter exemplaar vinden met wat zoekwerk. Succes in ieder geval en voor vragen ben je hier aan het goede adres... :wink:
Danny

Post by Danny »

Bedankt trouwens voor het warme onthaal en hulp die wordt aangeboden ! erg leuk !

@ITR DC2: Volgens mij heb ik jou al eens zien rijden in de buurt van Geleen en Beek :razz: grijze ITR ?

Ik heb ook nog foto's van mijn EJ9 :

Image

Image

Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

Mooi ding!

Volgens mij heb ik jouw auto ook wel eens voorbij zien komen op CCH. Moet haast wel hij zit er super clean uit!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Danny.
Succes met je zoektocht.
DH

Post by DH »

mr. X wrote:Ik zou het niet doen als ik niet volledig achter de auto stond, Demian. :wink:

Er is ook zeker niks mis met het voorschrijven van een nette DC2 :lol: . Helemaal als hij bij een liefhebber terecht komt.

Welkom Danny!
Dan nog bij de club komen. :wink:

Demian.
Locked