Het was echt een vreemde scheids ja...te regelementair aan het fluiten.
Ik vind trouwens niet dat we terrecht verloren hebben.
Als robben zo trefzeker was als de voorgaande wedstrijden, dan hadden we geen verlenging nodig gehad.
En idd in die verlenging heeft de arbitrage gefaald met die tegengoal...
Maar een finale winnen via strafschoppen vind ik ook niet echt overtuigend winnen.
Nl en Spanje waren goed aan elkaar gewaagd!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Het is gewoon klote, echter was Spanje wel de betere overall gezien, Robben had het gewoon af moeten maken toen het kon.
Doelpunt was trouwens geen buitenspel, zowel eerste poging als rebound niet... maar de actie had nooit mogen gebeuren, corner na de vrije trap van Sneijder had duidelijk gegeven moeten worden.
BZRKbb2 wrote:Het is gewoon klote, echter was Spanje wel de betere overall gezien, Robben had het gewoon af moeten maken toen het kon.
Doelpunt was trouwens geen buitenspel, zowel eerste poging als rebound niet... maar de actie had nooit mogen gebeuren, corner na de vrije trap van Sneijder had duidelijk gegeven moeten worden.
BZRKbb2 wrote:Het is gewoon klote, echter was Spanje wel de betere overall gezien, Robben had het gewoon af moeten maken toen het kon.