Ja klopt maar mijn zus woont ook al 7 jaar op haarzelf zo'n 30 min van mij vandaan :wink: dat is daar "redelijk" in de buurt zie zo'n 20 min rijden dus het zou mogelijk kunnen zijn...
De collega heeft vakantie dus ze kan nog geen antwoord erop geven :-)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:Ja klopt maar mijn zus woont ook al 7 jaar op haarzelf zo'n 30 min van mij vandaan :wink: dat is daar "redelijk" in de buurt zie zo'n 20 min rijden dus het zou mogelijk kunnen zijn...
De collega heeft vakantie dus ze kan nog geen antwoord erop geven :-)
Jij woont in Overloon. 1:30uur rijden hier vandaan. Je zus woont 30min bij jouw vandaan dus nog 1uur hier vandaan. Hmmz.
Mijn zus moet ook nog 15 a 20 min rijden voordat ze bij haar werk is... Dus het kan wel ongeveer kloppen dat hij daar komt want hij woont de andere richting in!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Dimer wrote:Sommige mensen komen ook wel eens verder dan hun plaatselijke super :wink:
Haha ja ik ook wel hoor, cross het hele land door. Vooral naar het zuiden of naar Amsterdam.
Rikky wrote:Mijn zus moet ook nog 15 a 20 min rijden voordat ze bij haar werk is... Dus het kan wel ongeveer kloppen dat hij daar komt want hij woont de andere richting in!