Foodstrip Amsterdam 2012
we staan ook op www.illmotion.com met de FS meet 

L4urenZ wrote:Nog mensen die vanavond van het mooie weer komen genieten ?
Ik kom wel langs..
Kunnen jullie me nieuwe schade zien...
Animal list is updated:
Een konijn ontwijken dat scheelde niks ik dacht nog zo lucky lief schattig haarbolletje en 10 seconden later BANG lapjeskat....
Dan zit je even raar achter je stuur. :x
Wat een ........ gevoel als je net een klapper gemaakt hebt.
Ben net bij de schade hersteller geweest en zo te zien is het aleen lak schade al is m`n bumpertje wel ontzet.
Dus even aanzien tot nu toe mag ik echt niet klagen het had veel erger kunnen zijn.
De koplampen worden komende tijd ook een keer vervangen.
Even rondspeuren voor OEM want ze zijn echt uit hun voegen geslagen door de duif.....
Dus aanzien en hopen dat de bumper aleen gespoten hoeft te worden.
Shit happens dan ben ik ook gelijk van me steenslag af :wink: .
Demian.
Dc5-Driver wrote:L4urenZ wrote:Nog mensen die vanavond van het mooie weer komen genieten ?
Ik kom wel langs..
Animal list is updated:
Een konijn ontwijken dat scheelde niks ik dacht nog zo lucky lief schattig haarbolletje en 10 seconden later BANG lapjeskat....
Ben net bij de schade hersteller geweest en zo te zien is het aleen lak schade al is m`n bumpertje wel ontzet.
Dus even aanzien tot nu toe mag ik echt niet klagen het had veel erger kunnen zijn.
Even rondspeuren voor OEM want ze zijn echt uit hun voegen geslagen door de duif.....
Demian.
Je weet toch dat je niet door Artis mag rijden :lol:
wesjes wrote:Dc5-Driver wrote:L4urenZ wrote:Nog mensen die vanavond van het mooie weer komen genieten ?
Ik kom wel langs..
Animal list is updated:
Demian.
Je weet toch dat je niet door Artis mag rijden :lol:
Haha zolang de kuikentjes geen condors worden en de katten geen tijgers...dan stap ik niet meer uit om ze dood te trappen als ze gewond zijn :lol: :dontspeak: .
Dan kom ik terug met de Scania...aleen wat goeds verzinnen voor het schadeformulier als de 250.000$ truck naar de crack is gereden op een olifant....ja je laat ze toch niet aan hun lot over stervend!!!!
En helemaal ik als dierenvriend haha!
Demian.
Vrijdag ben ik in Amsterdam van 19:00 tot 20:00 om mijn pakken af te passen. Na afloop wil ik een heel goed vriendinnetje van me een verrassingsbezoek brengen maar mocht die nou niet thuis zijn kom ik richting de foodstrip. Zijn er meerdere dan aanwezig? Ga niet in m'n remie daar staan tussen de andere gangsters.