Tijdelijke internetbestanden/cookies verwijderen. (in de Internet Explorer > Extra > Browse geschiedenis verwijderen of Extra > Internetopites > Browsegeschiedenis > verwijderen)
Daarna alle vensters sluiten en opnieuw proberen.
*edit heb je al geprobeerd zie ik :P, probeer nog eens?
CyRaX wrote:Hij plaatst er automatisch na enteren HTTP voor.
Nu kom ik echter wel op het forum, maar als ik bv op "new posts" druk krijg ik weer de melding "moving to a dedicated server".
Ik hoop dat je hier nog een oplossing voor weet 8)
Dat van het http is verder geen probleem na het intoetsen.
Probleem is dat de DNS (Domain Name Server) bij je provider waarschijnlijk een probleem heeft. Webadres wordt door zo'n DNS-ding vertaald in IP-adres. Als hij die vertaling niet kan maken weet hij simpel gezegd de weg even niet. Dus dan gaat hij als het ware naar de laatst bekende pagina die hij ergens (op een zogenaamde proxy-server = een soort kopie van allerlei webpagina's ergens in de buurt, simpel gezegd) kan vinden. Dat is dan die 'dedicated server' pagina.
Dat kan ik helaas niet oplossen, dat moet je afstemmen met je provider.
CyRaX wrote:Ok.....duidelijk. Dank voor de hulp....ga het even opnemen met de provider.
start -> uitvoeren
"cmd"
en dan intypen "ipconfig /flushdns"
Daarmee gooi je je DNS cache leeg ( onthoudt dat type-r.nl naar 123.123.123.123 moet gaan zegmaar )
Dit kan je dan ook nog combineren met even je modem een seconden of 10 uit te zetten. Deze meld zich dan ook weer opnieuw aan met de dns gegevens van ek9.org