Racen in Formule 3000

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
SteefO

Racen in Formule 3000

Post by SteefO »

Beste,

Weer een leuke aanbieding gevonden voor een goede prijs. Ook leuk voor onze Belgische leden!

http://www.ibood.com/nl/nl
Lucas79

Post by Lucas79 »

Leuk dit. Ik kreeg de link ook al van een klant van me. Die wist dat ik af en toe op het circuit te vinden was. :D

Ik heb er een besteld.

Zijn er meerdere die dit gaan doen? misschien leuk om dan met z'n allen tegelijk te gaan?
Deus Ex Machina!
CyRaX

Post by CyRaX »

Gaan er meerdere mensen mee?

Als er meerdere naar Zandvoort gaan heb ik best interesse 8)
LCR

Post by LCR »

Ha,
Had het gister al bij 'te koop aangeboden' gepost.
Mss verkeerde topic maar geeft niet.
Ik ben iig van de partij: Zandvoort PLS!
Ramon

Post by Ramon »

Ik kijk altijd op ibood, laatste tijd niks gezien wat de moeite waard is en dan mis ik deze...$%^$#@!
Stéphane

Post by Stéphane »

Collega van me had het er over. Let er wel op dat er nog wat kosten bij komen (circuitgebruik, brandstof e.d.). Zal niet extreem veel zijn, maar dat je je er niet op verkijkt dat het iBood bedrag het volledige bedrag is.
Lucas79

Post by Lucas79 »

Ik ga in ieder geval samen met een goede kameraad. Onze voorkeur gaat uit naar Zandvoort, maar Assen is ook leuk. Zodra de data bekend zijn, proberen samen te gaan LCR?

@CyRaX: als je nog niet gereserveerd hebt, dan gaat het niet meer, is al uitverkocht.
Deus Ex Machina!
CyRaX

Post by CyRaX »

Dat is kut....
LCR

Post by LCR »

unicorn wrote:Ik ga in ieder geval samen met een goede kameraad. Onze voorkeur gaat uit naar Zandvoort, maar Assen is ook leuk. Zodra de data bekend zijn, proberen samen te gaan LCR?

@CyRaX: als je nog niet gereserveerd hebt, dan gaat het niet meer, is al uitverkocht.

Fine with me......
Ik weet niet eens of ik op de dagen kan :o .....tis toch al betaald,maar mocht ik echt niet kunnen...fagina :evil:
Lucas79

Post by Lucas79 »

Je kan er van uitgaan dat het op een doordeweekse dag is. In het weekend zullen de circuits al wel aardig volgeboekt zijn lijkt me?

Zou inderdaad wel baluh zijn als je achteraf niet kan,.. Stel dat dat echt het geval is, dan weet ik wel iemand die je voucher wil overnemen. :roll: (maar laten we er eerst van uitgaan dat jij zelf kan :wink: ) Ik las trouwens dat de voucher 2 jaar geldig bleef.
Deus Ex Machina!
LCR

Post by LCR »

unicorn wrote:Je kan er van uitgaan dat het op een doordeweekse dag is. In het weekend zullen de circuits al wel aardig volgeboekt zijn lijkt me?

Zou inderdaad wel baluh zijn als je achteraf niet kan,.. Stel dat dat echt het geval is, dan weet ik wel iemand die je voucher wil overnemen. :roll: (maar laten we er eerst van uitgaan dat jij zelf kan :wink: ) Ik las trouwens dat de voucher 2 jaar geldig bleef.

Zoiets las ik ook ja......dan blijft ie van MIJ!!! Dit wil ik voor geen GOUD missen...!!! La me weten wanneer jullie gaan,dan kan ik plannen....
Locked