zwarte HONDA CIVIC TYPE R GESTOLEN!!!! kenteken 85-KZT-8
- Gaskleppie
Ik heb hier nog een trace systeem liggen. Hij stuurt sms'jes als er iets gebeurt etc. Ook is een plaats bepaling op te vragen via sms. Die stuurt hij dan weer terug.
Zelf heb ik hem nooit ingebouwd omdat hij (zoals bijna alle systemen) net te veel stroom trekt en ik niet veel rij met mn auto. Zodoende trekt hij net te vaak mn accu leeg. Als je gewoon dagelijks of wekelijks rijd is er echter niks aan de hand. Hij is al weer een paar jaar oud dus vraag voor 75 euro mag hij weg.
Zelf heb ik hem nooit ingebouwd omdat hij (zoals bijna alle systemen) net te veel stroom trekt en ik niet veel rij met mn auto. Zodoende trekt hij net te vaak mn accu leeg. Als je gewoon dagelijks of wekelijks rijd is er echter niks aan de hand. Hij is al weer een paar jaar oud dus vraag voor 75 euro mag hij weg.
micronsil wrote:Ik weet dat je ook een alarm kan uitschakelen met een 9 volt battery
Eerst draadjes op de plus en min zetten en de plus tegen de body van je auto aan wrijven en dan de min erbij.
Jaren geleden liet een vriend van me dat zien ook op mythbusters deden ze dat een keer om te laten zien dat het echt kan.
Als je een Lidl alarm koopt gaat dat wel maar reken er maar niet op dat je een Clifford zo kunt omzeilen.
Nana korobi ya oki
-
we zijn ruim en week verder en niks wijzer geworden alleen heeel veel papieren invullen wordt er niet goed van... alle nota's indienen enzo wat een werk... het enigste wat ik wijzer geworden ben is dat de wagen tussen 6.00 uur in de ochtend en 8.30 is weggehaald is toch niet normaal gewoon in de ochtend...
Groetjes,
Tiger
Groetjes,
Tiger
Als ze zo stom zijn om de week erna al onderdelen ervan apart aan te bieden..
Dan kunnen ze evengoed de auto midden op straat zetten en ernaast gaan staan met een blad op hun kop geplakt "pak mij".
Maar je moest inderdaad maar eens geluk hebben dat het zo een bende idioten zijn. :-)
Al hadden ze dan nooit de diefstal zo professioneel aangepakt.
Mensen zijn echt blind en doof tegenwoordig he, het is echt erg :roll:
Dan kunnen ze evengoed de auto midden op straat zetten en ernaast gaan staan met een blad op hun kop geplakt "pak mij".
Maar je moest inderdaad maar eens geluk hebben dat het zo een bende idioten zijn. :-)
crxke wrote:Als ze zo stom zijn om de week erna al onderdelen ervan apart aan te bieden..
Oh nee wacht mijn scooter boden ze niet een week na diefstal aan maar na 3 dagen :roll:
Ik hou elke dag MP en SD in de gaten voor leuke goodies en ik let voorlopig gewoon even extra op die onderdelen :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Kan zijn maar je hebt het dan toch ook ontdekt. :wink:
Daarom zeg ik ook dat het volslagen idioten zijn als ze dit doen.
En aan de professionaliteit van de diefstal te zien zijn ze dit niet dus ik zou er niet te hard op hopen, al hoop ik het wel voor de eigenaar :-)
Maar met de juiste apparatuur kan je tegenwoordig zelfs alles omzeilen.
Ik heb zelfs ooit een kerel met een golf cabrio geweten, die had een druksensor in zijn zetel (zoals in sommige S2000's), zelfs die hadden ze omzeild terwijl die nog niet eens te zien was of merkbaar alarm gaf.
Met een alarm met afstandsbediening bv. is het simpel gewoon zo'n ding hebben dat de frequentie opspoort. Is goedkoop en simpel aan te raken als je weet waar.
Maar ik ga hier ook niet teveel vertellen :wink:
Ik zou het pas balen vinden als ik weet dat mijn auto in zuid-amerika rondrijdt en ze hem niet willen terughalen :-?
Daarom zeg ik ook dat het volslagen idioten zijn als ze dit doen.
En aan de professionaliteit van de diefstal te zien zijn ze dit niet dus ik zou er niet te hard op hopen, al hoop ik het wel voor de eigenaar :-)
Maar met de juiste apparatuur kan je tegenwoordig zelfs alles omzeilen.
Ik heb zelfs ooit een kerel met een golf cabrio geweten, die had een druksensor in zijn zetel (zoals in sommige S2000's), zelfs die hadden ze omzeild terwijl die nog niet eens te zien was of merkbaar alarm gaf.
Met een alarm met afstandsbediening bv. is het simpel gewoon zo'n ding hebben dat de frequentie opspoort. Is goedkoop en simpel aan te raken als je weet waar.
Maar ik ga hier ook niet teveel vertellen :wink:
Ik zou het pas balen vinden als ik weet dat mijn auto in zuid-amerika rondrijdt en ze hem niet willen terughalen :-?
Ja precies... Maar laten we hopen op van die domme mensen aangezien ik toch welke dag die sites af ga blijf ik er gewoon naar kijken...
Maargoed klote is het wel... En ik hoop dat de eigennaar nog iets terug ziet van de verzekering oid.
Maargoed klote is het wel... En ik hoop dat de eigennaar nog iets terug ziet van de verzekering oid.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
jah dat de verzekering bijna niks wil uitkeren maar 12500 dus nu moet ik een contra taxatie hebben maar dat kost 250 euro en als je in gelijk gesteld wordt betaald de verzekering dat bedrag anders betaal je dat bedrag zeker.. dus nu een goed bedrijf vinden die dat ook mag uitvoeren..
Groetjes,
Tiger type r
Groetjes,
Tiger type r
-
tiger_typeR wrote:jah dat de verzekering bijna niks wil uitkeren maar 12500 dus nu moet ik een contra taxatie hebben maar dat kost 250 euro en als je in gelijk gesteld wordt betaald de verzekering dat bedrag anders betaal je dat bedrag zeker.. dus nu een goed bedrijf vinden die dat ook mag uitvoeren..
Groetjes,
Tiger type r
Ik denk dat je een aardig bedrag hebt gekregen. Waarde van CTR 2004 ligt wel rond dat getal, afhankelijk van het aantal km en de opties. Je kunt het natuurlijk altijd proberen met een tegen taxatie, maar veel zul je er denk ik niet mee opschieten.
-
heb gekeken maar ze zouden kijk naar de actuele waarde... maar er staat maar 1 zwarte facelift te koop voor 1495 en heb zelf ook rond dat bedrag uitgegeven.. en omdat ik hem pas maar 6 weken had en maar 500 km gereden heb en weinig km zijn verwacht ik wel een soortgelijk bedrag terug.... maar krijg maandag weer een reactie dus even afwachten.. anders ga ik een advocaat inschakelen...
-
Ik ga wel ff voor je kijken. PM mij de naam van de expert en zijn telefoonnummer maar ff.
**EDIT**
PM of bel me ff. Heb wat gegevens nodig die ik aan mijn expert voorleg en dan hoor ik van hem of het haalbaar is ja of nee. Kost je niks.
Laat je niet gek maken door die verzekeraar, die wil zo min mogelijk lappen maar dat verhaal gaat ze niet lukken :wink:
**EDIT**
PM of bel me ff. Heb wat gegevens nodig die ik aan mijn expert voorleg en dan hoor ik van hem of het haalbaar is ja of nee. Kost je niks.
Laat je niet gek maken door die verzekeraar, die wil zo min mogelijk lappen maar dat verhaal gaat ze niet lukken :wink:
Nana korobi ya oki