Ik zou de gemeente aansprakelijk kunnen stellen hiervoor... alleen omdat ik de tegel heb vernield op een boom ga ik dit niet meer proberen want bomen zijn duur (en geloof mij ik heb er ervaring mee)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
echt balen zeg, ik had dat ook ervaren (
Reed met 100 km/u op de snelweg en ook door de zonreflectie een baksteen niet kunnen ontwijken, gelijk velg kapot, schade was iets erger dan jou, maar gelukkig waren het kwaliteits velgen, anders had het wel anders kunnen aflopen...
L4urenZ wrote:Jij ging toch altijd braaf op de fiets naar je werk ?
Wel klote van je velg man..
Klopt, maar pap had een setje velgen verkocht (jaa velgen ja) en die kwam een jonge bij de Mac,D in Venray ophalen want dat wist hij wel te liggen dus vandaar dat ik de auto een keer bij had...
vtecmoon wrote:echt balen zeg, ik had dat ook ervaren ( Reed met 100 km/u op de snelweg en ook door de zonreflectie een baksteen niet kunnen ontwijken, gelijk velg kapot, schade was iets erger dan jou, maar gelukkig waren het kwaliteits velgen, anders had het wel anders kunnen aflopen...
In ieder geval good luck met de fix van de velg.
Ja opzich mag ik best van geluk spreken van de schade maargoed het had inderdaad veel erger kunnen aflopen zoals het verhaal bij jou....
Erg klote allemaal.
Dat komt wel goed :wink:
L4urenZ wrote:Jij ging toch altijd braaf op de fiets naar je werk ?
Wel klote van je velg man..
Klopt, maar pap had een setje velgen verkocht (jaa velgen ja) en die kwam een jonge bij de Mac,D in Venray ophalen want dat wist hij wel te liggen dus vandaar dat ik de auto een keer bij had...
Oooeh damnit.. :evil: Dat is niet zo mooi. En de vraag is : welke lutser heeft die grindtegel daar achter gelaten ?
Mits de velg niet krom is kun je hem zelf wel fixen : Men neme een klein hamertje en een deuvel om het ingedeukte metaal weer een beetje terug te tikken naar waar het hoort.. het is zachtmetaal dus moet wel lukken.. daarna met een setje modelbouwvijltjes zorgen dat de grove vorm er weer in zit. En dan steeds fijner schuren/vijlen mits genoeg materiaal aanwezig. Anders beetje (afwerk)plamuur erop om eea wat dikker te maken. Daarna afplakken en airbrushen maar.
Heb dat zo wel eens gedaan met een set velgen.. werkte goed . Maaar veel werk. Niks wat een goede modelbouwer niet kan hehehe..
Of je laat ze allemaal behandelen bij de velgendokter oid en meteen nieuwe laklaag NH-0 erop.
Apex wrote:Oooeh damnit.. :evil: Dat is niet zo mooi. En de vraag is : welke lutser heeft die grindtegel daar achter gelaten ?
Mits de velg niet krom is kun je hem zelf wel fixen : Men neme een klein hamertje en een deuvel om het ingedeukte metaal weer een beetje terug te tikken naar waar het hoort.. het is zachtmetaal dus moet wel lukken.. daarna met een setje modelbouwvijltjes zorgen dat de grove vorm er weer in zit. En dan steeds fijner schuren/vijlen mits genoeg materiaal aanwezig. Anders beetje (afwerk)plamuur erop om eea wat dikker te maken. Daarna afplakken en airbrushen maar.
Heb dat zo wel eens gedaan met een set velgen.. werkte goed . Maaar veel werk. Niks wat een goede modelbouwer niet kan hehehe..
Of je laat ze allemaal behandelen bij de velgendokter oid en meteen nieuwe laklaag NH-0 erop.
Greetz Vincent
Geen idee ik weet alleen dat ik daar mezelf beheersing even verloor :roll:
Kijk met jou kan ik praten :lol: Alleen ga ik kneedbaar metaal gebruiken en laat ik ze helemaal opnieuw spuiten :wink:
Voor de rest is het jou verhaal want een velgendokter doet er niks anders mee :wink: