CR-Z komt eraan!
mr. X wrote:Volgens mij heb ik het zo goed:
Tahitian Green Pearl BG-28P is de originele kleur van de CRX in Europa.
Om het makkelijk te maken heb je ook:
Aztec Green Pearl BG29P (zoals de EG's)
De kleurcode van mijn EG was dus BG-28P Terwijl het meer weg had van de Aztec green.
Ook het officiele dealer boekje van de "Honda Civic Miami" geeft aan dat het BG-28P is...
'98 JDM Integra Type-R
juggie wrote:Heb HME gesproken en ik heb het idee dat die CR-Z Type R gaat komen.
Word vervolgd...
Als dat waarheid is, en dat ding is een beetje goed, dan is er een kans dat ik er eentje koop... Vind het model CR-Z erg gaaf!
Vind een ruil van EP3 naar CR-Z nu een slechte namelijk... En de FN2 is niet helemaal mijn ding.
Mjah we zien wel. Elke keer dat ik in mn EP3 rij wordt ik nog blij :wink:
Zou het een hybride Type-R worden?
K20 of B18 met 50pk accu? Dat zou beestachtig kunnen worden. Dat betekend namelijk een Type-R met koppel onderin!
Jo& wrote:juggie wrote:Heb HME gesproken en ik heb het idee dat die CR-Z Type R gaat komen.
Word vervolgd...
Als dat waarheid is, en dat ding is een beetje goed, dan is er een kans dat ik er eentje koop... Vind het model CR-Z erg gaaf!
Vind een ruil van EP3 naar CR-Z nu een slechte namelijk... En de FN2 is niet helemaal mijn ding.
Mjah we zien wel. Elke keer dat ik in mn EP3 rij wordt ik nog blij :wink:
Zou het een hybride Type-R worden?
K20 of B18 met 50pk accu? Dat zou beestachtig kunnen worden. Dat betekend namelijk een Type-R met koppel onderin!
Klinkt goed. Ben van plan om volgend jaar weer een Type-R te kopen.
Het zou gaaf zijn als het een CR-Z Type-R wordt!
Tsja ben niet persé van plan om een nieuwe te kopen, maar ook niet van plan om het niet te doen.
Kheb mn EP3 al iets van 4 jaar... Ik ben denk ik een van de weinige 1ste eigenaren. Zou er denk ik best wel wat moeite mee hebben om hem weg te doen.
Al die tijd heb ik geen andere auto gezien (in dezelfde prijsklasse range tot zeg maar 40k) die mij zou kunnen overhalen tot verkoop.
Wel paar keer gedacht om m weg te doen of in te ruilen samen met onze station voor een luxere auto want ik rij er vooral de laatste tijd erg weinig in. We hebben 2 daily drivers een Focus station diesel en een polotje. En zoals jullie wel weten heb ik ook nog een S2K en NSX tot mijn beschikking, dus waarom dan ook nog een EP3 hebben... Mjah... Wegdoen is weer zo definitief he.
Kheb mn EP3 al iets van 4 jaar... Ik ben denk ik een van de weinige 1ste eigenaren. Zou er denk ik best wel wat moeite mee hebben om hem weg te doen.
Al die tijd heb ik geen andere auto gezien (in dezelfde prijsklasse range tot zeg maar 40k) die mij zou kunnen overhalen tot verkoop.
Wel paar keer gedacht om m weg te doen of in te ruilen samen met onze station voor een luxere auto want ik rij er vooral de laatste tijd erg weinig in. We hebben 2 daily drivers een Focus station diesel en een polotje. En zoals jullie wel weten heb ik ook nog een S2K en NSX tot mijn beschikking, dus waarom dan ook nog een EP3 hebben... Mjah... Wegdoen is weer zo definitief he.
Jo& wrote:Er zijn best wat mensen die hun R weggedaan hebben en de R gaan missen en weer een R willen terug kopen.
Daar ben ik er een van :lol:
Ik had met Honda Purmerend gesproken en die heeft ook verteld dat er hoogstwaarschijnlijk een CRZ gaat komen met meer pk's dan het huidige modelreeks, weliswaar geen type-r, maar meer richting VTI pk's.
Die discussie weer.
Haar EP3 heeft ontzettend lang in de showroom gestaan voor deze op kenteken gezet is. De eerste toelating is dus ook pas 2005 of 2006 terwijl het een pre-facelift is.
And nobody beats Martin O. 12 jaar... :worshippy:
Miguel trouwens ook. Hou er van als mensen hun auto nieuw kopen en dan zo 'uitbouwen' tot een grof apparaat.
Haar EP3 heeft ontzettend lang in de showroom gestaan voor deze op kenteken gezet is. De eerste toelating is dus ook pas 2005 of 2006 terwijl het een pre-facelift is.
And nobody beats Martin O. 12 jaar... :worshippy:
Miguel trouwens ook. Hou er van als mensen hun auto nieuw kopen en dan zo 'uitbouwen' tot een grof apparaat.
Er is nu al een type-R pakket voor de CR-Z, waarschijnlijk komt toch een R.
http://link.marktplaats.nl/359584288
http://link.marktplaats.nl/359584288
Een zelf samengesteld Type-R pakket door een lokale dealer dus niets officieels. Trouwens... 18" lichtmetalen velgen, leder interieur, Type-R logo's en een sportgrille. Veel bling, weinig R. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Een zelf samengesteld Type-R pakket door een lokale dealer dus niets officieels. Trouwens... 18" lichtmetalen velgen, leder interieur, Type-R logo's en een sportgrille. Veel bling, weinig R.![]()
x2 - grappig dat de Bois de CRZ zo positioneerd! Ik zie niks R's eraan behalve de rode batch. En 30k? koop liever de FD2/FN2 voor die prijs