Weet niet hoe dat je dit moet instellen maar bij mij werkt hij zo dat als mijn remlicht aanstaat hij begrenst op 4000 toeren. Let wel dit is alleen als de auto helemaal stil staat.
volgens mij meten de ABS sensoren op de voorbanden of de auto vooruit gaat. staat ie stil kan je gewoon volgas geven en blijft ie hangen op ingesteld limiet RPM.
koppeling los en gaan.(= beweging dus max RPM)
volgens mij werkt het ook zonder rempedaal in.
ff testen Sincx
D_ToXx wrote:volgens mij meten de ABS sensoren op de voorbanden of de auto vooruit gaat. staat ie stil kan je gewoon volgas geven en blijft ie hangen op ingesteld limiet RPM.
koppeling los en gaan.(= beweging dus max RPM)
volgens mij werkt het ook zonder rempedaal in. ff testen Sincx
Sincx wrote:Weet niet hoe dat je dit moet instellen maar bij mij werkt hij zo dat als mijn remlicht aanstaat hij begrenst op 4000 toeren. Let wel dit is alleen als de auto helemaal stil staat.
Yup ik weet waar het staat in Kpro, maar staan nog andere parameters die ik niet ken, dus blijf ik er maar vanaf voorlopig
Zou nog een linkje posten naar mijn kanaal voor filmpje wat ik gemaakt had. Neefje heeft een VTI en wou afgelopen week graag wat op film schieten, heb ik gelijk gebruik van gemaakt natuurlijk. Even snel random shots in een kort filmpje geflanst.