Wk: 2010
Wk: 2010
Volgt ieman hier nog e WK :?:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
- vtec vince
Waar het Ned. elftal wel voor mag oppassen is dat ze niet gaan lopen spelen op balbezit in de laatste minuten als ze voor staan.
Dat ging tegen de Jappaners ook bijna mis.
Ik vind het Ned. elftal niet erg overtuigend spelen in het tournooi.
Als ik de inzet zie van andere ploegen , dan mogen die hollanders toch wel iets meer pit tonen.
Verder mag v.d.Vaart van mij op de bank blijven zitten, laat elia maar spelen.
De meeste denken dat het Ned. elftal zo geweldig goed is...
Ze hebben de namen in de selectie ja ( bijna iedereen speelt bij een grote club )
Maar ze laten alleen mooi voetbal en leuke uitslagen zien tegen een mindere tegenstander!
Als ze tegen een waardige tegenstander spelen dan is het toch wel met de billen knijpen.
Dat ging tegen de Jappaners ook bijna mis.
Ik vind het Ned. elftal niet erg overtuigend spelen in het tournooi.
Als ik de inzet zie van andere ploegen , dan mogen die hollanders toch wel iets meer pit tonen.
Verder mag v.d.Vaart van mij op de bank blijven zitten, laat elia maar spelen.
De meeste denken dat het Ned. elftal zo geweldig goed is...
Ze hebben de namen in de selectie ja ( bijna iedereen speelt bij een grote club )
Maar ze laten alleen mooi voetbal en leuke uitslagen zien tegen een mindere tegenstander!
Als ze tegen een waardige tegenstander spelen dan is het toch wel met de billen knijpen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
- ChristopheR
-
Inderdaad. Nederland doet het erg goed. Het lijken misschien mindere tegenstanders, maar ze spelen alleen maar anti voetbal. Dat is heel erg lastig om tegen te spelen. Iedereen loopt altijd maar te zeiken op NL, nu hebben ze gewoon 6 uit 3, is het nog niet goed... Voorlopig heeft dit NL elftal de beste reeks uit de geschiedenis neer gezet. En wat betreft grote tegenstanders, Nederland speelde in de voorbereiding tegen Engeland een best wel goede eerste helft, waar ze op 2-0 kwamen. De tweede helft was dan wat minder, maar ze kunnen het zeker wel.
Verder wel leuke en verrassende uitslagen. Het niveau is nog niet zo hoog, hopelijk komt daar snel verandering in
Verder wel leuke en verrassende uitslagen. Het niveau is nog niet zo hoog, hopelijk komt daar snel verandering in

- vtec vince
- vtec vince
Ik heb een aversie tegen voetbal maar heb nu een paar wedstrijden (soms noodgedwongen) gezien en denk dat ze wel veel beter kunnen dan ze nu laten zien. Je merkt ook dat in de afgelopen wedstrijd meer goede spelers zaten maar alles ging nog een beetje laks.
Tegen Brazilië zullen we echt wel volgas moeten, doen we dat niet liggen we er waarschijnlijk uit.
Tegen Brazilië zullen we echt wel volgas moeten, doen we dat niet liggen we er waarschijnlijk uit.