Komende vrijdag 25 juni is er de eerste streetlegal dragrace in Drachten.
zijn er mensen op dit forum die er ook heen gaan of misschien gaan deelnemen, ijs en weder dienende?
Het is er altijd een gezellige drukte. Dit jaar begint het evenement al om 15.00 uur i.p.v. 17.00 uur zoals in voorgaande jaren. Meer dan de helft van het startveld bestaat uit Honda`s, het is een populaire wagen voor dit soort werk.
Ik wou nog wel gaan maar had een aardig lange dag achter de rug dus was behoorlijk gaar. Ben rond een uurtje of 10 nog wezen kijken auto's spotten maar toen was het gros ook al weg.
komende vrijdag is het weer zover, de derde ronde van het streetlegal dragevent in Drachten.
Zijn er mensen van dit forum die wel zin hebben om erheen te gaan of om mee te doen?
culasse wrote:komende vrijdag is het weer zover, de derde ronde van het streetlegal dragevent in Drachten. Zijn er mensen van dit forum die wel zin hebben om erheen te gaan of om mee te doen?
Ben er dit jaar elke keer geweest maar heb jouw nog niet in actie gezien.
Ikzelf mag niet meedoen omdat ik geen vliegwiel schild heb, ga het ook niet aanschaffen verlopig.
Morgen ga ik wel ff kijken.
Ik heb inderdaad de eerste twee wedstrijden in Drachten gemist. De eerste keer viel ik in voor een collega op het werk, en de tweede keer lag mijn moeder in het ziekenhuis met hartklachten. Ik vond het ongepast om dan naar de races te gaan.