Delta_Lima: Integra Type R
Delta_lima wrote:
@Jupke, alle KW sets/varianten (1,2,3) krijg je zonder tophats, nadeel is dat je die dus moet overzetten, kost alleen wat moeite meer niet. Voordeel voor de belgen is dat het er vanuit het motorruimte gezien er stock en oem uitziet.
!!!
hmm,dan ga ik op zoek naar iets anders voor de atr,bij mij zou einde van deze maand ook kw onder komen,maar als ik weer dingen over moet zetten voor die prijs dan ga ik voor iets anders.
want overzetten kan bij mij niet(1 is verrot) die moet dus afgeslepen worden om los te halen
-
Delta_lima wrote:@ Boikel, het zekere voor het onzekere. Bij de ej9 gingen ze slecht los ja, haha!
@Jupke, Bestel dan nieuwe topmounts? Ik zou zeker wel voor KW gaan. Je hoeft ook geen KW3 te nemen toch? KW1 en 2 zijn goed geprijsd hoor. Haal je daar tophats voor :P
voor de ATR hebben ze maar 1 soort dacht ik.en dat is 3.
Delta_lima wrote:@ Benjdmin, hm wist ik niet, maakt verder ook niks uit, dan heb ik een EG set![]()
Ik zou het zonde vinden, maar ja...
Zit trouwens wel een hoop verschil tussen en Eg V1 en een Dc2 V1, ook de prijs natuurlijk.
KW is echt goed, heb net mijn Ep3 V2 binnen!
Just looking out for you brother!
:wink:
-
Alweer tijdje geleden.
Xenon gemonteerd. 9006bulb 6000k.
Kastjes onder de koplampen opgehangen, stekkertjes waren plug en play. Geeft erg mooi licht af en door de projectorlampen een mooie duidelijke scheidingslijn.
Geen foto van helaas.
Koppeling begon vorige week opeens moeilijk te doen van het ene op het andere moment, schakelen ging erg moeilijk en zwaar.
Direct nieuwe koppeling besteld en een Fidanza vliegwiel.
Meteen nieuwe mtf3 gehaald bij de dealer, met een oliefilter, en nieuwe olie gehaald. Ik ben overgestapt van Castrol 5W30 naar Castrol 10W40 naar het olieverhaal.
Van de koppeling bleek er een stukje metaal afgebroken te zijn, wat de veer vasthoud (itr kwaaltje)
Zo zagen de andere 3 veren eruit.
En zo de beschadigde. Stukje metaal zat gelukkig wel klem, dus is niet door de bak gaan "rondzwerven"
Koppelingsset was nog niet op, dus een beetje pech gehad.
Exedy replacement gekozen, complete koppelingsset, met nieuwe lagers
Fidanza vliegwiel nieuw
Vliegwiel gemonteerd.
Nieuwe koppelingsset.
En god wat rijdt dat lekker, een nieuw koppeling, lichtgewicht vliegwiel en nieuwe olie.
MTF3 en oliefilter.
Deze keer een oem filter gekozen. Het viel me op dat een oem filter 6 grote olie stroomgaten heeft zeg maar, en een Hamp filter (wat op het motorblok zat) had 9 kleinere gaatjes.
En toen stond ze er zo weer bij:
Gisteren 16" 98spec replica itr velgen gemonteerd, echter is mn camera even zoek, dus die foto's houden jullie tegoed.
Ik heb de oem 15" velgen met banden op de weegschaal gezet, en ik kwam uit op 13kg.
De 16" 98spec replica's met banden kwamen ook uit op 13kg!
Met het gewicht ben ik erg tevreden.
Xenon gemonteerd. 9006bulb 6000k.
Kastjes onder de koplampen opgehangen, stekkertjes waren plug en play. Geeft erg mooi licht af en door de projectorlampen een mooie duidelijke scheidingslijn.
Geen foto van helaas.
Koppeling begon vorige week opeens moeilijk te doen van het ene op het andere moment, schakelen ging erg moeilijk en zwaar.
Direct nieuwe koppeling besteld en een Fidanza vliegwiel.
Meteen nieuwe mtf3 gehaald bij de dealer, met een oliefilter, en nieuwe olie gehaald. Ik ben overgestapt van Castrol 5W30 naar Castrol 10W40 naar het olieverhaal.
Van de koppeling bleek er een stukje metaal afgebroken te zijn, wat de veer vasthoud (itr kwaaltje)

Zo zagen de andere 3 veren eruit.

En zo de beschadigde. Stukje metaal zat gelukkig wel klem, dus is niet door de bak gaan "rondzwerven"
Koppelingsset was nog niet op, dus een beetje pech gehad.
Exedy replacement gekozen, complete koppelingsset, met nieuwe lagers

Fidanza vliegwiel nieuw

En god wat rijdt dat lekker, een nieuw koppeling, lichtgewicht vliegwiel en nieuwe olie.

MTF3 en oliefilter.
Deze keer een oem filter gekozen. Het viel me op dat een oem filter 6 grote olie stroomgaten heeft zeg maar, en een Hamp filter (wat op het motorblok zat) had 9 kleinere gaatjes.
En toen stond ze er zo weer bij:

Gisteren 16" 98spec replica itr velgen gemonteerd, echter is mn camera even zoek, dus die foto's houden jullie tegoed.
Ik heb de oem 15" velgen met banden op de weegschaal gezet, en ik kwam uit op 13kg.
De 16" 98spec replica's met banden kwamen ook uit op 13kg!
Met het gewicht ben ik erg tevreden.
-
-
Delta_lima wrote:Direct nieuwe koppeling besteld en een Fidanza vliegwiel.
Zelf gemonteerd ?
Volgens mij is de levensduur van je koppeling voornamelijk afhankelijk
van je rijstijl. Rook je hem op in 1000 km of doe je er 2 ton mee.
1e koppeling deed bij mij 80k maar ja eerste 30k niet zelf gereden.
2e koppeling zit er nu 140k onder.
Mag ik zo onbeschaamd zijn om te vragen wat je voor deze combi
kwijt was en wat de levertijd was ?
-
@itr703, zelf gemonteerd ja, met mn schoonbroer, die heeft een motortakel, uurtje of 7 erover gedaan.
Vliegwiel was 225,-
koppelingsset was 275-300 ofzo
All4honda op civicclub forum biedt ze aan.
@Benjdm, ideaal, wil graag de 16" ers, maar geen 98spec onderstel daarvoor moeten aanschaffen en monteren.
@micronsil & rikky, thnx
Vliegwiel was 225,-
koppelingsset was 275-300 ofzo
All4honda op civicclub forum biedt ze aan.
@Benjdm, ideaal, wil graag de 16" ers, maar geen 98spec onderstel daarvoor moeten aanschaffen en monteren.
@micronsil & rikky, thnx