Dimer wrote:Het plan van de NSX Club is om zaterdag rond een uur of 12 vanuit Maastricht naar de Nurburgring te rijden. Er is een mooie route uitgestippelt.
waar verzamelen jullie in Maastricht? dan kom ik even spieken met de camera.
Ik kom met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dit gaat heel suf klinken maar misschien zet ik de DC2 voor de helft van het aantal KM's achter op een trailer :-?
Boeking is voor mij dus niet van toepassing maar je mag me wel in het 'aanwezig' lijstje zetten.
mr. X wrote:Ik kom met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dit gaat heel suf klinken maar misschien zet ik de DC2 voor de helft van het aantal KM's achter op een trailer :-?
Boeking is voor mij dus niet van toepassing maar je mag me wel in het 'aanwezig' lijstje zetten.
Elders ook al aangegeven in het forum. Dat was namelijk ook de reden dat ik de toerrit niet mee doe. Wil gewoon niet teveel km's maken met die auto. Niet voor de verzekering maar ook gewoon niet in het algemeen. Als de EK9 af is neem ik die overal mee naartoe en zal de DC2 praktisch stil blijven staan. 8)
Elders ook al aangegeven in het forum. Dat was namelijk ook de reden dat ik de toerrit niet mee doe. Wil gewoon niet teveel km's maken met die auto. Niet voor de verzekering maar ook gewoon niet in het algemeen. Als de EK9 af is neem ik die overal mee naartoe en zal de DC2 praktisch stil blijven staan. 8)
Duidelijk en begrijpelijk :wink: Dan zorg maar dat de EK9 vlug af is :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Zal pas over 1,5 jaar zijn ben ik bang. Onderdelen komen gestaag binnen maar daar komt begin Augustus abrupt een eind aan als ik niet meer full-time werk.
Heb namelijk al best een paar dingen liggen. Inmiddels zelfs zoveel dat de hele auto op zijn poten gezet kan worden. Als ik dat topic een keer update is het een grote update.
Ik ga ook, heb eindelijk vrij kunnen regelen.
misschien komt er nog iemand met me mee.
ga denk morgen of overmorgen slaapplaats proberen te regelen, hopelijk is er nog plek bij het ringpension bij jullie ofzo dat ik nog een beetje in de buurt zit wel zo gezellig dus die zal ik ook bellen