Gaskleppie wrote:g-unit wrote:Gaskleppie wrote:Ha joh, als die Wilders door gaat zoals hij nu bezig is staat hij over 6 maanden lintjes te knippen bij een nieuwe moskee!
Grappige vent, maar compleet onbetrouwbaar als het om uitspraken en beloftes gaat!
Whahahaha!
Citeer Wilders:
"Minder criminaliteit en minder Islam dat is wat Nederland wil"
Ik ben met zijn eerste stelling wel eens, maar ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten en vooral geen religies bespotten.
Dat is nou inderdaad wat me tegenstaat aan die man. De Islam is in de basis helemaal geen slecht geloof. Er zijn alleen te veel lui die de Islam ten onrechte gebruiken om hun agressie te rechtvaardigen.
Als je daar iets over kwijt wil, pak dan die lui aan en gebruik juist de wetten van de Islam om aan te geven dat DIE lui fout zitten en geef niet de Islam zelf de schuld.
Ik ben het ook met veel dingen eens die Wilders zegt, maar dat van de Islam is echt fout van hem en zolang hij dat blijft volhouden ben ik de laatste die op hem gaat stemmen.
Mijn broertje heeft een sterke interesse in welk geloof dan ook en heeft bijna elk geloofs boek van begin tot eind gelezen. Als iemand het kan weten is hij het wel. Het leuke is dat hij atheïst is dus hij is nog compleet onpartijdig ook....
Ik heb deze wijsheid dus niet van een vreemde...
Precies!!
Helemaal op 1 lijn. :wink:
Demian.