Nh-0 cl9
vtecmoon wrote:wesjes wrote:Als die helemaal klaar is naar de RDW? kenteken laten aanpassen
Dit is alleen nodig wanneer de originele kleurcode niet meer te vinden is op de auto? Bij mij vindt je het nog wel in de engine bay, dus ik neem aan dat ik niet bij de RDW langs hoef te gaan.
Kon die regel niet vinden op het RDW, lijkt me juist logisch dat je het laat aanpassen.
Stel er rijd politie achter je en die checkt je kenteken, kenteken geeft aan dat het om een grijze auto gaat maar hij is nu wit, dan word je daar toch voor aangehouden?
Tevens is het aanpassen bij het RDW gratis

Als uw auto (geldt niet voor bedrijfsauto's) een andere kleur heeft dan op het kentekenbewijs staat vermeld, moet de RDW het kentekenbewijs aanpassen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
donkeykong wrote:NIce, was het duur om te doen??
Ligt eraan wat je "duur" vindt.
Om het goed gespoten te hebben, dan zal je wat dieper in je portemonnee moeten graaien. Ik heb naar mijn mening relatief een goede prijs weten te onderhandelen.
Nog wat pics, morgen gaan de FN2 velgen erop, dan is ie voorlopig weer klaar.
Ennuh, zeker ook niet minder belangrijk, ik ben gisteren weer vader geworden!

LCR wrote:WOW...
Dikke smoel/dikke Ass...me I like 8)
Geen performance upgrades???
Van harte gefeliciteerd met de kleine.....!
Tx! Er komen geen performance upgrades, daar was de CL9 van origine niet voor gebouwd (blijft een luxe/comfort auto). 190pk standaard is ruim voldoende.
Het zou anders ge-supercharged of K24blok+K20 kop moeten komen om de performance te upgraden. Voor datzelfde geld kan je beter een JDM ITR/EK9 importeren.
-