JA sporten schijnt goed te zijn voor je.
Maar ik ben op zoek voor vanavond volleyballers/sters die de sportschool kunnen versterken op een toernooi.
Er zijn er bij ons 3 a 4 uitgevallen ivm blessures.
We starten het toernooi om 18:45.
Ja ik weet mega kort dag maar ja kan het ff wagen.
Martijn.
VOLLEYBALLERS gezocht
-
-
Yo SPons, De reden dat je de volgende dag gelijk spierpijn hebt is omdat er melkzuur blijft zitten in je spieren, daarom is een cooling down ook belangrijk...dus na intensief sporten nog een kwartiertje rustig doorlopen/bewegen.
En als je wat regelmatiger gaat sporten heb je er op een gegeven moment geen last meer van
En als je wat regelmatiger gaat sporten heb je er op een gegeven moment geen last meer van

volleyball
Was een lange avond en zijn uiteindelijk zijn we 4de geworden.
@ Martin O elke kleedkamer was gemengd douchen en daarna werd je met babyolie ingesmeerd door Megan Fox. Verder viel met wel mee.
@spons ik loop al 1 uur na de wedstrijden met spierpijn rond 15x 12 min moeten spelen.
@ donkeykong idd daar heb je deels gelijk in, vooral in je kwartier uitlopen/fietsen is een sterke. Dat vergeten zoveel sporters en daarna maar klachen. Maar onderdeel spierpijn daar kom je nooit vanaf dit komt meer door de intensiviteit van je sportmoment en je herstel. Conditie bepaald je herstel.
Wel grappig dat als je lesgeeft en zelf ook lekker fanatiek meedoet met die les, mensen vreemd opkijken dat jij ook spierpijn kan hebben.
Maar volgend jaar zal ik proberen om een Type-R Team te maken, dus ken/kun je volleyballen volgend jaar aanmelden.
Thanx Martijn
@ Martin O elke kleedkamer was gemengd douchen en daarna werd je met babyolie ingesmeerd door Megan Fox. Verder viel met wel mee.
@spons ik loop al 1 uur na de wedstrijden met spierpijn rond 15x 12 min moeten spelen.
@ donkeykong idd daar heb je deels gelijk in, vooral in je kwartier uitlopen/fietsen is een sterke. Dat vergeten zoveel sporters en daarna maar klachen. Maar onderdeel spierpijn daar kom je nooit vanaf dit komt meer door de intensiviteit van je sportmoment en je herstel. Conditie bepaald je herstel.
Wel grappig dat als je lesgeeft en zelf ook lekker fanatiek meedoet met die les, mensen vreemd opkijken dat jij ook spierpijn kan hebben.
Maar volgend jaar zal ik proberen om een Type-R Team te maken, dus ken/kun je volleyballen volgend jaar aanmelden.
Thanx Martijn
Re: volleyball
martijn wrote:Was een lange avond en zijn uiteindelijk zijn we 4de geworden.
Thanx Martijn
Leuk idee.
Ik ben wel een lompe harrie :lol: .
Spierpijn is aleen maar lekker dan weet je dat je iets gedaan hebt.
Het hangt af van wat je lichaam gewent is.
Ik doe onder anderen MMA en dan ga je letterlijk en figuurlijk naar de crack :slaan: .
Maar de voldoening achteraf is geweldig.
Demian.
Re: volleyball
Dc5-Driver wrote:Het hangt af van wat je lichaam gewent is.
Ik doe onder anderen MMA en dan ga je letterlijk en figuurlijk aan de crack :slaan: .
Wat moeten we hier nou van denken :lol: :lol:
grapje
'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince