Jenna DC5
R-civic wrote:Wel dope duo zijn jullie zo. Volgens mij ook 1e girl in NL met DC5 toch?
Ik ben ook trots dat my girl me heb geholpen met mijn blok inhangen, maar haar belonen met een DC5 moet ik wel over nadenken?
Ben benieuwd wat voor updates deze krijg.
hahaah wat d8t je ervan dat k bijna met alles aan die FD2 hebt meegeholpen heheh.. ehmm k heb er zelf voor gepayd hoor.. dus daarom is het ook mijn auto

k weet wel dat k waarschijnlijk de 2e bent met een blauwe DC5 in nl en hahaah jah uhmm k denk de eerste vrouw idd :lol:
Jenna wrote:R-civic wrote:Wel dope duo zijn jullie zo. Volgens mij ook 1e girl in NL met DC5 toch?
Ik ben ook trots dat my girl me heb geholpen met mijn blok inhangen, maar haar belonen met een DC5 moet ik wel over nadenken?
hahaah wat d8t je ervan dat k bijna met alles aan die FD2 hebt meegeholpen heheh.. ehmm k heb er zelf voor gepayd hoor.. dus daarom is het ook mijn auto ]
Waarmee heb je me geholpen dan aan de FD2?
Ik heb je nog nooit je handen zien vuil maken :slaan:
wesjes wrote:Jenna wrote:R-civic wrote:Wel dope duo zijn jullie zo. Volgens mij ook 1e girl in NL met DC5 toch?
hahaah wat d8t je ervan dat k bijna met alles aan die FD2 hebt meegeholpen heheh.. ehmm k heb er zelf voor gepayd hoor.. dus daarom is het ook mijn auto ]
Waarmee heb je me geholpen dan aan de FD2?
Ik heb je nog nooit je handen zien vuil maken :slaan:
OWHNEEEEJ K ZAL HET ONTHOUDEN... neej k was weer goed voor dingen voor je auto te kopen :schieten:
micronsil wrote:Wes en Jenna...
Hebben jullie elkaar thuis persoonlijk nog wat te vertellen..
hahah aangezien jullie toch allet wee op het forum zitten.... hahah
hahahaah uhm neej dan vechten we altijd :lol:
we zijn namelijk bijna nooit thuis

@vtecmoon/XavCTR: thnxx 8)
he vtecmoon I like your car :lol:
Honda-ATR wrote:Hi & welkom
Dat is een mooi exemplaar, zal mooi staan naast de FD2 8)
Het gaat goed met de DC5's in NL, nog een paar blauwe te gaan en de stand wit om blauw staat gelijk :lol:. Nu nog een rode om het geheel compleet te maken
Zover ik weet is dit de 4de blauwe in NL...
jah thnx.. staat idd heel erg goed naast FD2 :lol:
we wouden ook eigenlijk een rode halen..
Maar toch voor de blauwe gegaan.. ooh er zijn er al 4
aaah thats nice
Rood is niet een OEM kleur dan kan hij netzo goed roze zijn dan is het de enige op de aarde mischien LOL.
Daarom vind ik een zeldzame OEM kleur veel mooier. :wink:
Bijvoorbeeld de Gele van maarten.
4 blauwe?
Ik heb een hoop mensen gesproken en ik heb nooit van een ander gehoord hebben maar wel een hoop mensen kende mijn auto wel dus weet je het zeker?
Demian.
Daarom vind ik een zeldzame OEM kleur veel mooier. :wink:
Bijvoorbeeld de Gele van maarten.
4 blauwe?
Ik heb een hoop mensen gesproken en ik heb nooit van een ander gehoord hebben maar wel een hoop mensen kende mijn auto wel dus weet je het zeker?
Demian.
Honda-ATR wrote:Rood is een OEM kleur (bedankt voor de foto's Micronsil). Milano Red Pre Facelift is nog wel te vinden maar de facelift is aardig zeldzaam..
En over de blauwe DC5's
- 1 in Zaandam
- 1 op de maasvlakte
- Jenna
- En die van jou :wink:
jaaah k d8t al huhhh... ze zijn idd alleen heeel erg zeldzaam.. maar wel moeilijk om ze verder te verkopen kleur rood.. mocht het ooit gebeuren dat ik een andere wilt halen..
aha jah k ken alleen die van demian :lol: bent wel benieuwd naar die andere 2 dan