Verkiezingen 2010
-
Verkiezingen 2010
Het is allemaal al een beetje duidelijk, maar morgen weten we meer.
Hoop snel dat er een kabinet gaat komen die eens echt aan de slag gaat.
Hoop snel dat er een kabinet gaat komen die eens echt aan de slag gaat.
Rikky wrote:ITR DC2 wrote:Zou nog maar niet te vroeg juichen dat PVV in de kamer zit...
er kan nog vanalles gebeuren.
Ja dat is zeker waar... Maar er is een mooi vooruit zicht...
Mooi het zou mooi zijn als iedereen gelijk behandeld zou worden.
Ongeacht geloof of wat dan ook.
Veel duidelijke standpunten heeft de PVV niet behalve dat de schult aan een bevolkingsgroep geven.
Hitler deed het zelfde in de jaren 30.
Mensen op stang jagen met allerlij rare uitspraken.
Stadscommandos....mafkees!
De VVD is duidelijk voor de rijken armen worden armer.
Studenten moeten een enorme schuld opbouwen om hun opleiding te voltooien.
Iedereen gelijk vind ik maar linkse partijen zienmijn werkgever niet zitten.
In iedergeval beter dat er verandering is want de afgelopen jaren is het er niet beter op geworden.
Demian.
Heee daar is de vergelijking met Hitler weer. Dan ben je pas een mafkees...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Heee daar is de vergelijking met Hitler weer. Dan ben je pas een mafkees...
Nou niet direct een vergelijking..
Was niet helemaal de bedoeling.
Ik vind het gewoon jammer dat er een stempel op mensen word gedrukt.
De betreffende mensen komen uit een andere omgeving waar het leven wat harder is vandaar dat moslims vaak een andere kijk op dingen hebben.
Dat is het probleem van de regering uit de jaren 60/70.
Met de aanpak van wilders vererg je het en krijg je een grotere kloof.
Ik ken zat moslims die wel goed functioneren in deze maatschapij.
En als je IEDEREEN omdat die groep met een andere religie is opgegroeit aanpakt/de schult geeft dan ben je een mafkees.
Hoe was het christendom een paar honderdjaar terug...
Laat staan de zwarte kousen van nu.
Nederlanders of hoe ik het ook moet noemen nemen het geloof minder letterlijk.
In de Bijbel staan ook dingen die achtelijk te noemen zijn.
Demian.
Nogmaals stop een beetje meer aandacht in de partijen :wink: Wilders heeft niks tegen de geloven laat staan andere culturen....
(even om mijzelf rasistisch vrij te pleiten)
Ik heb niks tegen buitenlanders... Ik heb iets tegen de mensen die niet willen werken en zich in willen aanpassen aan een samen leven (waaronder mijn 100% Nederlandse neef)...
Hierbij praat ik niet over een geloof maar over het bestelen van elkaar het omgaan met mensen enzovoort enzovoort....
En ik heb zelf genoeg buitenlandse vrienden met hun geloven...
(even om mijzelf rasistisch vrij te pleiten)
Ik heb niks tegen buitenlanders... Ik heb iets tegen de mensen die niet willen werken en zich in willen aanpassen aan een samen leven (waaronder mijn 100% Nederlandse neef)...
Hierbij praat ik niet over een geloof maar over het bestelen van elkaar het omgaan met mensen enzovoort enzovoort....
En ik heb zelf genoeg buitenlandse vrienden met hun geloven...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Die stempel is helaas ook vaak terecht. Kijk eens naar Opsporing Verzocht of bekijk eens de misdaadcijfers. Kijk eens naar de problematiek in de grote steden.
Nederland bestaat historisch gezien uit bepaalde normen en waarden. Of je dan een groene, gele of paarse huidskleur hebt zal me aan mijn reet roesten maar je hebt je wel enigszins aan te passen aan die cultuur.
De levenswijze van de islam staat regelrecht op onze (hoofdzakelijk) christelijke levenswijze en dat is niet eens erg maar wel als je in dit land stug vasthoudt aan die islamitische levenswijze. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus. In de bijbel staat ook onzin genoeg maar je gelooft toch niet dat als ik morgen een serie spotprenten maak van Jezus, ik niet meer over straat kan omdat de Christenen mijn keel willen doorsnijden en mijn familie uitmoorden?
De islam loopt gewoon een paar honderd jaar achter en ook dat is weer niet erg maar wel als je dan in een Westers land gaat wonen. Waarom lees ik nooit over een groep Chinezen die voor overlast zorgen?
Er zijn circa 12 miljoen stemgerechtigden, daarvan hebben er 9 miljoen gestemd (75%). Van die 9 miljoen zijn 1,5 miljoen mensen het huidige beleid zat. Om die 1,5 miljoen mensen dan te bestempelen als dom en racistisch vind ik erg simpel. De gevestigde orde zit er al jaren en ze wisselen elkaar mooi af elke vier jaar maar er veranderd nooit wat. Hopelijk nu een keer wel...
Nederland bestaat historisch gezien uit bepaalde normen en waarden. Of je dan een groene, gele of paarse huidskleur hebt zal me aan mijn reet roesten maar je hebt je wel enigszins aan te passen aan die cultuur.
De levenswijze van de islam staat regelrecht op onze (hoofdzakelijk) christelijke levenswijze en dat is niet eens erg maar wel als je in dit land stug vasthoudt aan die islamitische levenswijze. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus. In de bijbel staat ook onzin genoeg maar je gelooft toch niet dat als ik morgen een serie spotprenten maak van Jezus, ik niet meer over straat kan omdat de Christenen mijn keel willen doorsnijden en mijn familie uitmoorden?
De islam loopt gewoon een paar honderd jaar achter en ook dat is weer niet erg maar wel als je dan in een Westers land gaat wonen. Waarom lees ik nooit over een groep Chinezen die voor overlast zorgen?
Er zijn circa 12 miljoen stemgerechtigden, daarvan hebben er 9 miljoen gestemd (75%). Van die 9 miljoen zijn 1,5 miljoen mensen het huidige beleid zat. Om die 1,5 miljoen mensen dan te bestempelen als dom en racistisch vind ik erg simpel. De gevestigde orde zit er al jaren en ze wisselen elkaar mooi af elke vier jaar maar er veranderd nooit wat. Hopelijk nu een keer wel...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Spons wrote:wat wilder zei gisteren beviel me niet trouwens
"weg met de Islam" dat zijn gevaarlijke uitspraken!
Dat is zeker waar.... En daar ben ik het ook niet mee eens, maar na mijn mening had hij de meeste punten waar ik me het beste bij voelde...
Spons wrote:dat zal ook best wel
maar ik vind het niet echt prettig als zulke dingen geroepen worden
en vooral als dat zeer verkeerd kan overkomen
daar hebben we inmiddels al wel meer dan genoeg bewijs van gezien
Ja zeker, en ik heb dit niet mee gekregen dat hij dat heeft geroepen maar idiooit vind ik dat wel...