Jenna DC5
micronsil wrote:Welkom ...
Mooie R.
Je kan em op chassis verzekeren, dat spaart je eendagskenteken etc uit om naar rdw te gaan.
Je mag em 3 mnd zo mee rondrijden als je em verzekerd op chassis nr.
Dat kan via Centraal beheer
Hij is/was verzekerd op een 1 dags kenteken is al geweest voor invoering.
We wachtte nu alleen nog op de kenteken bewijs.
Rondrijden wat niet helemaal legaal is raad ik toch wel af.
@ donkeykong: uitlijnen heeft iets geholpen, maar er zitten dus ohlins onder met andere topmounts, ik zag ook dat er camber bolts tussen zitten aan de voorkant die ga ik er uit halen aangezien overdreven camber geen zin heeft.
Heb de banden van voor naar achter gewisseld en het probleem van naar links trekken is weg

L4urenZ wrote:Jenna wrote:
btw.. k was hem aan het knuffelen maar jullie vatten het cker weer anders op
Nee hoor, niks mis met je auto knuffelen... Ik heb ook ergens zo'n foto.
Maar als ik die als avatar instel, ben ik binnen 3 dagen gebanned denk ik ]
x2
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
MLM wrote:Katana wrote:Welkom op het forum Jenna. Nice DC5 8)MLM wrote:Sawatdee krub
Ali, sinds wanneer spreek jij Thai?
Haha, Heb een tijd in Thailand gewoond
@Micronsil, maar je mag er nie mee rijden.
hahahaah echt hea... k d8t ook eerst van huh hoe kan jij thais spreken

@MLM, hoe vindt je hem rijden ?!?
jammer dat het allemaal zolang duurt.. dus ik er zondag nie mee rijden :x
Ik ben in de tijd dat ik de auto nog op engels kenteken had ben ik ook een keer gestopt door de politie.
Die heb ik papieren laten zien en vonden het best, verzekering na getrokken en kreeg toen te horen dat ze het een erg mooie auto vinden en nooit eerder hadden gezien.
Kreeg toen de ook te horen dat mijn auto erg beschaafd klinkt aangezien er zo'n grote uitlaat onder zat aldus de politie
Die heb ik papieren laten zien en vonden het best, verzekering na getrokken en kreeg toen te horen dat ze het een erg mooie auto vinden en nooit eerder hadden gezien.
Kreeg toen de ook te horen dat mijn auto erg beschaafd klinkt aangezien er zo'n grote uitlaat onder zat aldus de politie
micronsil wrote:Ik ben in de tijd dat ik de auto nog op engels kenteken had ben ik ook een keer gestopt door de politie.
Politie kan je op zich niet maken mits verzekerd, als de douane je zou aanhouden zou je wel de sjaak zijn geweest

wesjes wrote:micronsil wrote:Ik ben in de tijd dat ik de auto nog op engels kenteken had ben ik ook een keer gestopt door de politie.
Politie kan je op zich niet maken mits verzekerd, als de douane je zou aanhouden zou je wel de sjaak zijn geweest![]()
nou tralallaa jij rijdt er ook rustig naar de tankstation en naar de wasstraat heheh achjah niks gebeurd. Nu nog wachten op de kenteken :x
wesjes wrote:micronsil wrote:Ik ben in de tijd dat ik de auto nog op engels kenteken had ben ik ook een keer gestopt door de politie.
Politie kan je op zich niet maken mits verzekerd, als de douane je zou aanhouden zou je wel de sjaak zijn geweest![]()
Klopt als een bus. Maar je hebt de mogelijkheid om de auto voor een maximum periode van 2 weken vrij te waren voor de BPM en invoer. Dit moet wel aangegeven worden bij de douane. (kan via internet).
In die periode kan de douane zelfs niks doen mits verzekerd.
Zo werkt in principe een invoer van ook bijvoorbeeld een duitse auto die je zelf naar NL rijdt met zo'n internationale witte kenteken en verzekering.
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
- vtec vince