China mobiele telefoon
China mobiele telefoon
Is er iemand hier op het forum die Chinees is, of voldoende Chinees kan om via internet een prepaid simkaart te kopen met tegoed.
A.s. maandag gaan er 2 naar China en ik wilde ze graag een Chinees simkaart meegeven.
Mijn Chinees gaat niet verder dan nummer 118 zonder sambal met kroepoek...
Alvast bedankt!
Groeten Jo
A.s. maandag gaan er 2 naar China en ik wilde ze graag een Chinees simkaart meegeven.
Alvast bedankt!
Groeten Jo
Re: China mobiele telefoon
Jo& wrote:Is er iemand hier op het forum die Chinees is, of voldoende Chinees kan om via internet een prepaid simkaart te kopen met tegoed.
Alvast bedankt!
Groeten Jo
Ik kan mijn collega vragen hij is 100% Chinees is net 2 jaar in NL voor het werk...
Edit:
Gevraagd, hij vraagt naar welke stad jullie gaan en welk vliegveld jullie landen vanwege de verschillende dialecten en eventuele winkels die daar "populair" zijn...
Anders kun je op het vliegveld altijd naar een comunication store gaan en dit briefje afgeven.

In China kennen ze geen abbo kaarten alleen maar prepaid kaarten dus dat is wel goed en online bestellen gaat niet (alleen in China zelf):wink:
Succes :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
misschien is dit iets voor je?
http://www.lycamobile.nl/index.aspx?lang=NL
http://www.lycamobile.nl/index.aspx?lang=NL
MLM wrote:Hier! Volbloed!
edit: Idd, China Telecom is altijd goed. Simkaart is iets van 100 rmb incl. 100 rmb beltegoed.
Klopt het een beetje wat er staat? :lol: Ik heb namelijk geen idee wat er eigenlijk staat

Rikky wrote:MLM wrote:Hier! Volbloed!
edit: Idd, China Telecom is altijd goed. Simkaart is iets van 100 rmb incl. 100 rmb beltegoed.
Klopt het een beetje wat er staat? :lol: Ik heb namelijk geen idee wat er eigenlijk staatops: Ik kan alleen Engels
Ja het klopt wel, alleen is het china telecom. Met dat stukje tekst gaat het wel lukken om een sim te bemachtigen.
Het is trouwens een zo dat een sim voor een bepaalde regio is, kom je buiten die regio, dan betaal je een duurder tarief.
Ach met engels kom je vaak al een end, behalve in china dan
MLM wrote:Rikky wrote:MLM wrote:Hier! Volbloed!
Klopt het een beetje wat er staat? :lol: Ik heb namelijk geen idee wat er eigenlijk staatops: Ik kan alleen Engels
Ja het klopt wel, alleen is het china telecom. Met dat stukje tekst gaat het wel lukken om een sim te bemachtigen.
Het is trouwens een zo dat een sim voor een bepaalde regio is, kom je buiten die regio, dan betaal je een duurder tarief.
Dat was inderdaad ook de rede waarom hij het wilde weten :wink:
Ach met engels kom je vaak al een end, behalve in china dan
Dat was inderdaad de rede waarom hij het wilde weten :wink:
Jo& wrote:Ze landen in Shanghai en gaan dan naar Ningbo. Dan gaan ze naar Shenhzhou en dan weer Shanghai.
Kan ik dat briefje dan meegeven of moet daar de regio bij?
Thanks!
Ik vraag het morgen nog eens en dan krijg je een nieuw briefje :wink:
Die kan je dan mee geven zodat ze ook een sim kaart kunnen bemachtigen.
Groetjes,
Jo& wrote:Ze landen in Shanghai en gaan dan naar Ningbo. Dan gaan ze naar Shenhzhou en dan weer Shanghai.
Thanks!
Ja dat stukje tekst is genoeg. Op de airport van Shanghai kun je gewoon al simkaarten halen. Ik adviseer je wel om gelijk genoeg op te waarderen, want die simkaarten kun je alleen opwaarderen in de regio waar de simkaart vandaan komt.
Gaan ze met de trein verder naar Ningbo?
MLM wrote:Jo& wrote:Ze landen in Shanghai en gaan dan naar Ningbo. Dan gaan ze naar Shenhzhou en dan weer Shanghai.
Thanks!
Ja dat stukje tekst is genoeg. Op de airport van Shanghai kun je gewoon al simkaarten halen. Ik adviseer je wel om gelijk genoeg op te waarderen, want die simkaarten kun je alleen opwaarderen in de regio waar de simkaart vandaan komt.
Okay dankje!
MLM wrote:Gaan ze met de trein verder naar Ningbo?
Nee ze blijven eerst in Shanghai en worden dan met de auto opgehaald. Ken je het gebied?