CRZ media stunt
- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Volgens mij viel ze gewoon in slaap zo saai als dat die polo is.....
Compared to the performance of the CR-Z?
Polo 1.2 TSI weighs almost 157kg less...
CR-Z 10.0 ps/kg vs 10.3 ps/kg Polo.
And thats not even looking at the GTi, which costs the same as the CR-Z!
It packs 180 tunable turbo ps with DSG, not even a question to me what I would buy!
The design of the CR-Z is more interesting I guess if 80's spaceships are your kind of thing.
You know I love Honda and it makes me sad to say this....
Benjdmin wrote:Gaskleppie wrote:Volgens mij viel ze gewoon in slaap zo saai als dat die polo is.....
Compared to the performance of the CR-Z?
Polo 1.2 TSI weighs almost 157kg less...
CR-Z 10.0 ps/kg vs 10.3 ps/kg Polo.
And thats not even looking at the GTi, which costs the same as the CR-Z!
It packs 180 tunable turbo ps with DSG, not even a question to me what I would buy!
The design of the CR-Z is more interesting I guess if 80's spaceships are your kind of thing.
You know I love Honda and it makes me sad to say this....
:lol: :lol: VW Polo 1.2 geeft laatste Hoogstandje van Honda het nakijken :lol: :lol:
Laten we Honda nou ook steunen in het Eco-friendly tijdperk. Ze hebben goede auto's gemaakt in het verleden en zullen dat ook gaan doen in de toekomst. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad zelf in de CR-Z te mogen rijden maar naar verluid schijnt het érg goed te sturen.
Het vergelijken van een TSI Polo met een CR-Z is ook niet echt eerlijk. Ze liggen niet in hetzelfde segment.
Het vergelijken van een TSI Polo met een CR-Z is ook niet echt eerlijk. Ze liggen niet in hetzelfde segment.
mr. X wrote:Laten we Honda nou ook steunen in het Eco-friendly tijdperk. Ze hebben goede auto's gemaakt in het verleden en zullen dat ook gaan doen in de toekomst. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad zelf in de CR-Z te mogen rijden maar naar verluid schijnt het érg goed te sturen.
Rijd het zelfde als de Polo van me ouders, hij is alleen ietsjes stugger en je hebt niet het idee dat je de voorwielen eronder uit rijd als je over een drempel gaat, maar kwa bochten werk enzovoort is het net een Polo....
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!