mensen, omdat ik niet kon vinden of hier al info over bekend is wil ik het jullie even via hier laten weten.
op www.maumo.nl kun je super voordelig olie en andere vloeistoffen bestellen. wanneer je een account aanmaakt kan het je nogeens tot 40% extra geld besparen.
ik bestel hier al zo`n 3 jaar de olie voor mn auto en motor en heb er nog nooit problemen mee gehad.
dus als je er nog niet van wist, neem een kijkje en je zult versteld staan van de lage prijzen en hoge kortingen die ze hanteren.
Waarom zuigt die kroon oil dan Frank?
Ik was altijd in de veronderstelling dat dit een van de betere merken was die in nederland verkrijgbaar is...
Net nog 10 liter van gekocht..Damn.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Die topic had ik nog nooit gelezen!!
Duidelijk verhaal van Gaskleppie.
Wel die andere over verschillende dikte's...
Eens kijken of ik die 10 ltr snel weer kan verpatsen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
haha ja ik moest in het begin ook ff wennen aan de ERG goedkope prijskaartjes. magoed we betalen al genoeg teveel aan andere dingen dus een keer een meevallertje mag ook wel.
fikske wrote:mensen, omdat ik niet kon vinden of hier al info over bekend is wil ik het jullie even via hier laten weten.
op www.maumo.nl kun je super voordelig olie en andere vloeistoffen bestellen. wanneer je een account aanmaakt kan het je nogeens tot 40% extra geld besparen.
ik bestel hier al zo`n 3 jaar de olie voor mn auto en motor en heb er nog nooit problemen mee gehad.
dus als je er nog niet van wist, neem een kijkje en je zult versteld staan van de lage prijzen en hoge kortingen die ze hanteren.
Wilde weer een batch bestellen...Kijk nu eens naar de website :-( Geen olie meer. GRRR
edit: Als je belt kunnen ze wel leveren 4 flesjes Shell Helix Ultra 5W30 voor 51 euro INC bezorgen.
Ze zijn met olie gestopt via de website omdat ze het te druk hadden lol