Ervaring met bezorgensdiensten...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
LCR

Ervaring met bezorgensdiensten...

Post by LCR »

Hoi,
Hebben mensen hier slechte ervaring met bezorgingsdiensten: TNT, Fedex, etc,etc...?

Slechte ervaring 1 met TNT :evil:
Pakket via EMS vanuit Azie werd afgeleverd.....gewoon voor de deur zonder briefje, zonder aftekenen of wat dan ook. Die lag gewoon daar buiten het flatgebouw waar iedereen het zo kon meenemen. Gelukkig kennen we de buren een beetje en het pakket werd niet gejat. Mijn vrouw heeft het toevallig zien liggen toen ze de kinderen van school ging ophalen. Ok...tis goed gekomen dus we zeiken niet.....

Slechte ervaring 2 OOK MET TNT POST!!!!!!!!!!!!
Mijn pakket van EMS hebben ze verkeerd afgeleverd bij de buren. Het is een soort werkplek voor allerlei jongen mensen......huisnummer hebben ze verkeerd gelezen denk ik 0 ipv 9 ......
Ik heb dit te laat opgemerkt omdat pakketten soms 3 wkn of 1.5 maand onderweg zijn. Pakket is 2 wkn geleden afgeleverd ...
Ik ging bij de buren vragen en die zeiden dat ze idd een pakket binnen hadden gekregen. Na wat zoeken in het gebouw toch niet gevonden. Collega die vrij wad opgebeld en die zei dat het is weggegooid omdat TNT er ook niks mee kon....HOEZO NIKS....MIJN TELEFOONNUMMER STAAT EROP :evil: ....TWEE ZELFS :evil: :evil: !!!!!!!!!!
TNT opgebeld en die zei doodleuk dat er niks meegedaan kon worden,omdat het al een tijdje geleden is. Sorry..einde verhaal!

Mensen...damn,wat moet ik ermee.........
Er zaten gelukkig geen Mugen in,anders was ik wel naar hun hoofdkantoor gegaan.Wat denken die gasten wel!
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

hmm, zelf nooit last van de TNT.
ligt voor een groot deel ook aan de bezorger zelf..

als wij niet thuis zijn ligt er altijd een briefje onder de deur dat ze geweest zijn en daarop het tijdstip dat ze de dag erna weer komen om het pakje aan te bieden. als je er dan weer niet bent wordt hij bij de buren afgegeven, ook dat staat op een briefje dat onder de deur door komt.

Gaat bij ons gelukkig altijd goed..
LCR

Post by LCR »

Ik dacht dat het ook zo moet!!! Altijd laten weten via een briefje....
Gijs

Post by Gijs »

Eigenlijk bijna altijd al goede ervaringen gehad. Al redelijk wat besteld, verste was Amerika.

Enkel 1 keer hadden ze men Hondata gewoon leukweg voor de deur gezet.
HONDA

Post by HONDA »

Geef mij maar TNT, ze bezorgen netjes en als je er niet bent bij de buren. Krijg je regelmatig pakjes dan onthoudt de TNT chauf dat je overdag werkt en dan komt hij tegen etenstijd. Mocht bezorgen echt niet lukken dan kun je het pakket ophalen bij een postagentschap en die zitten in elke stad/dorp.

UPS doet twee pogingen en daarna kun je het ergens ophalen bij een UPS kantoor. Dat zo'n kantoor ook wel eens 30 km verderop kan zitten maakt ze dan niet uit...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
micronsil

Post by micronsil »

Nooit problemen gehad met dingen die afgeleverd moesten worden.

Afgelopen weer kwam iemand van ghl een paketje brengen.

Ik had een paar schoenen voor mijn vriendin besteld.
Ze hadden perongeluk de door bij controle gesloopt.

daar kwam de dhl chauffeur zijn verontschuldigingen aanbieden en ik kreeg een voucher voor een gratis bezending waar dan ook ter wereld.
LCR

Post by LCR »

Ik heb eerlijk gezegd ook nooit problemen gehad met TNT,maar de laatste jaren is het bergafwaarts gegaan.
Altijd van die onnozele, onbeschofte M*anen die bezorgen...kunnen niet eens het verschil zien tussen straat/hof/kade..... :evil:
LCR

Post by LCR »

Hoera voor Fedex :worshippy: ...
:kwijl: :kwijl: :kwijl: Nieuwe header is binnen.. :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Rikky

Post by Rikky »

LCR wrote:Hoera voor Fedex :worshippy: ...
:kwijl: :kwijl: :kwijl: Nieuwe header is binnen.. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Nice dat vraagt om een update :D
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Geen probleme met TNT, dat ligt echt aan de bezorger.

De vorige bezorger, die duwde het pakketje mooi door de heg, als niemand thuis was, met een briefje in de bus, dat het pakket op de binnenplaats lag. Super!

Helaas nu een nieuwe bezorger.
vtec vince

Post by vtec vince »

Nooit problemen gehad met TNT , altijd een briefje in de brievenbus als we niet thuis waren.
Zal echt wel aan de bezorger liggen.
Je kunt ook vaak het traject volgen van het pakket...je krijgt dan een nummer en dan kun je zien of het al verstuurd is , onderweg is of op het distributiecentrum ligt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ikzelf niet, maar bij m'n vriend pleuren ze het pakketje altijd in de krantenbox voor de deur als er niemand thuis is.. al een paar keer gebeurd met een dure compactcamera erin ect :-?
MLM

Post by MLM »

Ik heb gelukkig ook nooit problemen gehad met TNT. Mijn buurman achter regelt de pakketjes hier in de buurt.

Had een keer een set velgen onderweg, drie kwamen binnen. Vierde kwam buurman na werktijd even langs brengen, omdat ie ergens verdwaald was geraakt. Hij kwam em toevallig tegen. Anders was het bye bye setje weds sports.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Mijn postbode heeft mn tel nummer! Hij belt me dat hij een pakketje heeft. Omdat mn werk in zijn wijk zit brengt hij het netjes naar de zaak zodat ik het kan ophalen als het mij uitkomt. Werkt super!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Bij ons ligt standaard het briefje in de bus.
Gezien er overdag bijna nooit iemand thuis is, ondanks dat mijn oudeheer gepensioneerd is...

Vaak ligt het dan bij de buren of een huis verder.

Daarnaast heb ik vaak het probleem dat mijn ebay aankopen der een week of 8 over doen, dan ben ik meestal alweer vergeten wat ik besteld heb...
'98 JDM Integra Type-R
sigur

Post by sigur »

Heb zelf ook geen klachten met TNT, de bezorger kent mij inmiddels en belt mij altijd hoe laat ik thuis ben en dat werkt echt super :D
FRENCH

Post by FRENCH »

vandaag ook een pakketje gewoon zomaar voor de deur teruggevonden, (TNT POST.)
ben om 12u30 vertrokken naar m'n werk en was pas om 00u30 terug ,dus tijd genoeg om het kwijt te geraken.
autodre

Post by autodre »

Ligt vooral aan de bezorger. Tegenwoordig is TNT super.

Die beste man komt zelfs 's avonds rond 20:00 nog langs om het nog eens aan te bieden.

Echt heel vriendelijk, en anders afhalen bij het postkantoor(na 2 keer aanbieden) dat is hier ook om de hoek.

DPD minder. 2 keer aanbieden, en toen weer terug naar de verzende r:-(

UPS ook goed, echter als je niet thuis bent een hoop gedoe. Moest een keer een heel stuk rijden.

DHL ook goed, en het sorteercentrum is dichtbij(in mijn geval)
Rikky

Post by Rikky »

Onze bezorgen is een goede bekende van ons... Pakketje komt altijd aan of geeft het bij de buren af of komt een kopje koffie halen in de avond :-)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
FRENCH

Post by FRENCH »

gisteren opnieuw pakje van TNT voor de deur gevonden.
kerel belt aan en tegen dat ik de deur opentrek is die al terug weg.
Locked