Even voorstellen Jonacord

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
jonacord

Even voorstellen Jonacord

Post by jonacord »

Hoihoi,

Even voorstellen Jonacord :o ops: m'n 4de Honda alweer ; 3 jaar Integra '86, 5 jaar Civic CRX '93, 3 jaar Prelude VTI '97 (even 5 jaar vreemd gegaan met een IS200) en dan nog steeds niet kunnen spellen.
Op dit moment rij ik alweer een jaartje mijn huidige 2005 2.4 Accord executive.

Standaard Executive met leer, navi, sportonderstel, alupack en helaas ook de parkeersensoren :lol:
Langzaam wat aan het kijken voor wat nieuwe velgen omdat er nog de standaardvelgen op zitten en ik met de nieuwe banden ook de rit meteen wil uitzitten en niet nog een 2de setje banden er tegenaan wil gooien voor er weer een opvolger komt.

Kwam hier wat aardige ideeën tegen m.b.t. de velgen maar daar open ik een nieuw topic wel voor.
micronsil

Post by micronsil »

Welkom :)

En een Is200 is echt geen verkeerde wagen hoor :)
Ik zou er ook wel een willen maar dan de IS300 met de 2 JZgt motor erin hahah
jonacord

Post by jonacord »

Vreemd, mag geen plaatje/link plaatsen, maar die had ik er al uit gehaald...dan proberen we het maar creatief...
jonacord

Post by jonacord »

Och eigenlijk kan het ook gewoon hier toch..??

Ik zoek leuke velgen (en mijn smaak natuurlijk) maar standaard (en Type-S velgen) wordt ik er niet vrolijk van, wat prijs betreft mag het ± in die buurt zitten...maar minder is beter natuurlijk

Wat ik zelf gezien heb komt op dit forum ook voorbij, zoals de MAK Extreme

Image

Maar niet meer te krijgen??

Of de velgen van "Fred" (mag nog geen link plaatsen )

Image

Welke velg is dit?

Zelf had ik de OZ energy gezien, maar alleen matt black te krijgen voor de Accord + misschien teveel IS200 gevoel + passend bij zilver metallic??

Welke ETwaarde+ velg/bandenmaat sluit mooi aan op de buitenkant zoals bovenstaande voorbeelden?

Iemand "andere" ideeën??
Bij de voorbeelden van hier is de Accord ook verlaagd, bij mij is de Accord voorzien van sportonderstel origineel Honda, is verder verlagen dan zinvol en wat wordt er dan gedaan/vervangen.

De mijne:

Image

Als de velgen meer naar buiten komen heb ik eigenlijk het idee dat het niet lager hoeft.
micronsil

Post by micronsil »

Ik heb een paar velgen te koop staan:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... highlight=

misschien dat dat iets voor je is ;)
jonacord

Post by jonacord »

Bedankt voor het aanbod, maar ik wordt niet enthousiast...helaas.
Fred

Post by Fred »

Hallo jonacord,

Dit is een link naar mijn velgen, het zijn replica's en WSP is te koop bij de meeste grote zaken.

http://www.wspitaly.com/en/Wsp-Italy/Vo ... ilver.html

Ik wist niet dat ze origineel van Volkswagen komen, anders had ik ze natuurlijk nooit gekocht. Ze hebben een steek van 5x112 terwijl de Accord 5x114 heeft, dit is opgelost met "schuifmoeren" waardoor je keuze in velgen een stuk groter is.

Zelf vind ik de Michelango 10 van OZ ook erg mooi, maar die gingen boven mijn budget.
http://www.stsmotorsport.co.uk/ozracing.asp

Overmorgen gaat bij mij ook de Honda verlagingset erop, want nu kan ik mijn eigen oprit bijna niet oprijden.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom hier...
jonacord

Post by jonacord »

Zelf vind ik de Michelango 10 van OZ ook erg mooi, maar die gingen boven mijn budget.
http://www.stsmotorsport.co.uk/ozracing.asp

Dacht vraag het even; 130,- duurder dan de OZ Energy...per velg :o ops:
Vind ik altijd teleurstellend als je al een prijs van iets anders weet wat zo'n royaal 500,- goedkoper is.
Image

Wat zijn de maten precies van die WSP's wat er nu bij je eronder liggen buiten de steek... 18/8? en ET?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

welkom! Accord is een mooie keuze!
Fred

Post by Fred »

jonacord wrote:Wat zijn de maten precies van die WSP's wat er nu bij je eronder liggen buiten de steek... 18/8? en ET?

Het is inderdaad 18", 8J met ET 45, en 235/40 ZR 18 banden (Vredestein Ultrac Cento).
jonacord

Post by jonacord »

Dank je wel daarvoor. :wink:
Fred

Post by Fred »

Ik heb ze trouwens gekocht bij Reedijk banden in Strijen, hier wilde ze namelijk wel mijn oude set inruilen.
jonacord

Post by jonacord »

Ik woon 2KM van de duitse grens en ik moet eens winterbanden overwegen i.v.m. teilschuld o.i.d.

Je hoeft het niet zelf schuld te zijn; maar een maandje terug was het al raak, "effe tanke"; Accord zelfs nog half op de stoep gezet i.v.m. naderende Feuerwehr LKW met volle vaart en toeters en bellen....en nog raakte hij de spiegel...ik dacht nog dat wordt krap en toen meteen een megaklap...wordt je wel even stil van. :o ops:

Gelukkig alleen maar de spiegel, maar in Duitsland worden ze 'swinters lastig als je de zomerbanden erop hebt als er wat gebeurd

BTW ook leuk, ik dacht bij de 2de brandweerwagen, ik rij er even achteraan met m'n Accord, dan regelen we dat wel even....bij de 1st volgende kruising was ik ze al kwijt....flitspaal en een andere verplichte rijrichting dan die zij namen en je legt het af tegen een vrachtauto. :lol:
Rikky

Post by Rikky »

Welkom!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked