Tour achterhoek 13 juni data en specs pg 17
mr. X wrote:Ik woon in R'dam centrum, vlakbij Blaak. Onderweg naar Duiven moet ik alleen wel een kleine 'detour' maken om Mr. X op te halen in Den Dungen. Het scheelt op de totale afstand naar Duiven ~30km. Ik weet niet of jullie het zien zitten om dat stukje ook mee te rijden? Zo niet dan kunnen we ook afspreken dat ik alleen het eerste stuk met jullie mee rijd en daarna weer in Duiven aansluit bij de rest. Ik zal rond 10u uit R'dam vertrekken.
Ik heb er geen problemen mee om een kleine detour te maken...
En jij Jo&?
My bad Xavier. Tijdgebrek. Volzinnen zelfs lastig. :wink:
Nagoed, nu is mijn iPhone er vanmorgen voor de tweede keer mee gekapt dus ben ik helemaal afgesloten van dit fora. Hield het daar de laatste tijd op in de gaten want laptopperen doe ik ook amper meer. Over twee maanden zit ik weer ruimer in mijn tijd, op kamers, met alles wat mijn hartje begeert, inclusief meer vrije tijd dan ik nu heb. Dikke prima toch :lol:
Excuses wederom.
Nagoed, nu is mijn iPhone er vanmorgen voor de tweede keer mee gekapt dus ben ik helemaal afgesloten van dit fora. Hield het daar de laatste tijd op in de gaten want laptopperen doe ik ook amper meer. Over twee maanden zit ik weer ruimer in mijn tijd, op kamers, met alles wat mijn hartje begeert, inclusief meer vrije tijd dan ik nu heb. Dikke prima toch :lol:
Excuses wederom.
Dirk V wrote:erwin wrote:ik eet mee 1 persoon! het is toch niet alleen vis hoop ik?? is er nog een BP in de buurt van Duiven??
gr Erwin
Ik weet er in arnhem nog wel eentje te zitten. Moet alleen nog even het adres opzoeken.
Tijdens mijn zoektocht naar het juiste adres kwam ik er eentje vlakbij het verzamelpunt in duiven tegen:
BP t Ambacht
HET AMBACHT 35
WESTERVOORT
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=HET% ... a=N&tab=wl
Even aan de diegene uit de regio het verzoek om even te bevestigen dat dit station nog steeds bestaat :wink:
Dirk V wrote:"mr. X":2llec6qe wrote:Ik woon in R'dam centrum, vlakbij Blaak. Onderweg naar Duiven moet ik alleen wel een kleine 'detour' maken om Mr. X op te halen in Den Dungen. Het scheelt op de totale afstand naar Duiven ~30km. Ik weet niet of jullie het zien zitten om dat stukje ook mee te rijden? Zo niet dan kunnen we ook afspreken dat ik alleen het eerste stuk met jullie mee rijd en daarna weer in Duiven aansluit bij de rest. Ik zal rond 10u uit R'dam vertrekken.
Ik heb er geen problemen mee om een kleine detour te maken...
En jij Jo&?[/quote:2llec6qe]
Sochtends vroeg voor mn lol 55 km, half uur, omrijden en dan daar koffie drinken :zzz:
Ik weet het nog niet... Ik overleg even met mijn wederhelft. Opstaan in het weekend is niet mn sterkste punt en aan opstaan gaat honden uitlaten etc nog aan vooraf :wink: Gaan jullie anders gerust zonder ons.
Wilde zojuist voorstellen om via Krimpen ad IJssel, Schoonhoven, Lopik, IJsselstein te rijden. Of Ouderkerk ad IJssel, Vlist, Oudewater, Montfoort, Woerden en dan bij De Meern de snelweg op. Prachtig gebied met idem wegen

- vtec vince
Dirk V wrote:"Dirk V":22cvztdn wrote:erwin wrote:ik eet mee 1 persoon! het is toch niet alleen vis hoop ik?? is er nog een BP in de buurt van Duiven??
gr Erwin
Ik weet er in arnhem nog wel eentje te zitten. Moet alleen nog even het adres opzoeken.
Tijdens mijn zoektocht naar het juiste adres kwam ik er eentje vlakbij het verzamelpunt in duiven tegen:
BP t Ambacht
HET AMBACHT 35
WESTERVOORT
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=HET% ... a=N&tab=wl
Even aan de diegene uit de regio het verzoek om even te bevestigen dat dit station nog steeds bestaat :wink:[/quote:22cvztdn]
bedankt voor de info!!
gr Erwin
- vtec vince
Spons wrote:waarom moet het perse een BP zijn?
de mac in duiven is naast een pomp :wink:
Ik denk dat er wel meer uitsluitend BP (Ultimate) tanken. Ikzelf en iedereen die verder meeging naar Japfest dit jaar ook. Dus het is misschien wel even handig om te kijken waar er langs de route BP's te vinden zijn...