Katjana | EG hatch & Integra GSR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Ik had ooit turboplannen, maar daar ben ik van afgeweken omdat ik elk weekend door het hele land rijd en een betrouwbaar blok wil.
Ik wil misschien over 2 jaar een huisje, vandaar dat het allemaal wat dwarszit :( en een B16 leek de goede keus qua prijs + inbouw..
B16 is leuk, maar ik ben gewoon gewend aan de c4 van m'n vriend :lol: die heeft vanaf 2500rpm al rond de 200NM koppel :roll:
Dat rijd heerlijk, maar het is duur! en een C6 net zo goed :cry: en dan moet het er nog in :shock:

Mja, ik zal er een keer goed over na denken voordat ik het daadwerkelijk allemaal aanschaf, eerst APK :(
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Mocht je turbo willen gaan voor een niet al te spannend bedrag.

Neem dan ff contact op met een vriend van me.
Marv.

Hij tuned al jaren honda's ook op curacao maar heeft nu zijn eigen garage in nederland.

Een turbo kit heeft kan ie al voor 6 of 8 honderd euro regelen dan heb je alleen nog ecu en brandstof pomp nodig.

Maar je kan het hem beter zelf vragen.

Mocht je hem willen bellen stuur ik je zijn tel nr via PB
Geef dan aan dat je z'n nummer van Idris hebt gekregen.
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Fast...cheap....reliable

Je kan er maar 2 kiezen helaas
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Jammer genoeg wel haha
Ik wil nog een keer meerijden met een EG (geen EG6, die zijn ook zwaar) met een B16, dan neem ik m'n beslissing :-)
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Ahjoh gewoon K20 gaan ;)
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Haha, als iemand me dat kan voorschieten/betalen :lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

EG6 chassis is toch niet zwaarder dan een andere EG? De auto is op papier wel zwaarder maar het chassis zelf niet volgens mij. Dán maakt het weer niet uit :wink:.
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

EG6 is zwaarder door alle luxe opties geloof ik :razz: geloof dat die zelfs net zo zwaar zijn als een EK4 :o dus ik zie liever dan een B16 in een arme EG4 zonder luxe zoals mijne :lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ja precies, dat bedoel ik. Heb beide chassis namelijk staan en ik kon dus niks vinden wat het extra gewicht zou verklaren. Dan moet het dus in de opties zitten zoals zonnedak, elektrisch pakket en wellicht een zwaardere motor.

Met de EK9 heb ik andere plannen. Die mag best ietsje zwaarder zijn maar voor 'sheer fun' is het inderdaad beter een kaal chassis te hebben met zwengel ramen en een dikke motor 8).
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Na een jaar wachten... is ie er dan eindelijk!! m'n (echte!) Mugen lip 8)

Image

Image

Image


Bij het vieze ondergescheten en door vliegen aangevallen gebakje.. :roll:

Image


Ik wil hem eerst netjes over laten spuiten voordat ie erop gaat, en hij gaat wss alleen met de zomer erop.. ben veelste bang dat ik hem kapot rijd :o ops:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Na lang wachten word de moeite eindelijk beloond!! :D Erg mooie lip! En zorg dat hij heel blijft!! :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Van wat voor materiaal is die lip dan gemaakt?
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Geen flauw idee eigenlijk, het voelt hetzelfde als de Backyard special lip van m'n vriend, en die is heeeel breekbaar.. is namelijk al gebroken (gelukkig alleen een hoekje) :lol: en dat is FRP toch? Als ik het goed zeg.. :razz:

Image
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

wow, issie eindelijk binnen ^^
'98 JDM Integra Type-R
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Ik dacht dat de mugen lip van het zelfde materiaal was als het OEM materiaal.
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Mooi Lipje, nu nog wat lippenstift erop :)

Ik hoop dat ie heel blijft, lip-breekbaar - verlaagd - drempels is geen goede combo :(
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

L4urenZ wrote:wow, issie eindelijk binnen ^^

Jaaa, eindelijk! :razz:

@ micro, dat dacht ik eigenlijk ook.. kan iemand iets niet opzoeken erover? :lol:

@ donkey, m'n VTI lip heeft gelukkig niks opgelopen, ben vrij zuinig erop en ga niet zomaar drempels verkennen :razz: Ik ben alleen bang voor snelwegen..
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Je begrijp ik, 1 kuiltje en paf hij ligt eraf :(
had ik laatst ook op de a1, gat in de weg...niet gezien, gelukkig ging mijn band er over en geen velg beschadigd, maar je schrikt je een hoedje
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Mugen lip past mooi bij je Muggen bumper :P.
Monteer hem maar gauw wil zien hoe het staat.
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Ik ben online gaan kijken.

De lip moet van poly uretane zijn.

Dat is redelijk stevig.
Locked