Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.
Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Wed May 19, 2010 5:33 pm
Hebben die H22 motoren allemaal dezelfde kleppendeksels?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
micronsil
Posts: 744 Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm
Post
by micronsil » Wed May 19, 2010 5:43 pm
vtec vince wrote: Hebben die H22 motoren allemaal dezelfde kleppendeksels?
H series motoren met Vtec hebben de zelfde kleppen deksel.
Even als de B vtec motoren kleppen deksels
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Wed May 19, 2010 6:28 pm
Nice , dat kan de zoektocht naar een nieuwe kleppendeksel al een stuk gemakkelijker maken!
Thanks
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Wed May 26, 2010 8:51 pm
Kijk, dat is handige info. Moet ik nog ergens rekening mee houden indien ik zo'n apparaat uit het buitenland vandaan trek?
micronsil
Posts: 744 Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm
Post
by micronsil » Wed May 26, 2010 9:12 pm
Invoerrechten :P
als je het uit engeland haalt of een van de eu landen haalt dan niet.
Voor de rest is het recht toe recht aan.
Gaskleppie
Posts: 4532 Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Post
by Gaskleppie » Wed May 26, 2010 9:25 pm
Even als de B vtec motoren kleppen deksels
Niet helemaal. Bij de oudere is de grootte van de teksten op de deksels anders.
Zie hier:
Wie wist dat?
micronsil
Posts: 744 Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm
Post
by micronsil » Wed May 26, 2010 9:28 pm
Hey dat wist ik niet
(maar het ging om de pasvorm hea :P )
MLM
Posts: 549 Joined: Wed Apr 26, 2006 2:32 pm
Post
by MLM » Thu May 27, 2010 12:19 pm
Ik!
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Thu May 27, 2010 12:54 pm
Ik..
en dan moet je eigenlijk van de DOHC nog de D en de C wegslijpen..
Dan staat er "OH VTEC"
Maar, dat is ook reeds al gedaan door mensen voor ons...
'98 JDM Integra Type-R
AlexG
Posts: 32 Joined: Mon Nov 26, 2007 8:20 am
Post
by AlexG » Mon Jul 05, 2010 9:26 am
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Mon Jul 05, 2010 9:39 am
L4urenZ wrote: en dan moet je eigenlijk van de DOHC nog de D en de C wegslijpen.. Dan staat er "OH VTEC"
:lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Mon Aug 16, 2010 9:04 pm
Inderdaad wel duur... handige site trouwens.
Ik moest afgelopen vrijdag bij de dealer zijn (Honda Verhagen te Rotterdam) omdat ik geconstateerd had dat het peil van mijn koppelingsvloeistof te laag was (gratis nagekeken en bijgevuld overigens :thumbs
.
Als ik een standaard deksel ergens anders vandaan haal dan zijn zij gewoon bereid om dat ding er netjes op te knallen. Nu nog even een mooie deal vinden.
Wiljan
Posts: 33 Joined: Fri May 04, 2007 10:19 pm
Post
by Wiljan » Tue Oct 12, 2010 9:11 pm
check anders even de Type R site van onze vrienden in de UK.
www.accordr.org
en zoek naar Cam cover exchange.....ik heb daar hele mooie resultaten gezien...en dat voor 60 pond (excl verzend kosten).
donkeykong
Posts: 1466 Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Post
by donkeykong » Wed Oct 13, 2010 8:59 am
die van mij kwam van brenscivic, alleen die was helaas minder gelukt, vooral de rondingen waar de coverbolts op zitten, heb wel mijn geld terug gehad, dus dta is prima