Ik denk dat jullie het woord slimmer verkeerd begrepen hebben, dit is typisch een "Haags" woord voor slecht(er). NATUURLIJK ben ik blij dat het zo is afgelopen!!!!
We reden netjes in convooi op de snelweg in england, en daar lag een ijzeren plaat van 100 x 80 cm op de snelweg.
Iemand reed er overheen ( volgens mij iemand van ons ) .
Ik zag de plaat door de lucht vliegen en zat te wachten waar die ergens terrecht zou komen zodat ik hem zou kunnen ontwijken.
Maar helaas heeft het noodlot bij Wim toegeslagen en die had de plaat onder in zijn bumper gekregen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:We reden netjes in convooi op de snelweg in england, en daar lag een ijzeren plaat van 100 x 80 cm op de snelweg. Iemand reed er overheen ( volgens mij iemand van ons ) . Ik zag de plaat door de lucht vliegen en zat te wachten waar die ergens terrecht zou komen zodat ik hem zou kunnen ontwijken. Maar helaas heeft het noodlot bij Wim toegeslagen en die had de plaat onder in zijn bumper gekregen.
WOW...
Als ik het goed begrijp is zijn ruit, voor en achter bumper kapot?
XavCTR wrote:Super weekend gehad, ik kan het iedereen aanraden volgend jaar ook mee te gaan! Bedankt allen voor de gezelligheid en natuurlijk Frans voor het organiseren.
Mijn foto's moet ik nog even uitzoeken, volgen binnenkort.
CTR-Voorburg wrote:Jo, kleine correctie op bovenstaande schade achterbumper had ik al voor Engeland!
Shit man... Veel sterkte met het fixen!
Tip: Na het ophalen van je auto, controleer de kleuren in de zon maar ook in kunstlicht (savonds onder een lantarenpaal of in een parkeergarage).