Boikel. Spa Francorchamps

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
D-Rex

Post by D-Rex »

Mooie garage!

Heel fijn vloertje:
Image
Uit recycling vervaardigde kunststof tegels... Slijtvast, vloeistof dicht en fijn voor de knieën :-)
vtec vince

Post by vtec vince »

mr. X wrote:Gave bak Michiel. Niet mijn ding maar voor wat je er mee voor ogen heb is zoiets perfect! Je boft maar dat je er een met zo weinig km op de kop hebt weten te tikken.

Als er geklust moet worden, en je handen te kort komt, hoef je het maar te vragen. Ik help je graag in ruil voor een pizza shoarma :lol:.

X 2 :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
boikel

Post by boikel »

D-Rex wrote:Mooie garage!

Heel fijn vloertje:
Image
Uit recycling vervaardigde kunststof tegels... Slijtvast, vloeistof dicht en fijn voor de knieën :-)

Ziet er goed uit, heb je een linkje naar de producent van die kunststof tegels?

@Mr. X en vtec vince, dat is mooi, kunnen jullie samen hier naartoe rijden, komt aanstaande maandag uit? dan bestel ik alvast de pizza's. :D
Rikky

Post by Rikky »

Haha dan kom ik ook wel helpen als het hier uit komt :wink: alleen hoef ik geen pizza :razz:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
D-Rex

Post by D-Rex »

boikel wrote:Ziet er goed uit, heb je een linkje naar de producent van die kunststof tegels?

Zal ik voor je navragen, maar geloof dat dit het is: http://www.borchertsystemen.com/nl/walastic_nl.html
Erick

Post by Erick »

Mooie resultaat hoor. Dit is een plek die iedere autoliefhebber moet hebben.
vtec vince

Post by vtec vince »

Maandag kan ik wel Michiel, die paar kuub zand hebben we er zo in liggen :wink:
boikel

Post by boikel »

Super! Neem je Maarten en Rikky ook mee? Dan zorg ik voor een extra kruiwagen en pizza's. (en iets gezonds voor Rikky)

btw. Dit hoopje moet moet 30meter verplaatst worden.

Image

Valt wel mee toch? :D
vtec vince

Post by vtec vince »

Peanuts :lol:

Ik zal eens kijken of de heren nog beschikbaar zijn :wink:
Rikky

Post by Rikky »

Ik rij eerst naar Vince... En ik ben benieuwt :D Zolang het maar geen appel oid is want daar ben ik allergiesch voor (no joke):lol:
boikel

Post by boikel »

Nou, het hoopje zand bleek in het echt toch iets hoger dan op de foto. :D
Maar dankzij de inspanningen van vtec vince en Rikky, die echt het halve land zijn doorgereden, lag al het zand na ongeveer 4 uur in de tuin.

Image

Image

Image

Image

Image

Het weer was geweldig en Rikky zijn nek was zo rood als een gekookte kreeft. (helaas geen foto van)

Er staan niet zo heel vaak 2 R´s in de straat, dus daar moesten ook nog wat foto´s van gemaakt worden.

Image

Image

Na de klus nog even naar een strandpaviljoen geweest om wat te eten. Rikky had nog nooit zulke grote schepen en zo veel zand gezien in zijn leven, beide heren toch nog een beetje een vakantiegevoel, dus voor mij mission accomplished. :D

Vincent en Rikky, nogmaals super bedankt voor de hulp. Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die na 1x elkaar gezien te hebben zoiets voor een ander over hebben. (emotioneel momentje, pinkt traantje weg :thumbs: )
Voodoo

Post by Voodoo »

Goed om te horen :thumbs:
Rikky

Post by Rikky »

Hahah :lol: me nek is onder tussen bruin. Ik ben nooit verder geweest dan 475 km Duitsland in naar Stuttgart een beurs op bouwen dus voor mij was het een dagje vakantie :D

Het was erg gezellig en ik zou haast zeggen dat we het weer een keer moeten doen... Alleen zonder het zand dit keer :lol:

Groetjes,
vtec vince

Post by vtec vince »

Jahhh , was erg gezellig en zeer geslaagd!
Heerlijk gegeten en genoten op het strandpaviljoen.
En die drempel in de haven....onvergetelijk :-)
Rikky was zo onder de indruk van het geluid van de ATR dat ie zelfs de auto een weekje wou ruilen....

P.s. had je nog genoeg energie om naar de bios te gaan? ;-)
Rikky

Post by Rikky »

Ohja trouwens het eten was super thanks daarvoor!! :D

Damn dat geluid de smile keert nu nog zelfs terug :razz:
LCR

Post by LCR »

Waahhh...goed bezig jongens :thumbs:
Ik heb net 5 trucks zand en aarde in mijn tuin gestrooid...dat MOEST wel door een bedrijf gedaan worden h a a haa

Wel erg netjes om een garage te hebben. Ik mag ondanks 20m diepte en 5.75m breedte geen garage bouwen :evil:
Soms is de gemeente ONBEGRIJPELIJK.....
boikel

Post by boikel »

@vince. Dat was geen drempel bij de haven, maar een dijk. :D Gaf wel een leuk Dukes of Hazard gevoel. :lol:
vtec vince

Post by vtec vince »

De dukes van Zeeland was het op dat moment :lol:

Rosco pico three qu qu qu 8)
boikel

Post by boikel »

Na een tijdje gestoeid te hebben met het vervangen van mijn koppeling rijdt hij nu weer als een zonnetje. ACT is in de plek gekomen van Exedy en dat bevalt me prima. Omdat alles open lag meteen motor mount inserts geplaatst. Dit was hard nodig want mijn oem steunen waren uitgedroogd en ingescheurd. Was lekker bezig dus ook maar een moroso carterpan met baffles en klepjes enzo gekocht. :D

Om de hele zooitje te testen morgen nog naar Spa voor een trackday met BaT. :stampen:

Het wordt morgen prima weer en er zijn nog maar 40 deelnemers dus er is nog plek voor de liefhebbers. 8)
boikel

Post by boikel »

Zo, garage is inmiddels ver klaar. Brug staat er al een tijdje in net als de kunstof vloer.

Image
Image

Nu nog een persluchtleiding aansluiten en wat andere kleine dingen en dan is dat ook weer klaar. :D

Integra heeft door die Bob de Bouwer praktijken te weinig liefde gehad dus dat gaat nu voor.

Nieuwe semi's, Federal RS-R, hoorde dat deze op een natte baan beter presteren dan r888. Ze zijn ook stukken goedkoper dan de Toyo's.
Image

Na Spa volgende week is het wegliggingsproject aan de beurt. Eerst wil ik alle oude rubbers vervangen, ITR is intussen ook al weer bijna 11 jaar oud, dus het zal wel nodig zijn.

Image

Volgende goodies zijn ook onderweg.

SPC camber/caster/toe arms
Image

Image
Image

Voorlopig weer genoeg te doen. :D
Locked