Rammel Integra
Rammel Integra
Hallo,
Ik heb sinds 2 weken tijd links voor een rammel, het klinkt alsof het knipperlicht tegen het zijscherm aan rammelt. Maar het zit hiervoor te strak. Heeft iemand een idee wat dit mischien kan zijn? Het blijft ook gewoon rammelen als ik de koppeling intrap.
Ik heb zelf nog niet echt gezocht maar wilde dit vanavond gaan doen dus weet iemand waarop ik moet letten?
Groetjes,
Rik.
Ik heb sinds 2 weken tijd links voor een rammel, het klinkt alsof het knipperlicht tegen het zijscherm aan rammelt. Maar het zit hiervoor te strak. Heeft iemand een idee wat dit mischien kan zijn? Het blijft ook gewoon rammelen als ik de koppeling intrap.
Ik heb zelf nog niet echt gezocht maar wilde dit vanavond gaan doen dus weet iemand waarop ik moet letten?
Groetjes,
Rik.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
CyRaX wrote:Het is altijd lastig om in de auto te bepalen waar het geluid werkelijk vandaan komt.
Maar goed....een paar suggesties:
- Losse delen in het uitlaatsysteem (bv kapjes van de kat)
- Losse dingen onder de motorkap (bv het ophoudstokje)
- Los wiel
- Enz....
Thanks ik ga gewoon kijken... Want het is inderdaad lastig, voor jullie meer gokken dan voor mij....
- Kapjes kat zijn het niet zijn al verwijderd vanwege rammel...
- Durf het niet te zeggen
- Die zit vast :lol:
- Bedankt in iedergeval :wink:
Martin.O wrote:die gekke zonnebril van je in het portiervak
Haha :lol: Nee helaas, maar wel eronder... Ik was 2 schroeven verloren van me sideskirt waardoor deze aan de voorkant los zat...
Probleem opgelost, dus kan opslot :wink:
Groetjes,
- vtec vince
zelfde probleem met mn pinkers in mn voorbumper, hoe vast ik die ook draai, die blijven gewoon los van boven naar onder te bewegen.
Sloegen altijd al bibberend tegen mn bumper nu door die avid torque mounts.
Steken langs 1 kant in die ijzeren stang achter je bumper maar daar steekt ie dus geen klote vast.
Nog iemand daar last van of ben ik de enige?
Moet wel zeggen had voor die andere rubbers geen last, maar nu er veel meer trillingen doorkomen valt deze wel op.
Al geprobeerd net van rubberen supports eronder te plakken (van die kleine rubberen rondjes, maar helpt nog niet 100%)
Sloegen altijd al bibberend tegen mn bumper nu door die avid torque mounts.
Steken langs 1 kant in die ijzeren stang achter je bumper maar daar steekt ie dus geen klote vast.
Nog iemand daar last van of ben ik de enige?
Moet wel zeggen had voor die andere rubbers geen last, maar nu er veel meer trillingen doorkomen valt deze wel op.
Al geprobeerd net van rubberen supports eronder te plakken (van die kleine rubberen rondjes, maar helpt nog niet 100%)