Hier kan ik echt boos om worden!
Hier kan ik echt boos om worden!
Een kennis heeft vorige week zijn Civic FN1 diesel verkocht, en had gisteren een FN2 in Duitsland gekocht.
Toen hij er gisteren mee uit Duitsland met de FN2 in Den Helder aankwam, liet hij gelijk zien wat hij had gekocht.
Het is een Antiliaan, dus je raad het al meneer trakteerde ons op twee snelle sprints en een burnout. Ok.
Maar toen parkeerde hij de auto en je raad het al de motor ging gelijk uit.
Na een paar uur te hebben gekletst, start meneer de auto laat 'm heel even draaien, stapt in en zet een Back park :dunno:
Voor de gene die niet weten wat ik met een back park bedoel:
Even in zijn achteruit , zo snel mogelijk naar 1 en Koppeling laten schieten en gassen maar. een Burnout dus.
Dit is al slecht voor je auto maar met een koude motor is dit tig malen erger.
Toen hij dat deed merkte hij dat hij niet de zelfde kracht als daarvoor kreeg, dus probeerde hij het nog een keer.
Maar de beste man, die al 2x een EP3 heeft gehad, zou toch moeten hebben geweten dat bij een koude olie temperatuur de motor/ECU geen Vtec toelaat.
En daar kan ik nou boos om worden, Mensen die geen rekening houden met de olie temperatuur, dat is gelijk ook de reden waarom ik mijn auto nooit uitleent.
Toen hij er gisteren mee uit Duitsland met de FN2 in Den Helder aankwam, liet hij gelijk zien wat hij had gekocht.
Het is een Antiliaan, dus je raad het al meneer trakteerde ons op twee snelle sprints en een burnout. Ok.
Maar toen parkeerde hij de auto en je raad het al de motor ging gelijk uit.
Na een paar uur te hebben gekletst, start meneer de auto laat 'm heel even draaien, stapt in en zet een Back park :dunno:
Voor de gene die niet weten wat ik met een back park bedoel:
Even in zijn achteruit , zo snel mogelijk naar 1 en Koppeling laten schieten en gassen maar. een Burnout dus.
Dit is al slecht voor je auto maar met een koude motor is dit tig malen erger.
Toen hij dat deed merkte hij dat hij niet de zelfde kracht als daarvoor kreeg, dus probeerde hij het nog een keer.
Maar de beste man, die al 2x een EP3 heeft gehad, zou toch moeten hebben geweten dat bij een koude olie temperatuur de motor/ECU geen Vtec toelaat.
En daar kan ik nou boos om worden, Mensen die geen rekening houden met de olie temperatuur, dat is gelijk ook de reden waarom ik mijn auto nooit uitleent.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Ach ja...
Ik heb 15 jaar op de antillen gewoon.
Dat is de normaalste zaak van de wereld dat men dat met een koude motor doet.
Ik heb wel vaker met pijn in mijn hart ernaar gekeken.
Hier in nederland doet men het trouwens ook erg vaak.
Je hebt een paar civic's bij mij in de buurt rijden die ik 's ochtends hoor opstarten en dan meteen met gierende banden weg gaan.
dikkerookpluim erachter.
Dan denk ik bij mijzelf.
Had ik het geld maar voor z'on nieuwe auto.
Ik heb 15 jaar op de antillen gewoon.
Dat is de normaalste zaak van de wereld dat men dat met een koude motor doet.
Ik heb wel vaker met pijn in mijn hart ernaar gekeken.
Hier in nederland doet men het trouwens ook erg vaak.
Je hebt een paar civic's bij mij in de buurt rijden die ik 's ochtends hoor opstarten en dan meteen met gierende banden weg gaan.
dikkerookpluim erachter.
Dan denk ik bij mijzelf.
Had ik het geld maar voor z'on nieuwe auto.
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
Wazige mensen... 2 maten van mij rijden motor en rijden dus met een koude motor allebij gewoon met 14000 rpm weg want dat maakt niks uit... En nu vinden ze het allebij raar dat ze 1 liter olie per 500 a 1000 KM moeten bij vullen
1 R6 van 2009
1 600RR van 2006
Zonde!!
1 R6 van 2009
1 600RR van 2006
Zonde!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Zoals ze zeggen Show must go on!
Ging het ook verder gisteren.
Het was weekend, dus ik dacht ik laat de Q5 thuis en pak even de Cupra en reed richting de ontmoetingsplek waar 2 andere kenisse met een Golf V GTI en een oudere type Leon Cupra tegenkwam en even stopte om een babbeltje te maken.
Ook de FN2 zag ik verderop staan, even later na 30 min.(ik weet niet hoelang hij daar stond en hoe het zat met de olie temp) kreeg hij waarschijnlijk door dat we daar stonden.
Dus stapte hij in de FN2 starte en ging gelijk volgas optrekken, waarna hij rotonde omging en gelijk volgas terugkeerde.Eenmaal terug ging hij weer 2 x in Backpark om vervolgens snel met rokende banden weer op te trekken richting de rotonde en terug.
En je raad het al eenmaal terug, parkeerde hij de auto en deed hij de motor weer gelijk uit. :-?
Ging het ook verder gisteren.
Het was weekend, dus ik dacht ik laat de Q5 thuis en pak even de Cupra en reed richting de ontmoetingsplek waar 2 andere kenisse met een Golf V GTI en een oudere type Leon Cupra tegenkwam en even stopte om een babbeltje te maken.
Ook de FN2 zag ik verderop staan, even later na 30 min.(ik weet niet hoelang hij daar stond en hoe het zat met de olie temp) kreeg hij waarschijnlijk door dat we daar stonden.
Dus stapte hij in de FN2 starte en ging gelijk volgas optrekken, waarna hij rotonde omging en gelijk volgas terugkeerde.Eenmaal terug ging hij weer 2 x in Backpark om vervolgens snel met rokende banden weer op te trekken richting de rotonde en terug.
En je raad het al eenmaal terug, parkeerde hij de auto en deed hij de motor weer gelijk uit. :-?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Gaskleppie wrote:Zeg je dat dan ook tegen die gozer? Ik zou toch moeilijk mn mening voor me kunnen houden...
Ik zeg er altijd wat van en meestal krijg je als reactie: 1 keertje kan echt niet kwaad joh... En vervolgens gebeurt het de keer erop weer...
MLM wrote:Mischien vind ie je gewoon een leuke jongen en probeert ie een beetje indruk op je te maken :P
Whaha :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!