Spons wrote:en daar ben ik het dan weer net niet mee eens over het algemeen rijden er alleen maar ECHTE honda liefhebbers in een R maar er rijden heeeel weinig mensen in een R die weinig tot niks met Honda hebben
denk ook inderdaad dat de skyline wat exotischer overkomt dan een honda.
maja daarintegen hoef ik ook niks exotisch maar wil gewoon honda het zit gewoon diep
skylines zijn leuke autos wil er maar wat graag 1 hebben (R34 GT-R of GT-R) alleen ligt dat gewoon verbuiten budget
en tja zon ding zet ik liever niet in de stad als ik ff na hönkermuller moet of wat dan ook.
om toch beetje ontopic te blijven zit het zwaar klote voor de eigenaar
maar een skyline heeft echt een ander imago dan een R.
Het is ook een leuk onderwerp.....
Je kan ook direct zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
Tuurlijk heeft nissan een ander imago als honda....
Maar er zijn er teveel die van mening zijn dat je pas echt een honda liefhebber bent als je een type R rijd en zich dan ook meer voelen dan een ander...
Elite manier van denken.
Met een skyline loop je ook tegen misvattingen aan.
Een skyline heeft immers altijd 1000pk en is bloedsnel onverslaanbaar.
Ook daarvan weten we allemaal dat het niet altijd klopt.
Is een Honda pet wel toegestaan bij de Elite? :lol:
Hoort een Gucci of LV pet ook bij de petjes volk? :twisted:
Ik ben wel van mening dat hier het sjonie gehaalte lager ligt.
hier hebben mensen respect voor elkaar, en de auto's zij over het algemeen niet versierd met aftermakt spoilertjes- lichtjes en tierielantijntjes, in iedergeval geen Autostyle!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Is een Honda pet wel toegestaan bij de Elite? :lol:
Hoort een Gucci of LV pet ook bij de petjes volk? :twisted:
Ik ben wel van mening dat hier het sjonie gehaalte lager ligt.
hier hebben mensen respect voor elkaar, en de auto's zij over het algemeen niet versierd met aftermakt spoilertjes- lichtjes en tierielantijntjes, in iedergeval geen Autostyle!
Meestal zijn het juist de liefhebbers met de Honda pet. En de tjappies met de Gucci/burberry/LV petjes. Loop maar eens over een markt in Amsterdam dan zie je dat eigenlijk de tjappies de kleding dragen met de merken. Soms echt soms nep.
Hoewel ik fan ben van LV en in mindere mate van Gucci (eigenlijk alleen voor vrouwen), vind ik LV en Gucci petten echt niet kunnen... Het zijn dan ook vooral onze Noord Afrikaanse vrienden die ze dragen hier in de buurt. En het zijn niet de jongens die je als schoonzoon zou willen zien... :wink:
Dimer wrote:Hoewel ik fan ben van LV en in mindere mate van Gucci (eigenlijk alleen voor vrouwen), vind ik LV en Gucci petten echt niet kunnen... Het zijn dan ook vooral onze Noord Afrikaanse vrienden die ze dragen hier in de buurt. En het zijn niet de jongens die je als schoonzoon zou willen zien... :wink:
:lol: :lol: :lol: Daar geef ik je helemaal gelijk in! ( ten minste dat laatste gedeelte want ik draag zelf LV en Gucci petten) P.S echte :wink:
Maar die dragen ook Nike, Reebok, adidas enz.
Betekent toch niet dat we tot de zelfde cultuur behoren.
Hier in Europa worden menssen te vaak beoordeelt op hun uiterlijk en kleding.
Net zoals mijn Schoonvader nog steeds niet kan accepteren dat ik oorbellen draag.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Dimer wrote:Hoewel ik fan ben van LV en in mindere mate van Gucci (eigenlijk alleen voor vrouwen), vind ik LV en Gucci petten echt niet kunnen... Het zijn dan ook vooral onze Noord Afrikaanse vrienden die ze dragen hier in de buurt. En het zijn niet de jongens die je als schoonzoon zou willen zien... :wink:
:lol: :lol: :lol: Daar geef ik je helemaal gelijk in! ( ten minste dat laatste gedeelte want ik draag zelf LV en Gucci petten) P.S echte :wink:
Maar die dragen ook Nike, Reebok, adidas enz.
Betekent toch niet dat we tot de zelfde cultuur behoren.
Hier in Europa worden menssen te vaak beoordeelt op hun uiterlijk en kleding.
Net zoals mijn Schoonvader nog steeds niet kan accepteren dat ik oorbellen draag.
Dit soort dingen blijven toch altijd een probleem.
Mensen zijn soms een beetje kortzichtig naar mijn idee.
Het gaat uiteindelijk toch om de inhoud van een persoon.
Als ik er als een sjap zou bijlopen, wil dat toch niet per definitie zeggen dat ik er een ben? Misschien heb ik wel geen smaak/ geen interesse voor hoe ik erbij loop....