*Miss_Honda* wrote:Ohh, dat wilde ik al vrij lang, alleen de kosten ervan houden me tegen :razz: maar omdat ik nu toch veel geld eraan moet gaan uitgeven kan ik net zo goed wat doorsparen en een B erin pleuren, ik twijfel eigenlijk alleen wel heel erg tussen een B16a2 en een B18c4... ik vind de B16 heel erg tegenvallen (vaak zat meegereden) en een b18 is weer te duur
Wegblijven van B16 als je geen turboplannen hebt....
Wegblijven van B16b als je geen maatje 36 hebt en een gestripte auto.
Ze missen koppel om echt serieus snel te zijn (buiten het circuit).
B18c4 is leuk... maar ik zou dan toch proberen te gaan voor een C5/C6.
Een voormalige vriend van mij reed met een gereviseerde C6 in een witte gestripte EG dxi met serieuze remmen.
Ik heb die auto eens een middagje mogen sturen.... maar dat was smerig snel.. zelfs met mijn dikke hol in de auto.
Ik was destijds met mijn D15T gemeten net zo snel als de ITR van KEN.
Die Dxi hatch hield ik met geen mogelijkheid bij, dus vermoedelijk sneller dan een ITR.
We hebben hem toenertijd eens gemeten met een afgestelde Revspeedmeter.
met een Slechte/rustige start deed die Dxi 0-100 in 6.06 sec.
Laatstaan als je goed optrekt en er direct vol voor gaat.
Kortom.... spaar voor een C6